Isännöinti Realia on nykyisin Retta.

Anonyymi

Vanha sananlasku sanoo. Eihän nimi miestä pahenna ellei mies nimeä.
Kävikö tässä niin Realia nimelle tuli liikaa kielteistä julkisuutta vai onko Retta kauniimpi nimi.

111

17329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lesta olisi ollut ainoa oikea nimi.

• Anonyymi

Kuuluuko OIT isännöinti samaan ketjuun?

• Anonyymi

Realia = Retta ei ole lestafirma, Tahkola = Lahkola sen sijaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläpä nimitä Tahkoloita lahkoloiksi. Kunnian loukkaus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minkä kunnian? Kysynpähän nyt vain.
        "Kunnia meni, mutta maine sen kun kasvaa" sanoi entinen piika, kun tiineeksi tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluuko OIT isännöinti samaan ketjuun?

OIT.n omistajat ovat kaksi lestaveljestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä kunnian?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minkä kunnian? Kysynpähän nyt vain.
        "Kunnia meni, mutta maine sen kun kasvaa" sanoi entinen piika, kun tiineeksi tuli.

Ihan yksinkö se piika tiineeksi tuli?
        Voisimmeko edes epäillä myös isäntämiehen osuutta asiaan?

• Anonyymi

Kasvoiko isännän maine?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se lestapulju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä kunnian?

• Anonyymi

Normaali lestakäytäntö.

• Anonyymi

Kartellituomio tulee piakkoin ja saa julkisuutta. Hieno ennakointi

• Anonyymi

Hyvä keino peittää tehtyjä rötöksiä vaihtaa nimeä. Uudet eivät välttämättä huomaa tarkistaa historiaa. Eihän se palvelu ja ketkuilu mihinkään katoa samat ihmiset puikoissa. Tietääkseni nimi on vaihtunut aiksisemminkin ainakin kerran Realia, Realco ja nyt Retta.

• Anonyymi

Hakeutukaa kaikki kiinteistö yhtiöt ja taloyhtiöt eroon Retasta ja kumpaneista

• Anonyymi

Ensin oltiin jotakuinkin Realiteeteissa, mutku mutku mutku Re Alkoa mänt runsaasti, niin jäljelle jäi väin karmaiseva Retta.
        Eihän uskovat saisi käyttää hermomyrkkyä, mutta jotenkinhan se on omantunnon kolkutus vaiennettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kumpaneista?
        onx siä kovinkin kumpuilevaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan järkyttävää ja ala arvoista toimintaa Retta isännöinnissä.

• Anonyymi

Asian vierestä: Joskus talvella Lahkolaa vastaan oli ainakin kaksi oikeusjuttua meneillään. Mitä niille kuuluu? Kaleva ilmeisesti kuuluu samaan lahkoon, kun ei kerro mitään.

• Anonyymi

Nykyinen Kaleva ja sen päätoimittaja ovat asian suhteen ihan nössöjä. Lestaattiolaisten sylikoiria.

• Anonyymi

Luultavasti yrittävät päästä eroon maineestaan vaihtamalla nimeä, mutta täytyy kyllä sanoa, että Realia oli huonointa isännöintiä ikinä. Kun meidän talossa juuri ilmoitettiin, että uusi isännöitsijä on tämä Retta, googlasin että mikäs se tällainen on... kun selvisi niin kyllä potutti. On meinaan paljonkin kokemusta Realista ja luotto on mennyt täysin.

