Fetissit täällä thaimaassa

Anonyymi

Otsikon fetiššit sanasta saattaapi joillekin miehille, joilla jopo vielä keulii, tulla mieleen tämä https://www.youtube.com/watch?v=R2hwigOD9DU kulttuurihistoriallinenteos.

Mutta fetišši taikaesine ollen, jolla kuvitellaan olevan yliluonnollisia voimia. Usein nämä ihmistä kuvaavia puuveistoksia ollen.

Millaisia ovat teidän fetiššit täällä thaimaassa?

18

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Reppuun vaan alusvaatekerta ja jalkarätit, manttelin voi jättää kotiin

      • Anonyymi

        Thaimaalainen nimi Palaat Khik.
        Suomeksi tuo tarkoittaa: arvoisa korvikepenis.


      • Anonyymi

        Tietääköhän eräs "Chiang Maissa asuva" jalopuuasiantuntija mitä puuta nuo ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääköhän eräs "Chiang Maissa asuva" jalopuuasiantuntija mitä puuta nuo ovat?

        Insinöörimajuri ei varmaankaan tiedä, jos huhut pitävät paikkansa, että googlekääntäjänsä lähti huoltoon, siinä samassa hässäkässä, missä naapurin, intialaisen mummon kanssa, vaihtuivat talot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinöörimajuri ei varmaankaan tiedä, jos huhut pitävät paikkansa, että googlekääntäjänsä lähti huoltoon, siinä samassa hässäkässä, missä naapurin, intialaisen mummon kanssa, vaihtuivat talot.

        Senzuin postimyynnistä tilattu kodinhoitajavaimo palasi 2020 keväällä Thaimaahan jostakin syystä ja ilman senzuita. Lähetti yhden kännykällä otetun kuvan kauppakuitista, johon oli tuhrinut päälle hymiöitä. Se oli viimeinen kuva minkä senzui huuhaa sai vaimoltaan. Taisi mennä välit kunnolla, kun ei ole enempää tullut kuin se yksi ja siitäkin on jo yli kaksi vuotta. Tämän senzuin ja numeromiehen yhteyttä en vieläkään tajua. Ei vaan mene järkeen että noita olisi kaksi samanlaista. Jos he eivät ole sama henkilö, niin suosittelen hommaamaan huoneen, sillä se on varmasti rakkautta ensi silmäyksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääköhän eräs "Chiang Maissa asuva" jalopuuasiantuntija mitä puuta nuo ovat?

        Sensei vaikenee kuin vanha muuri ;-)


    • Anonyymi

      Tupolevin veljekset. Muistatko Numba tämän keissin?

      S

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä."

      • Anonyymi

        Cuksa* sanan kirjoittaminen lienee sääntöjenvastaista.

        *) ensimmäinen kirjain muutettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Cuksa* sanan kirjoittaminen lienee sääntöjenvastaista.

        *) ensimmäinen kirjain muutettu.

        Purettiin tarjoilijoiden kanssa yx jalo puu talo. Tuli reclamaatio kun veistettiin se soppa kauhoiksi ja harva hampaisten hammas tikuiksi. Tikuissa oli matoja ku talo oli laho. Tuli ien tulehuksia ja ripulia. Kaiken lisäksi oltiin purettu vahingossa väärän perheen talo. Meiän kokki Pane Ekoiraa oli katsonut osoitetta väärinpäin. Se ei ollukkaa 91 vaan 16. Tarjoilija Lupa Atvaan ihmetteli miksi purettavassa talossa on perhe kotona katsomassa telkasta hömppä sarjoja ja tekemässä ruokaa. No ei me jääty sitä miettimään vaan ajettiin kaks kertaa kate pillarilla siitä yli. Yritettiin sovitella oikeudessa asiaa tarjoamalla perheelle viisi kauhaa ja kymmenen hammas tikkua. Ei kelvannut.. tuomio tulee ens viikolla..


    • Anonyymi

      Ei manttelia voi kotiin jättää, kuka sitä nyt paljaalla maalla ?

    • Anonyymi

      Opin jo evakkolapsena sopeutumaan elämän yllättäviinkin käänteisiin: ”Tulee mitä tulee, sen mukaan toimitaan”

      Mantteli alle ja hommiin !

    • Anonyymi

      Hommien jälkee näkyi ainoastaan vinoja kettuja.

    • Anonyymi

      Mulla on varvasfetissi, tykkään katsoa miesten varpaita uima altaalla.

      S

      • Anonyymi

        Minun fetasalaattiani käsiteltiin jyväskylän käräjä oikeudessa.. omia lapsia ei mukamas saa tökkiä sormella ja munalla minne haluaa.. kysyin tuomarilta että jos kerta ei omia lapsia saa niin kenes sitten..? Istuin kuus vuotta ekalla kerralla.. vaimo oli vanhan aikainen mököttäjä ja kun tulin kotiin ni siellä asu ihan vieras perhe eikä mun Ladaa ollut siellä mihin sen jätin..

        NumBaII, Hua Hin, 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun fetasalaattiani käsiteltiin jyväskylän käräjä oikeudessa.. omia lapsia ei mukamas saa tökkiä sormella ja munalla minne haluaa.. kysyin tuomarilta että jos kerta ei omia lapsia saa niin kenes sitten..? Istuin kuus vuotta ekalla kerralla.. vaimo oli vanhan aikainen mököttäjä ja kun tulin kotiin ni siellä asu ihan vieras perhe eikä mun Ladaa ollut siellä mihin sen jätin..

        NumBaII, Hua Hin, 61v

        Pilleri päivässä vois auttaa sun pääppöstäs.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe