Paljonko V6 saa tehoja viritettynä?
Paljonko V6 saa tehoja viritettynä?
9
421
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu moottorista.
- Anonyymi
-20 prosentista 500% riippuen miten paljon viritetään ja millä budjetilla.
Mie voin tehdä 65 000€urolla 750 hevosvoimaisen VKuutosen. - Anonyymi
paljon saa tehoja.jostain enemmän ja jostain vähemmän.
- Anonyymi
V6 moottorit on tyypillisesti 3 litran luokkaa, on pienempiäkin, on isompiakin.
Jos ihan ääriviritystä ajatellaan niin se voisi olla turboahtaminen litrateholla 200 hv/litra, eli silloin päädyttäisiin 600 hevosvoiman tehoon.
Tuo edellyttää toki moottorin (lähes) kaikkien sisuskalujen vaihtamisen. - Anonyymi
Jos ei teho putoa enempää kuin 20 %, virittelysi katsotaan onnistuneeksi.
- Anonyymi
Käsittämätön kysymys, mikäli puhut yleiseen liikenteeseen tarkoitettua kapinetta!
Miksi sinulle ei riitä se teho, jonka itse moottorin valmistaja on nähnyt sopivaksi?
Yleiset tiet eivät ole mitään kilparatoja.- Anonyymi
Autolla kuin autolla pääsee laittomia nopeuksia. Eikös sekin olisi moralisoinnin paikka?
- Anonyymi
Nopeus on valttia ja myös mä haluaisin viritetyn auton ne on ihan super nopeita ja käteviä kaasu pohjaan renkaat sutii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeus on valttia ja myös mä haluaisin viritetyn auton ne on ihan super nopeita ja käteviä kaasu pohjaan renkaat sutii
Toivottavasti sinulla pn budjetti kunnossa. Tuossa nimittäin palaa rahaa savuna ilmaan muutenkin kuin kumina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535510Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943408Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453299Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762477SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral562354Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751877Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991705Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71096Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal221076- 99936