• Anonyymi

JEP!!!!! Ala-arvoista paskaa. Tiedän, että tunnistavat minut, jos ja kun lukevat näitä ketjuja. Ei haittaa (ehkä jopa hieman toivonkin tunnistamista.) Minulla on osakeasunto, tai no itse asiassa talo, mutta asun tilapäisesti vuokralla Retan isännöimässä asunnossa. Täällä oli suihku epäkunnossa monta kuukautta ennen kuin viitsivät korjata sen. En siis tietenkään ollut ilman suihkua kuukausia, vaan veden lämpötila vaihteli jatkuvasti ja asia viitsittiin hoitaa vasta melkein 3 kk ilmoitukseni jälkeen. No totta kai vaadin vuokranalennusta tältä ajalta, ja isännöitsijä luuli minua tyhmäksi ja alkoi lässyttämään vesihuoltolaista😂😂 Liittyy ihan hitosti vuokra-asuntoon😂 Harmi vain, etteivät tienneet minun olevan melko kokenut oikeustaistelija, nimittäin tähän muuttaessani olin käynyt jo pari vuotta oikeutta asuntoon liittyvästä asiasta. Minulle ei annettu mitään ohjeita siitä miten voin vaatia vuokranalennusta ja kenelle se pitää toimittaa. LähiTapiolalle kun ei ole mitään yhteystietoja ja he nimenomaan ohjaavat kääntymään KAIKISSA asioissa Retan puoleen.

Parisen kuukautta siinä meni ja tuli käräjäoikeuden päätös, jonka mukaan asia oli väärälle taholle suunnattu. No, oli miten oli, en minä ole tähän päivään mennessä saanut mitään ohjeita asiaan liittyen. Käräjäoikeus hylkäsi vastapuolen vaatimukset siitä, että minä joutuisin maksamaan heidän kulunsa😆

Minulle tuli muutama satku maksettavaa (meni vakuutuksen piikkiin) ja Retalle melkein tonni😂 Mahtoi isännöitsijää hävettää, kun aiheutti tuollaiset turhat kulut yritykselle omalla ylimielisyydellään... 😂

Vähensin omatoimisesti vaatimani vuokranalennuksen summan yhdestä vuokrasta ja minun puolestani saavat periä sitä vaikka maailman tappiin asti. Minulla on jo oikeuden toteama todiste siitä, että Retta on laiminlyönyt velvollisuuksiaan, joten eipä tässä ole hätiä mitiä.

Välttäkää Rettaa kuin ruttoa, ihan oikeasti, todella ala-arvoista touhua ja pk-seudulla luuhaava isännöitsijä on ylimielinen kusipää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JEP!!!!! Ala-arvoista paskaa. Tiedän, että tunnistavat minut, jos ja kun lukevat näitä ketjuja. Ei haittaa (ehkä jopa hieman toivonkin tunnistamista.) Minulla on osakeasunto, tai no itse asiassa talo, mutta asun tilapäisesti vuokralla Retan isännöimässä asunnossa. Täällä oli suihku epäkunnossa monta kuukautta ennen kuin viitsivät korjata sen. En siis tietenkään ollut ilman suihkua kuukausia, vaan veden lämpötila vaihteli jatkuvasti ja asia viitsittiin hoitaa vasta melkein 3 kk ilmoitukseni jälkeen. No totta kai vaadin vuokranalennusta tältä ajalta, ja isännöitsijä luuli minua tyhmäksi ja alkoi lässyttämään vesihuoltolaista😂😂 Liittyy ihan hitosti vuokra-asuntoon😂 Harmi vain, etteivät tienneet minun olevan melko kokenut oikeustaistelija, nimittäin tähän muuttaessani olin käynyt jo pari vuotta oikeutta asuntoon liittyvästä asiasta. Minulle ei annettu mitään ohjeita siitä miten voin vaatia vuokranalennusta ja kenelle se pitää toimittaa. LähiTapiolalle kun ei ole mitään yhteystietoja ja he nimenomaan ohjaavat kääntymään KAIKISSA asioissa Retan puoleen.

Parisen kuukautta siinä meni ja tuli käräjäoikeuden päätös, jonka mukaan asia oli väärälle taholle suunnattu. No, oli miten oli, en minä ole tähän päivään mennessä saanut mitään ohjeita asiaan liittyen. Käräjäoikeus hylkäsi vastapuolen vaatimukset siitä, että minä joutuisin maksamaan heidän kulunsa😆

Minulle tuli muutama satku maksettavaa (meni vakuutuksen piikkiin) ja Retalle melkein tonni😂 Mahtoi isännöitsijää hävettää, kun aiheutti tuollaiset turhat kulut yritykselle omalla ylimielisyydellään... 😂

Vähensin omatoimisesti vaatimani vuokranalennuksen summan yhdestä vuokrasta ja minun puolestani saavat periä sitä vaikka maailman tappiin asti. Minulla on jo oikeuden toteama todiste siitä, että Retta on laiminlyönyt velvollisuuksiaan, joten eipä tässä ole hätiä mitiä.

