Ihmisen muisti jatkuu tuonpuoleiseen.
Ihminen muistaa menneet elämät, taustat, joukkosielut..
Dementian syy voi yhtä hyvin olla muistin rajoitteessa,
että ihminen syystä tai toisesta ei muista, ei tahdo muistaa, ei kykene muistamaan
jotakin, mitä ilman ei voi elää terveenä maan päällä.
Dementia voi olla materialistien, ateistien sairaus hyvinkin.
Koska ateisti ei tahdo muistaa tuonpuoleista.
Mutta elämän realiteetit vaativat tekemään sellaista.
Muuten sivistyksestä, älystä tulee vajaa.
Siksi teknologian luovat nuoret sielut, joilla ei ole karmaa.
Karmisella ihmisellä on isompi muisti.
Teknologia on ateistinen kulttuuri.
Vissiin pohtivat robotin sielua nykyään.
Muisti jatkuu tuonpuoleiseen. Dementia on muistirajoite
3
219
Vastaukset
- Anonyymi
Dementia ei voi olla elämäntapa, esim. alkoholista johtuva. Koin itse varhaislapsuuden muistisairauden 0-4 v. Sen jälkeen muisti alkoi palailemaan pätkittäin. Jos ihmisen muisti jatkuu vielä tuonpuoleiseen, on minun leiriydyttävä tuonelan virran tälle puolelle. Toisella puolen odottaa kolme velkoja pankkia, lääninvero virasto, reiskan 3 kympin wippi, 1 elatusapu rästi. Ja siihenkun lisätään lautturin maksu, niin olen konkassa ennen kuin taivaan iloista on tietoakaan!
- Anonyymi
Kirjoituksesi kirvoitti viikon parhaat naurut. Minulla taitaa koittaa vähän samanlainen kohtalo. , sitten joskus. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksesi kirvoitti viikon parhaat naurut. Minulla taitaa koittaa vähän samanlainen kohtalo. , sitten joskus. 😂😂
Sama täällä mustaa huumoria täytyy välillä viljellä, ei tämä elämä niin haudan vakavaa saa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882