ajokorttitodistus

Anonyymi

Winnovan ammattipätevyyskortti kuorma-auto: Viisi kertaa 130 euroa eikä tässä kaikki. Ammattikortti ja digikortti ja pari valokuvaa 175 euroa, eikä tässä kaikki. 55 vuotiaan lääkärintodistus ajokorttiavarten n. 80 euroa ja mikäli yleislääkäri toteaa että erikoislääkäri tutkii silmäsi niin noin 150 euroa, eikä tässä vielä kaikki Mikäli poliisi vielä haluaa tarkistaa tilanteen ja sairaudet niin voi kortti lähteä ja menetit noin valtion ahneuteen noin 1100 euroa....otat itse c kirjaimen pois ajokortista ja maksat vain 30 euroa. Ei paljon työtön maksa tommosia joten konttorille, kirjain pois ja sossuun. Toki tuo 130 kertaa viisi eli 650 e on jo menetetty.

21

280

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

55-vuotias ja meet sossuun kun rahat loppuu eikä äiti ole enää sua auttamassa / persettä pyyhkimässä?

Itselläni oli 30 vuotiaana sellainen itse hankittu varallisuus ettei tarvinnut luusereiden sossuun juosta 1000€:n takia.

T. 15 sijoitusasuntoa Porissa ja hyvä työ tehtaalla.

• Anonyymi

Saat ne kämpät vissii mukaas ku lähet horsmaa lykkäämään :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat ne kämpät vissii mukaas ku lähet horsmaa lykkäämään :D

Lahjoitan ne ilomielin pojalleni.

Itse jäin niiden turvin eläkkeelle jo 40 vuotiaana.

Maksakaakin kuhnurit vuokranne minulle ajoissa tai poliisi kantaa teidät kadulle.

• Anonyymi

30 vuotiaana sinulla oli korkeintaan varastettu jopo polkupyörä ja työ satapaskassa viikonloppuhorona kontillasi.Itse et ole hankkinut edes kalsareitasi vaan mamman visakortti vinkui silloinkin.Sijoitusasuntoja sinulla on siskosi monopolipelissä.Koulutukseltasi et ole mitään.Ainoa työpaikkasi oli kaupan kassalla ja siitäkin sait potkut koska olit vain niin paschga.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

30 vuotiaana sinulla oli korkeintaan varastettu jopo polkupyörä ja työ satapaskassa viikonloppuhorona kontillasi.Itse et ole hankkinut edes kalsareitasi vaan mamman visakortti vinkui silloinkin.Sijoitusasuntoja sinulla on siskosi monopolipelissä.Koulutukseltasi et ole mitään.Ainoa työpaikkasi oli kaupan kassalla ja siitäkin sait potkut koska olit vain niin paschga.

Kateellisuutesi lämmittää mieltäni. Kuole hitaasti kituen köyhä paska.

• Anonyymi00009
        Anonyymi kirjoitti:

Poika poika.

• Anonyymi00010
        Anonyymi kirjoitti:

Maksakaakin kuhnurit vuokranne minulle ajoissa tai poliisi kantaa teidät kadulle.

Men ny riippispoju vattalles

• Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

onko poikia vielä hengissä kun itse lähdet alakertaan, sitä on kaikenlaisia kiusauksia nykyään kuten Peukku ja Subu :D

• Anonyymi00020

pelkkä manboobsi olet, netissä on helppoa olla suuri ja mahtava

• Anonyymi

Aloittajan ei kannata tossa iässä lähtee töihin kuljetusalalle. Ite olen 53v ja odotan sossun päätöstä asumistuesta. Huristelen Opel insignialla ja asun kolmiossa jonka isä omistaa. Toi asuntosijoittaja saa haistaa paskat tehtaansa kanssa, äidin lellipoika on saanut kaiken kotoa ja nyt on vitusti velkaa. Meikä on velaton kun valtio maksaa kulut, ihanaa leijonat ihanaa.

• Anonyymi

Miten voit mulkku voit olla eläkkeellä kun kirjoitat että hyvä työ tehtaalla. Tyhmyytesi ylittää kaikki kynnykset kun et tiedä edes mitä kirjoitat. Pelkkää valetta ja paskaa.

• Anonyymi00016

Vain tyhmä junttipaska mukula käyttää sanaa "meikä' 🤣. Olisit vielä sanonut "meikämanne" niin olisin paskonu housuisiin. 💩

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vain tyhmä junttipaska mukula käyttää sanaa "meikä' 🤣. Olisit vielä sanonut "meikämanne" niin olisin paskonu housuisiin. 💩

Meikämandoliinillä olisit kussut,paskonut ja yrjönnyt vielä kaverisikin housuihin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

sinä mänpuupsi vastasit väärälle henkilölle :D

• Anonyymi00011

Jos sinulla on varma työpaikka kun uusit sen korttisi niin sossu antaa ennaltaehkäisevää taikka sosiaalista luottoa, mutta eihän sitä duunia tietty ole niin et sinä sitä korttiakaan tarvitse.

• Anonyymi00013

Mieluummin lähtee johonkin putkeen tai evvvk kepulokonsti eläkkeelle kun alkaa sosiaalisia luottoja järjesyelemään.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mieluummin lähtee johonkin putkeen tai evvvk kepulokonsti eläkkeelle kun alkaa sosiaalisia luottoja järjesyelemään.

Miten pääsisi kepulikonstieläkkeelle?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Liityt Kepuihin

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olemalla hullu tai leikkimällä sellaista.

• Anonyymi00019

Olen ollut hetken kepulieläkkeellä. Ihan samalta tämä maistuu kuin oikea eläke. Tai en tiedä kun en ole oikealla ollut.

• Anonyymi00022

Varastettu ruokakin maistuu paremmalta ku ostettu :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      1056
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      325
      1035
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      797
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      772
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      651
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      650
    Aihe