Välttäkää Rettaa kuin ruttoa, ihan oikeasti, todella ala-arvoista touhua ja pk-seudulla luuhaava isännöitsijä on ylimielinen kusipää.

Itse ajattelen tuon oman kuluni niin, että sain sitä vastaan arvokkaan todistusaineiston, joka on käytössäni hamaan tappiin saakka :D Joskus kannattaisi miettiä vähän pidemmälle, Retta... Minulla on nyt mustaa valkoisella teidän toiminnastanne, enkä epäröi käyttää sitä😂.

• Anonyymi

Ainakaan kuopiossa kun on kekkula isännöitsija niin ei pääse edes kirjautumaan...ettei paljastuisi ihmeelliset veloitukset...

• Anonyymi

Oliskohan hämärän hommia tai muu huijaus yritys ? En suosittele Realiaa, vaikka olisivat vaihtaneet nimen. Tahkolaa ei myöskään. Kuuluvat toisista ihmisistä hyötyviin hyväksikäyttö mafioihin.

• Anonyymi

Äärimmäisen huono palvelua viime aikoina. Eivät vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin, avunantamisesta puhumattakaan.

• Anonyymi

Sehän on nykyajan palvelua...odotat kalliilla puhelinlinjalla puoli tuntia sitten; no eihän me voida mitään sanoa kun on tekosyynä vaikkapa infiniteettisuoja...;)

• Anonyymi

Retan isännöitsijältä saanut huonoa palvelua. Puhelimella soitettaessa aina kokouksessa. Ei soita takaisin eikä vastaa sähköpostiviestiin. Mistä hän saa palkkansa. Ovenia ennen hoiti hyvin hommansa, mutta olihan kyseessä nainen isännöitsijänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Retan isännöitsijältä saanut huonoa palvelua. Puhelimella soitettaessa aina kokouksessa. Ei soita takaisin eikä vastaa sähköpostiviestiin. Mistä hän saa palkkansa. Ovenia ennen hoiti hyvin hommansa, mutta olihan kyseessä nainen isännöitsijänä.

Samaa Mieltä!

• Anonyymi

Sama jatkuu! Piti odottaa vastausta sähköpostiin kaksi viikkoa.

• Anonyymi

Euköseoo maailman ainoa pelastava usko se lestaoppi.

• Anonyymi

Paskan marjatta se on.

• Anonyymi

Avara myi Meri-Toppilassa olevat talonsa Rettalle heinäkuulla, tuli yllättäen tieto.
      Miksiköhän?

• Anonyymi

Siitä ei oo kuultu mitään perusteluja

• Anonyymi

Rattopojat olisi ollut oikeampi nimi

• Anonyymi

ONKO Oulussa yhtään REHELLISTÄ isännöitsijätoimistoa? Entä REHELLISTÄ huoltoyhtiötä?
      Alkaisin itse, mutta ikä (79 v) alkaa jo haitata.

• Anonyymi

On Heinäpään pummit.ne käy rehellisesti joka päivä sossussa

• Anonyymi

ai, joka päivä vai?
        et taida tietää mitään pummiustieteenalasta?

• Anonyymi

Asunnon hankinta onnistui loistavasti, asuminen tyydyttävästi. Vuokravakuuden palautus kesti kolme kuukautta, muka kesälomat. Pah. Seuraavana päivänä se pitäisi maksaa, mutta puutteelisen lain mukaan ei tarvitse maksaa, ennen kuin vuokralainen sitä erikseen perii, mitä he toteuttavat.

