Äijät on wherebyssä kullit sojossa esittelemässä runkkausta.mutta livekaveria ei sitten mistään. Jos semmosen löytäis tre-hml tai pälkäne-akaa väliltä ni ihme olis tapahtunut.
runkkukaveria mahdoton löytää.
24
1225
Vastaukset
- Anonyymi
Olen Hämeenlinnasta kiinnostaisiko tulla runkkaamaan tänne jos haluut voin ottaa myös suihin
- Anonyymi
Laitakko jonkun yht tiedon. kiinnostaa.
- Anonyymi
Sama ongelma täällä Etelä-Pohjanmaalla, kun on kyseistä kaveria etsinyt:/
- Anonyymi
Samoin etsinyt..kun tapaamispaikkaa ehdotan, viestit loppuu. Kaikki haluu sähkö posteja tai vastausta omiin ihmeellisiin posteihin. Ukm 57
- Anonyymi
Niin. Jos täällä avoimesti sopii tapaamisen ajan ja paikan niin saattaa olla uteliaita lähistöllä kurkkimassa.
- Anonyymi
Sama täällä,kiinnostusta tuntuu olevan,mutta aika nopeasti lopahtaa.
Jonkun kerran,kun kysyy,missä nähtäisi...hiljaisuus.
Olis edes mukava päästä jutteleen,onnistuu sitten tai ei,hyvällä onnella olisi kiinnostusta päästä runkkaamaan toisen kalua.
Ukm58
- Anonyymi
Aloittajan kik Erno eepa
- Anonyymi
Siis Erno Eepa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Erno Eepa
Toi Erno Eepa ei taida toimia,
Koittakaas KIK : uusinen
- Anonyymi
Hämmästyttävää todella, että syntyy hiljaisuus, kun ehdotetaan tapaamista ja jatkoa.
Tarinoita, ettäolis upeeta kohdata metsässä muita, mutta ei edes kerrota missä päin maata kuljetaan kulli kovana. - Anonyymi
Yp poistaa sp-osotteet.
Itte käyn aika usein viidennumeron siltakahvilaa vastapäätä olevalla parkkiksella. Tänäänkin klo 14 aikoihin. - Anonyymi
Hitto mikä keli. Ei paljon tehny mieli autosta ulos. Jospa huomenna parempi sää. Samaan aikaan. Siis siltakahvilan parkki.
- Anonyymi
Hämeenlinnasta löytyy
- Anonyymi
Sovitaan monelta tänään Hml..tai lähistöllä. Tulen Hyvinkäältä, tykkään imeä kunnolla saa laueta suuhuni nielen kaikki. Ukm 60
- Anonyymi
Pälkäneeltä löytyis myös. Voin imeä myös
- Anonyymi
Huomenna somerolla saisit imeä. Ukm 57
- Anonyymi
Kuinka pälkäneen mieheen saa yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna somerolla saisit imeä. Ukm 57
Voin myös imeä..Ukm 57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin myös imeä..Ukm 57
Forssakin käy.. imen hyvin ja naida saa suuhuni, uskoisin et tule pettymään. Ukm 57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Forssakin käy.. imen hyvin ja naida saa suuhuni, uskoisin et tule pettymään. Ukm 57
Oot kyrvän tarpees.. tulisin nussii suutasi mutta välimatkaa 300 km harmi. M 65
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyrvän tarpees.. tulisin nussii suutasi mutta välimatkaa 300 km harmi. M 65
Todellakin kyrpä maistuis, puhumattakaan spermasta. Ukm 57
- Anonyymi
RUNKA SJÄLV
- Anonyymi
Esimerkiksi kikissä nimimerkillä JSU997 t. Pälkäneen mies
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412508Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse741816Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651238
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913