Paljonko V6 saa tehoja viritettynä?
Paljonko V6 saa tehoja viritettynä?
9
452
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu moottorista.
- Anonyymi
-20 prosentista 500% riippuen miten paljon viritetään ja millä budjetilla.
Mie voin tehdä 65 000€urolla 750 hevosvoimaisen VKuutosen. - Anonyymi
paljon saa tehoja.jostain enemmän ja jostain vähemmän.
- Anonyymi
V6 moottorit on tyypillisesti 3 litran luokkaa, on pienempiäkin, on isompiakin.
Jos ihan ääriviritystä ajatellaan niin se voisi olla turboahtaminen litrateholla 200 hv/litra, eli silloin päädyttäisiin 600 hevosvoiman tehoon.
Tuo edellyttää toki moottorin (lähes) kaikkien sisuskalujen vaihtamisen. - Anonyymi
Jos ei teho putoa enempää kuin 20 %, virittelysi katsotaan onnistuneeksi.
- Anonyymi
Käsittämätön kysymys, mikäli puhut yleiseen liikenteeseen tarkoitettua kapinetta!
Miksi sinulle ei riitä se teho, jonka itse moottorin valmistaja on nähnyt sopivaksi?
Yleiset tiet eivät ole mitään kilparatoja.- Anonyymi
Autolla kuin autolla pääsee laittomia nopeuksia. Eikös sekin olisi moralisoinnin paikka?
- Anonyymi
Nopeus on valttia ja myös mä haluaisin viritetyn auton ne on ihan super nopeita ja käteviä kaasu pohjaan renkaat sutii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeus on valttia ja myös mä haluaisin viritetyn auton ne on ihan super nopeita ja käteviä kaasu pohjaan renkaat sutii
Toivottavasti sinulla pn budjetti kunnossa. Tuossa nimittäin palaa rahaa savuna ilmaan muutenkin kuin kumina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1554337
- 114078
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka453649Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv782669Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61978- 441455
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121248Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4041202Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos611201