• Anonyymi

Älä höpötä. Tutustu faktoihin ennenkuin tänne kirjotat

• Anonyymi

En suosittele kenellekkään Retta isännöintiä. Puhelimella kun soittaa niin eivät vastaa, muutoin kuin sen verran että automaatti aukaisee linjan ja puhelin laskutus voi alkaa. Siis maksan tyhjästä, odotus ajasta. Varsinaista rosvousta. Olen tänä vuonna yrittänyt soittaa sinne neljä kertaa koskaan tavoittamatta ketään. Asiointi on pitänyt hoitaa niin että lähden paikan päälle, jonne matkaa yhteen suuntaan tulee noin 30km. Eli 60km yhteensä. Näitä reissuja siis jo 4kpl. tänä vuonna, yhteensä 240km. Asiointiin matkoineen tärväytynyt noin 1 kokonainen työ päivä. Mitään korvauksia tästä hyppyyttämisestä ei saa. Sen olen kuitenkin päättänyt että niissä taloyhtiöissä joissa olen mukana , tulen esittämään isännöinti firman vaihtoa , näihin epäkohtiin vedoten.

• Anonyymi

Taloyhtiöiden on syytä alkaa kilpiluttamaan isönnöiti palveluja ,koskaa nyky toiminta perustuu juonittelevaan toimintaan.
        TALOYHTIÖIDEN ON HERÄVÄ TÄHÄN LAAJAAN ONGELMAAN.
        ´Taloyhtiöiden kannattaa ottaa tilitoimiston palvelut hoitamaan vastkemaksut ja laskujen maksut. Taloyhtiön osakas voi hoitaa isännöinnin. L

• Anonyymi

Asiakas on oikeassa. Ja jos tuntuu, ettei rahalle saa vastinetta, kannattaa vaihtaa toimijaa. Osakas voi yhtiökokouksessa kertoa oman kantansa isännöitsijän toimintaan. Mutta hallitus valitsee/ vaihtaa isännöitsijän.

• Anonyymi

Oma päätös ajella... Omasta pussista maksat 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taloyhtiöiden on syytä alkaa kilpiluttamaan isönnöiti palveluja ,koskaa nyky toiminta perustuu juonittelevaan toimintaan.
        TALOYHTIÖIDEN ON HERÄVÄ TÄHÄN LAAJAAN ONGELMAAN.
        ´Taloyhtiöiden kannattaa ottaa tilitoimiston palvelut hoitamaan vastkemaksut ja laskujen maksut. Taloyhtiön osakas voi hoitaa isännöinnin. L

EN KOMENTOI ,,,SANOUTUKAA IRTI RETASTA,TÄYS ROSVO FIRMA ,SAMOIN HUOLTOYHTIÖ KOTIKATU --- CATEVA,HUIJAAVAT TALOYHTIÖITÄ.

• Anonyymi

Taloyhtiöiden kannattaa nyt olla todellakin hereillä isännöinti- ja kiinteistöhuoltofirmojen kanssa. Voi tulla yllätyksiä, mistä kaikesta joudutte maksamaan ja tehdäänkö työt sovitustusti. Jakakaa kokemuksianne muiden kanssa niin voitte yllättyä.

• Anonyymi

Retta on omatoimisesti siirtänyt yhtiöitten vakuutuksia Retta Vakuutuspalvelu oy:lle kertomatta siitä. Nyt vuoden 2023 maksut nousemassa n. 20%.Sitä se kartellituomio aiheuttaa.

• Anonyymi

Tällä hetkellä Retta on suurimpia huijareita mitä Suomessa ,ne keksivät mitä ihmeelisimpiä rahan hankinta tapoja .kuin tämä vakuutus yhtiö toiminta. Ja kaiken lisäksi hanke suunitelu. Täysiä rosvoja,sanokaa sopimukset irti

• Anonyymi

lessut ovat luovia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lessut ovat luovia

Retta ei liity lestadiolaisuuden millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Retta ei liity lestadiolaisuuden millään tavalla.

Liittyy 100%

• Anonyymi

Ainoana pääsevät Paratiisiin..

• Anonyymi

Joo kyllä nimi oli tuli tiensä päätökseen. Liian ryvettynyt.

