15hp 2t ei lähde käyntiin kuin starttipilotilla jos silläkään. Imee bensaletkun tissin lutaksi, vaikka vetäisi suoran letkun ilman liittimiä, ja on ilmaruuvi auki tankissa. Miten voi olla mahdollista että tissi menee silti luttuun? Voiko johtua että kaasarissa joku tukos tai kalvo rikki bensapumpussa?
2t bensansaantiongelma?
6
289
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on tissin ja tankin välistä tukossa.
- Anonyymi
ei voi olla koska tankki on ihan uusi ja letku on uusi. tuli mieleen sillainen teoria, että bensapumppu on huono ja ei jaksa imeä tarpeeksi polttoainetta, käyttää siis kaasuttimessa olevan polttoaineen joka sinne on pumpattu tissillä, mutta ei jaksa imeä tankista uutta. siksi se tissi löystyy... voisiko olla perää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei voi olla koska tankki on ihan uusi ja letku on uusi. tuli mieleen sillainen teoria, että bensapumppu on huono ja ei jaksa imeä tarpeeksi polttoainetta, käyttää siis kaasuttimessa olevan polttoaineen joka sinne on pumpattu tissillä, mutta ei jaksa imeä tankista uutta. siksi se tissi löystyy... voisiko olla perää?
Kyllä siellä imua täytyy olla jos tissi menee ruttuun ja pakko olla tankin ja tissin välissä jotain..onko vaikkapa letku mutkalla tankissa tms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä imua täytyy olla jos tissi menee ruttuun ja pakko olla tankin ja tissin välissä jotain..onko vaikkapa letku mutkalla tankissa tms
sanoin ehkä vähän väärin, ei se varsinaisesti ihan luttuun mene, mutta pehmenee eli ei ole bensaa sisällä tarpeeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sanoin ehkä vähän väärin, ei se varsinaisesti ihan luttuun mene, mutta pehmenee eli ei ole bensaa sisällä tarpeeksi
Onko lutkutin laitettu väärinpäin. Siinä pitäisi olla nuoli osoittamassa virtaus suuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lutkutin laitettu väärinpäin. Siinä pitäisi olla nuoli osoittamassa virtaus suuntaa.
se on oikeinpäin kyllä. voisikohan vika olla läppäventtiileissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605334- 1002831
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.201987- 211808
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911677Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3391636Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791586Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2151309Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o631301- 231266