Paljonko V6 saa tehoja viritettynä?
Paljonko V6 saa tehoja viritettynä?
9
245
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu moottorista.
- Anonyymi
-20 prosentista 500% riippuen miten paljon viritetään ja millä budjetilla.
Mie voin tehdä 65 000€urolla 750 hevosvoimaisen VKuutosen. - Anonyymi
paljon saa tehoja.jostain enemmän ja jostain vähemmän.
- Anonyymi
V6 moottorit on tyypillisesti 3 litran luokkaa, on pienempiäkin, on isompiakin.
Jos ihan ääriviritystä ajatellaan niin se voisi olla turboahtaminen litrateholla 200 hv/litra, eli silloin päädyttäisiin 600 hevosvoiman tehoon.
Tuo edellyttää toki moottorin (lähes) kaikkien sisuskalujen vaihtamisen. - Anonyymi
Jos ei teho putoa enempää kuin 20 %, virittelysi katsotaan onnistuneeksi.
- Anonyymi
Käsittämätön kysymys, mikäli puhut yleiseen liikenteeseen tarkoitettua kapinetta!
Miksi sinulle ei riitä se teho, jonka itse moottorin valmistaja on nähnyt sopivaksi?
Yleiset tiet eivät ole mitään kilparatoja.- Anonyymi
Autolla kuin autolla pääsee laittomia nopeuksia. Eikös sekin olisi moralisoinnin paikka?
- Anonyymi
Nopeus on valttia ja myös mä haluaisin viritetyn auton ne on ihan super nopeita ja käteviä kaasu pohjaan renkaat sutii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeus on valttia ja myös mä haluaisin viritetyn auton ne on ihan super nopeita ja käteviä kaasu pohjaan renkaat sutii
Toivottavasti sinulla pn budjetti kunnossa. Tuossa nimittäin palaa rahaa savuna ilmaan muutenkin kuin kumina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869