• Anonyymi

Joo tuli yllätyksenä myös tuo vakuutusten siirtäminen Rettan osakeyhtiölle ja hinta nousi yllättäen yli 20%. No täytyy katsoa kenen pää putoaa kun vaaditaan isännöitsijältä selitys. Se on ylittänyt toimivaltuudet. Siitä seuraa luottamusaseman väärinkäytöstä rötöstuomio kun viedään raastupaan.

• Anonyymi

Rietta tarkoittaa pahaa peikkoa, ainakin Karjalan murteella ja se lausutaan Retta.
      Nimi on enne.

• Anonyymi

Näin on!

• Anonyymi

Samaa nimenvaihtorallia täällä Keski-Suomessakin ihmetellään. Just kun oppii uuden nimen niin se jo vaihdetaan. Herättää epäilyksiä.

• Anonyymi

Rotta se on!

• Anonyymi

Oulussa ei ole muita kuin lestafirmoja kiint.alalla.

• Anonyymi

Totta!
        Oulussa on mafia toiminut 80-luvulta asti.

• Anonyymi

VOISIKO JOKU VASTATA ASIALLISESTI?Kuka omistaa Retta-isännöinnin? Oit-isännöinnin? Tai mistä löydän tiedon noista? Eihän sen pitäisi olla salaista.

• Anonyymi

Altor Funds on pääomasijoitusrahasto joka on erikoistunut pohjoismaisiin yrityksiin. Toimintaan kuuluu ostaa keskisuuria pohjoismaalaisia yrityksiä joita kehitetään joitakin vuosia ja myydään sitten eteenpäin. Sen omistuksiin kuuluu lähes 30 yritystä, joissa on töissä noin 30 000 työntekijää.

Altorin rahastoilla ja neuvontayhtiöillä (konsulttitoimistoilla) on toimipaikat Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa. Lisäksi Jerseyn veroparatiisissa toimii Altor Fund II GP Limited.[1]

Altor rahoittaa juuri toimintansa aloittaneita tai taloudellisissa vaikeuksissa olevia yrityksiä, joilla se katsoo olevan mahdollisuuksia menestymiseen.

Kohdeyrityksiin tuodaan liikkeenjohdon osaamista sekä erityisosaamista, asetetaan taloudelliset tavoitteet ja pyritään lisäämään yrityksen kannattavuutta.[2]

Pääomasijoittajat Stena Adactum ja Altor ovat tehneet julkisen ostotarjouksen Tukholman pörssissä listatusta turvallisuusyhtiö Gunnebosta.[3] Gunnebohon on tehty tietomurto ja vääriin käsiin on joutunut mm. tietoja Ruotsin eduskunnan ja pankkien turvajärjestelmistä.[3]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Altor Funds on pääomasijoitusrahasto joka on erikoistunut pohjoismaisiin yrityksiin. Toimintaan kuuluu ostaa keskisuuria pohjoismaalaisia yrityksiä joita kehitetään joitakin vuosia ja myydään sitten eteenpäin. Sen omistuksiin kuuluu lähes 30 yritystä, joissa on töissä noin 30 000 työntekijää.

Altorin rahastoilla ja neuvontayhtiöillä (konsulttitoimistoilla) on toimipaikat Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa. Lisäksi Jerseyn veroparatiisissa toimii Altor Fund II GP Limited.[1]

Altor rahoittaa juuri toimintansa aloittaneita tai taloudellisissa vaikeuksissa olevia yrityksiä, joilla se katsoo olevan mahdollisuuksia menestymiseen.

Kohdeyrityksiin tuodaan liikkeenjohdon osaamista sekä erityisosaamista, asetetaan taloudelliset tavoitteet ja pyritään lisäämään yrityksen kannattavuutta.[2]

Pääomasijoittajat Stena Adactum ja Altor ovat tehneet julkisen ostotarjouksen Tukholman pörssissä listatusta turvallisuusyhtiö Gunnebosta.[3] Gunnebohon on tehty tietomurto ja vääriin käsiin on joutunut mm. tietoja Ruotsin eduskunnan ja pankkien turvajärjestelmistä.[3]

Tena Lady

• Anonyymi

Retta isännöinti täällä oulussa yritti muuttaa vastuun jakoa osakkaan ja taloyhtiön välillä vesivahingon takia tai siis asia on vielä kesken….

