Madallus jousinen tuv lappu

Anonyymi

Morjesta. Löytyiskö joktakin hätäseen bmw e61 530 2005 tüv hyväksyntä lappua?
Oisin erityisen kiitollinen jos löytyis.

9

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuosta ei ota Erichkään selvää.........

• Anonyymi

Mille jousille? TUV-todistus tulee jousien, ei auton mukana. Lapuissa on sama tyyppinumero, mikä löytyy jousista. Katsastaja tarkistaa merkinnät jousista ja TUV-paperista. Pari kertaa olen muutoskatsastanut alustasarjan. Vain jousien numeroilla ja TUV-lapuilla oli merkitystä. Muutoskatsastus vie 5 minuuttia, jos paperit ja jouset vastaavat toisiaan. Muussa tapauksessa muutoskatsastus on kiitoksella hylätty.

Jos pelkkää lappuaa tarviset, sen voi tulostaa jousien myyjän verkkosivulta automallille sopivien jousien kohdalta. Esimerkiksi Eibach / approval

https://web2.carparts-cat.com/default.aspx?34=0,2047566&240=0&32=52829&230=29&1271=48&1272=01221aa5-ad92-4d65-b365-42a06ddaac5b&10=3B925B99082E4DA5BFFE61985D49E171279004&14=4&12=130

• Anonyymi

Kopio linkki selaimeen ellei pitkä linkki toimi

• Anonyymi

Tarvitaanko tällaiseenkin join lupa? No itse vaihdoin kovat madalusjouset vakiojousiiin , pasri senttiä korkeammat, autoon 520i tuli selvästi mukavuutta lisää.
        Madallusjouset ovat perseestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitaanko tällaiseenkin join lupa? No itse vaihdoin kovat madalusjouset vakiojousiiin , pasri senttiä korkeammat, autoon 520i tuli selvästi mukavuutta lisää.
        Madallusjouset ovat perseestä.

Jos menet niillä orikinaali vietereillä vetämään pari ratakierrosta niin huomaat että ne on monta sekuntia hitaammat kuin madallusjouset.

Eli eihän ne perseestä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos menet niillä orikinaali vietereillä vetämään pari ratakierrosta niin huomaat että ne on monta sekuntia hitaammat kuin madallusjouset.

Tämä! Kaikkihan ajavat radalla minkä kerkeevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kisapirssi ja katupirssi ovat eri käyttöön. Kisajouset käyvät perseen päälle kadulla. Vakiot ovat siellä paremmat.

• Anonyymi

Puppelipoikien herkät pyllyt ei kestä liian kovaa jousitusta.

• Anonyymi

Kaikkien herkät pyllyt eivät ole tottuneet rajuun rytkytykseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      195
      13074
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      82
      6275
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      126
      6104
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5562
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4472
    6. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      93
      4421
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4332
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4251
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4238
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3757
    Aihe