Lähes joka ilta nuorisoa siellä laavulla pörrää ja estävät tavallisia kansalaisia menemästä sinne. Kukaan ei uskalla sanoa heille että häipykää kun voi saada nokkiinsa.
Vaarjoen laavu ja nuoriso
12
678
Vastaukset
- Anonyymi
On se kumma nykyään kun ei uskalleta näille teineille mitään sanoa,heti ovat vinkumassa. ...vissii sossuu soittavat että aikuiset kiusaa.
- Anonyymi
Meidän piti viime keskiviikko-iltana mennä perheen kanssa sinne grillaamaan, mutta paikka täynnä nuorisoa ja kun sanottiin heille että olisi muitakin laavun käyttäjiä niin heti alkoi haistattelut ja keskisormen näytöt. Pakko oli meidän pois lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän piti viime keskiviikko-iltana mennä perheen kanssa sinne grillaamaan, mutta paikka täynnä nuorisoa ja kun sanottiin heille että olisi muitakin laavun käyttäjiä niin heti alkoi haistattelut ja keskisormen näytöt. Pakko oli meidän pois lähteä.
Tosi typeriä nuoria ollut,pois vaan sieltä koko sakki luuhamasta. Jokainen saa laavulle mennä grillaamaan, ei ole mikään teinimesta. Kannattaa yrittää ilmoittaa eteenpäin,jos sama peli jatkuu.
- Anonyymi
Nuoriso on laavunsa ansainnut. Kalkkikset vain inisee tyhjästä..Nuorisolle ei myöskään pidä pahasti sanoa koska siitä tulee vain turhia traumoja...
- Anonyymi
Jokaisella on kotona uuni jossa sen rasvapökäleen voi grillata. Nuorisolla on oikeus olla laavulla siinä missä muillakin. Jos ei seura kelpaa niin voi pysyä poissa. Urpo!
- Anonyymi
On juu,muttei joka päivä tarvitse siellä laavulla pyöriä. Keskarin näyttäminen onkin tapa kutsua porukkaan mukaan,Hei huh..huh..
- Anonyymi
Täyttä bullshittiä.
- Anonyymi
Taidat olla sitä nuoriso porukkaa joka siellä laavulla rellestää.
- Anonyymi
Laavu näköjään poissa nyt käytöstä kokonaan. Kiitos nuorison joka siellä tehnyt pahojaan.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi nuoret voivat meillä Suomessa niin pahoin että kaikki pitää rikottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi nuoret voivat meillä Suomessa niin pahoin että kaikki pitää rikottaa.
Voivat pahoin , ikuinen selitys yleensä väkivallalle tai paikkojen rikkomiselle. Toiset vaan tykkää olla kusipäitä,ei se sen kummempaa aina ole.
- Anonyymi
Kauan se laavu olikin jo kunnossa, kunnes nyt taas sitten töhritty ja sutattu sekä poistettu käytöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569