• Anonyymi

Nyt tuli ilmoitus että jos soittaa tai sähköpostilla ottaa yhteyttä asoyn huoltoyhtiöön ,niin se pitää tehdä retta isännöinnin kautta, että voivat laskuttaa siinä välissä

• Anonyymi

Eikö ne lestafirmat nimenomaan osaa laskuttaa ja työt jää tekemättä?

• Anonyymi

Haso vaihtoi Tahkolasta Rettaan. Isännöinnin taso putosi entisestään. Meidän taloyhtiön naispuolinen isännöitsijä on huonoin, hitain , välinpitämättömin isännöitsijä ikinä. Kaikenlaisia olen nähnyt värikkään asumisurani aikana mutta tämä nainen on ihan omaa luokkaansa. Sen lisäksi että hänen perusasenteensa on evvk niin lisäksi mm ihan perusymmärtäminen on hakusessa. En ole varma osaako edes lukea kunnolla
      Hyvä Haso, mitä korkealuokkaista asukkaiden etujen ajattelua kun valitsitte Suomen huonoimman puljun.

• Anonyymi

Teittepä huonon vaihdoksen. Retassa saa isännöitsijältä huonoa palvelua. Asiat eivät edisty mihinkään.

• Anonyymi

Hason asukas minäkin. Hasoon olen sinänsä tyytyväinen, RETTA sen sijaan on ilmeisesti kiinnostunut vain omistajansa (pääomasijoitusyhtiö Altor Fund IV) voitoista. Isännöinti on täysin ala-arvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teittepä huonon vaihdoksen. Retassa saa isännöitsijältä huonoa palvelua. Asiat eivät edisty mihinkään.

Juuri näin..

• Anonyymi

Näyttäisi sama meno jatkuvan. Mitään ei tehdä, mutta laskutusta saadaan aikaiseksi. Tekninen käyttöikä kaksi kertaa täynnä wc:lle ja kunto karsea, mutta isännöitsijä väittää, että on kosmeettinen vaihto. Vie jo vettäkin niin paljon, että on ihan järjetön pitää. Itse ei saa nykyään vaihtaa, kun on taloyhtiön omaisuutta. Rettalta pyysin perusteluita, mutta eipä näytä niitä kuuluvan. Pakko kai hoitaa itse ja vähentää vastikkeesta. Olisi säästynyt vaivaa paljon, jos olisivat tuohon antaneet luvan alunperin. Ihme hommaa.

• Anonyymi

Retta ja realia. Taloyhtiön painajainen. Puheenjohtajana tuli paljon väännettyä kättä näiden kanssa kun asukkaat ei uskonut että täysi paska koko firma. Realia koitti väkisin vääntää turhia remontteja läpi teknisen isännöitsijän tukemana ja kaikki olisi hoitanut heidän yhteistyökumppanit ja provikat heille. Ei ikinä enää tuollaista firmaa lähelle... ei ihme että tekevät miljoona tappiota kun ihmiset herää googlaamaan tätä firmaa.

Ei yhtää hyvää sanaa... isännöitsijät vaihtui 2-3 kertaa vuodessa eli henkilökunnan pysyvyys on nollatasolla

• Anonyymi

Mulla vaihtui vuokranantaja ilman että sain tietää. Ihmettelin kun tosiaan viiveellä tuli vastauksia ihan eri paikasta ku mihin luulin kirjoittavani. Muutin pois. Sieltä tuli 2200€ ja risat korjauslasku. Ei mitään erittelyä mitä on tehty. Osittain oli yhdestä ovesta sovittu kun repesi 4 saranasta irti ku liukastuin. Siitä sovittu vakuutusyhtiön kanssa mutta haluavat tietää mikä osuus ovi on muusta. Lattiassa oli pieni kohouma. Remonttireiska kaverini sanoi että toi laminaatti on aivan paska käytännössä pahvia. Siihen kaatui kuuma tee kerran. Maalit lähtivät seinistä teippien mukana ja kuulemma putoilivat itsestään muualla talossa. Isönnöitsijä käski mun korjata seinäjälhet vastoin muutto ohjetta missä sanottiin jätä kaikki koukut paikoilleen. No katsotaan saanko erittelyn.

