Olen käyttänyt ko. boxia vuosia ensin antenni ja sitten kaapeliverkossa. Nyt TLC:n kavavapaikka näyttää muuttuneen, mutta digiboxi ei kysy kanavalistan päivittämistä eikä myöskään kanavien automaattihaku auta asiaan.
Mikäs eteen, en haluaisi hyvin toimivasta laitteesta luopuakaan?
HD THUNDER SD 320 ei löydä TLC:n uutta kanavapaikkaa Elisan kaapeliverkossa?
4
1511
Vastaukset
- Anonyymi
Muutoksia Eurosport 1 ja TLC -kanavien näkymisessä 31.5.2022 alkaen
Discovery sulkee perinteisellä eli SD-kuvalaadulla näkyvän Eurosport 1 -kanavan 31.5.2022 ja tämän myötä Eurosport 1 lakkaa näkymästä kanavapaikalla 65. Samalla myös maksuton peruskanava TLC lakkaa näkymästä kanavapaikalla 31.
Mikään kanava ei poistu kokonaan, vaan näet ne jatkossa ainoastaan paremmalla kuvalaadulla eli HD-kanavina. Eurosport 1 HD -kanavan löydät jatkossakin kanavapaikalta 64 ja TLC HD -kanavan kanavapaikalta 11.
Huomaathan, että HD-laatuisen Eurosport 1 -kanavan katsominen vaatii korttilinkityksen. Jos et ole vielä tehnyt linkitystä, katso ohje täältä. - Anonyymi
Käsittääkseni tuo kyseinen boksi on tavallisen tarkkuuden eli ns. SD-boksi eli sillä ei HD-kanavia saa näkyviin ja muistaakseni tuo TLC on muuttunut kokonaan HD-kanavaksi ja SD-kanava on poistunut. Ainakin joissain verkoissa.
- Anonyymi
Todennäköisesti juuri näin (alkuperäinen käyttis ei tallella eikä googlaamallakaan löytynyt).
Itse tv on pari vuotta uudempi ja siihen näköjään pystyi uuden kanavapaikan päivittämään.
Harmi sinänsä, boxi toimii ihan moitteetta eikä tuollaisia enää markkinoilla ole ainakaan suomenkielisillä toiminnoilla..?
Ap.
- Anonyymi
Ei saa TLC-kanavaa näkyviin kanavalla nro 11?? Uus töllö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732