"Uusi laki eläinten suojelemiseksi: tällaisten koirien jalostus on jatkossa laitonta"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a012c73e-c5de-43ea-af3a-ee52a2d71f00
Mutta milloin aletaan suojella ihmisiä noilta petoelukoilta ja kielletään kaikki kissaa isommat.
Lyttäkuonorakkeja ei saa enää jalostaa Suomessa
11
167
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on mielestäni aivan mahtavaa. Rodun terveyden parantumisen lisäksi kaikki nuo rodut näyttäisivätkin paremmilta kuonon kanssa kuin ilman sitä. Kuono kaikille koirille!
- Anonyymi
Mopsikin näyttää ihan oikealta koiralta kuonon kanssa:
https://thehappypuppysite.com/retro-pug/ - Anonyymi
Taas asenteellista.
- Anonyymi
Niin, mikä? Oma kommenttisi?
- Anonyymi
Tämä on parasta, mitä Suomen koirakulttuurissa on tapahtunut pitkiin aikoihin! ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Eiköhän nämä kelpaa Suomen koirarekisteriin kuten eläinsuojeluongelmaiset pentueet tähänkin asti.
- Anonyymi
Näyttelytoiminta on lyttykuonoiset ajanut tähän pisteeseen asti, että siihen jo lainvoiman kautta puututaan! 😂 Suomen koirarekisteri ei liity asiaan mitenkään, mutta sä oletkin trolli, joka liittää skr:n joka asiaan ja sillä hämmennät soppaa. Pelkkä trolli pelle olet.
- Anonyymi
🤡🤡🤡🤡😈
- Anonyymi
Rotupahtautta ja oppia!Suomalaisia myös jalostuu nopeutuvaa tahtia!
- Anonyymi
Suden jalostaminen mopsiksi on rikos eläinkuntaa kohtaan!
- Anonyymi
Miten voi edes esittää olevansa eläinten ystävä kun jalostaa ja ostaa tuollaisia pilattuja rakkeja. Ei voi myöskään ole luonnon ystävä jos pitää lihansyöjä petoelukoita lemmikkeinä. Mitä isompi rakki, sitä pahempoi ja haittamaksut pitäis tulla sen mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413