• Anonyymi

Antakaa hyvät ihmiset edes Lahden konttorille puhelinnumero johon voi soittaa ja saada yhteys, edes sihteeriin, suoraan! Kuuntelematta niitä loputtomia ohjeita ja kieli/ muita valintoja. Ja lopulta saa kuitenkin yhteydenotto ”lupauksen”. Jota ei lopulta, kuitenkaan tule? Kun menin vielä katuosoitteeseen (Retta) ja soitin summeria niin ei kuulunut vastausta? Kello oli puoli yksitoista?

Jukka Jokela

• Anonyymi

Kirjoittapas Googleen Retta Lahti!

• Anonyymi

Kunnon demokratiaa yhdessä: rutsa.

• Anonyymi

Lestat tainnut pilata?

• Anonyymi

Huonoksi koettu, viesteihin ei vastata ja asukkaat ovat heille toisen luokan kansalaisia. Hallituksen jäsenille mieluillaan, että pysyvät asiakkaina.

• Anonyymi

Saimme rivitalokaupan yhteydessä ensikosketuksen Retta isännöintiin Kuopiossa. Ensituntuma oli, että tähän firmaan ei voi luottaa. Miten taloyhtiöt rohkenevat antaa oman taloyhtiönsä talousasiat hoidettavaksi näin epäilyttävälle ja huonomaineiselle isännöintiyritykselle? Omat kokemukset ensimmäisen kuukauden ajalta ovat niin järkyttävät, että sydämeen koskee. Mukana aiheettomassa laskutuksessa on myös asunnon myynyt rakennusyhtiö... viestintä rakennusyhtiön ja valitsemansa Retta isännöintiyrityksen välillä ei toiminut. Aiheettomia laskuja tuli sekä rakennusliikkeeltä, että Retta isännöintifirmalta. Jopa kauppakirja piti päivittää ja kauppakirja allekirjoittaa uudelleen. Sain jo sähköpostin, että NYT asia on selvitetty, mutta eipä ollutkaan vaan postissa oli kirje perintätoimistolta. Nyt unettomat yöt ja odotan, milloin ulosottoasiamies on oveni takana... Älkää hyvät ihmiset antako taloyhtiönne taloudenpitoa näin osaamattomalle ja epärehelliselle yritykselle. Myös rakennusliikkeen toiminta on kärsinyt suuren luottamuspulan, joten miten tästä eteenpäin ja lähdemmekö tiedottamaan kokemaamme on vielä harkinnassa.

• Anonyymi

Kartellioikeudenkäynnissä ryvettynyt Realia pyrkii kai muuttumaan yhä enemmän monopoli-Rettan suuntaan. Kammottavinta on nyt se, että Retta pyrkii ostamaan pois pienet isännöitsijätoimistot häiritsemästä kilpailijoina. Harmillisesti kävi meidän taloyhtiölle, kun pienehkössä kaupungissa halusimme vaihtaa Rettan hyvämaineiseen pienempään toimistoon. Se hävisi alta. Nyt kärsitään taas raha- ym. sekoiluista, huolimattomuudesta, epäpätevästä henkilökunnasta. Isännöitsijät vaihtuvat yhtä päätä ja tyyppejä revitään pois koulun penkiltä harjoittelemaan tositoimiin, kärsijöinä maksavat asiakkaat. Isot remontit tulossa taloyhtiöön, hirvittää, luottamus nollassa.

• Anonyymi

Rehelliset isännöitsijät eivät mene Rettan palvelukseen, joutuu valehtelemaan oikein päivätyönään. Ihan koijari kuraa koko Retta.

• Anonyymi

Retta tarkoittaa kermaa. Mummovainaa laittoi kahaviin rettaa

• Anonyymi

Retta tarkoittaa pahaa peikkoja eli paholaista itseään.

• Anonyymi

Rahastaja olisi oikea nimi. Isännöitsijätoimiston kilpailutus kannattaa aina. Vaatikaa asunto-osakeyhtiön hallitusta käynnistämään se.

• Anonyymi

Ihmettelen todella eikö Haso ole kiinnostunut lainkaan palkollistensa tekosista kun nämä huijaavat asukkaiden rahat? Rettan henkilöstöstä voisi ehkä nimeltä mainita muutaman!

• Anonyymi

Me hakeuduimme eroon Rettasta,ihan paska firma. Nyt on uusi toimija ,asiat hoituu.

• Anonyymi

https://retta.fi/isannointi/asiakaskokemuksia/

No nyt löytyi kyllä niin loistavaa komediaa ettei mitään rajaa! :DD
      Monikohan noista "asiakkaista" on kytköksissä Rettaan, tai saanut Rettalta rahaa
      että on viitsinyt lähteä antamaan moisia kokemuksia. En usko hetkeäkään noihin
      asiakaskokemuksiin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Aika pieniä seuraamusmaksuja, maksajat kihertävät onnellisena että halvallapa selvittiin. Maksujen olis pitäny olla vähintään viisinkertaisia.

• Anonyymi

Ainakin itellä jäi niin paskan makusuuhun koko firmasta, etten voi suositella kenellekään

• Anonyymi

En suosittele.
        Kiero ja ahne firma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suosittele.
        Kiero ja ahne firma.

Tahkola oli myös ahne ja kiero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suosittele.
        Kiero ja ahne firma.

Retta isännöinti "huijaa", jättää kertomatta vaan asiat...lasku perään.

• Anonyymi

Ennen kartellia realia jäi kiinnni kymmenyksien ottamisesta. Tätä liitot pitivät asiallisena toimintatapana. Jäljellä vielä yksittäisiä kytköksiä. Rahaa nyt vuollaan mm. omam vakuutusmeklarin kautta. Ihmetyttää myös yhteistyö Ernst&Youngin kanssa. Puolta kalliimpia tilintarkastuksia.

• Anonyymi

Katsokaa kauppalehti . Yli 4miljonaa miinusta liiketulos vuonna 2022

• Anonyymi

Retta isännöinti rajusti tappiolla, osaamatonta touhua. Konkurssi kutsuu, kannattaa välttää, ettei oma taloyhtiö karahda mukana.

• Anonyymi

Retta....todella osaamatonta ja ala-arvoista toimintaa ja 'palvelua'

• Anonyymi

Juuri näin, ammattitaidotonta hommaa, Retta kuzetusta.

• Anonyymi

Retta on täysin koijari yritys, välttäkää.

• Anonyymi

Lestadiolaiset on Oulun syöpä.

• Anonyymi

Retta ei osaa kuin laskuttaa, varokaa.

• Anonyymi

Rotta isännöinti nimellä.tunnetaan paremmin...

• Anonyymi

Rotta eli Retta isännöinti yritti koijata Turussa taloyhtiötämme remonteissa, heillä oma "suosikki' remonttiyhtiö.

• Anonyymi

Huonot kokemukset Retta isännöinnistä, ei palvelua, laskuttaa osaavat.

• Anonyymi

Retta.

• Anonyymi

Rotta

• Anonyymi

Jättävät myös palkkoja maksamatta entisille työntekijöilleen. Oudosti kuitenkin ovat asiakasta veloittaneet..

• Anonyymi

No siis nimenä kyllä outo. Hantuuki on käsipyyhe ja retta tarkoittaa kermaa.
      Mummoni kantoi rettaa pöytään kun tuli vähän parempia iäkkäämpiä vieraita.

Mulla on vieläkin mummon rettanekka tallessa. Ja saman setin sokerikoolikin
      Hantuukit on jo vuosikymmenten saatossa kuluneet.

Tosi outo valinta nimeksi mielestäni

• Anonyymi

Kuorii kermat päältä? :D

• Anonyymi
        UUSI

Rotta isännöinti...kohta vaihtuu nimi taas kun on huijannut taloyhtiöitä tarpeeksi....

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe