Tehtiin oma seksifilmi hankemielessä

Anonyymi

Veljellä 24 v ja minulla 27 v oli ohkaisesti töitä ja myös rahaa, joten me päätettiin tehdä seksielokuva myytäväksi Amerikan markkinoille. Ensimmäinen kanto kaskessa löytyi heti. Me tarvittaisiin naispääosaan joku kauniimman sukupuolen edustaja, mutta halukasta emme tunteneet, eikä meillä rahaakaan ollut sellaisen hankkimiseen.

Täytyi pitää kokous, johon oli kutsuttu kumpikin Seksifilmit Oy:n omistajista, eikä sitten muita kutsuttukaan. Asian käsittely meinasi loppua lyhyeen, koska kumpikaan meistä ei halunnut veljellistä seksiä. Mutta sitten Lasse keksi, että me voitaisiin tehdä sellainen Spanking-filmi, niitä kuuluu olevan maailmalla satoja tuhansittain, jollei ihan miljoonittain. Lasse-veljen piti näyttää missä niitä oli ja millaisia ne olivat. Tunsin itseni vähän noloksi, kun sivistyksessäni oli Lassen mentävä aukko.

Seuraava pykälä käsitteli roolijakoa. Jostain syystä kumpikin meistä halusi mieluummin piiskaajan rooliin. Minusta asia oli aivan selvä, minä olin 3 vuotta vanhempi ja näin nuorena sillä on suuri merkitys. Lasse jurnutti, että hän oli 3 cm pitempi ja painoikin 16 kg enemmän kuin minä. "Olisihan se paljon uskottavampaa, jos piiskaaja olisi piiskaajan näköinen.

Minä väitin, että vanhempi Amerikassa aina piiskaa, se on viisainta kun maallikot pysyvät luonnollisissa valinnoissa, kun tuon näyttelemisen kanssa on niin ja näin.

Lopulta Lasse suostui, tosin se jupisi jotakin, mitä minä en edes halunnut kuulla.

Päätettiin tehdä mahdollisimman pian ensimmäinen otos, että nähtäisiin miten laadukasta kuvaa rupeaisi syntymään. Joten filmaukset aloitetaan jo tänä päivänä.

Lasse pukeutui keltaisiin kiiltäviin shortseihin ja valkoiseen hihattomaan T-paitaan. Minä en mielelläni esiintynyt hänen kanssaan yhtä aikaa lyhythihaisessa paidassa. Niinpä nytkin minulla oli pitkähihainen T-paita.

15

3297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      JATKUU...

      Ikkunaa vasten ei voinut kuvata, sen tiesi kumpikin. Siispä vaihdettiin kalusteiden paikkoja ja yksi ikkuna pimennettiin. Sovittiin alue, jonka sisäpuolella piti pysyä koko ajan, että kuvan tarkkuus säilyisi riittävän hyvänä. Tapahtuman keskipiste oli painava puinen jakkara, joka oli hieman korkeampi kuin tavallinen tuoli. Otoksen huippukohta on siinä kun minä piiskaan Lassen paljasta takapuolta istuen tuon massiivisen istuimen päällä. Siinä on symboliikkaa, kun isoveli istuu suvun vanhalla jakkaralla ja piiskaa pikkuveljensä perinteiseen tyyliin.

      Kysyin vielä, että oliko veli pessyt peräpeilinsä, minä sentään olen siisti mies ja annan arvoa hygienialle.

      Lasse nauraa pärskähti ja ilmoitti, että minun käteni ovat taatusti turvassa. Minua vähän kummastutti moinen pärskiminen, ja kysyinkin asiasta tiukkaan sävyyn. Lasse alkoi selittää, että se oli oikeastaan aivastus, joka häneltä karkasi.

      Kaikenlainen tekniikka oli pian asennettu: kamera, mikrofoni ja kaksi lukulamppua heittivät valokeilansa ristikkäin lattialle. Tosin oli niin valoisaa, että niitä tuskin paljoa erotti .

      Lasse alkoi kyselemään, että minkälainen kohtaus me kuvataan. Minulla oli mielessä tarkkaan suunniteltu asia. Minä talutan Lassen huoneeseen korvasta ohjaten, pidän hänelle puhuttelun ja sitten otan hänet povieni päälle ja leivon hänet kiltiksi pojaksi. Minä tietysti joudun repäisemään sinut mahalle syliini, siinä tilanteessa on melkoiset massat liikkeellä, joten kannattaa vähän varoa ettei jakkara alta hajoa. Sinäkin olet monta kiloa ylipainoinen.

      Lasse alkoi selostaa, että amerikkalaisissa filmeissä ne aina ulisee tai muuten vinkuvat...

      "Ilman muuta sinä voit tehdä samoin, minähän voin piiskata lujempaa, niin pääset vaikka itkemisen alkuun... Pitäisikö minun hakea kunnon vitsa? Voitas me ottaa kohtaus Koivuniemen herra kaverina.

      Ilman muuta se kävi Lasselle ja hän kävi sen valitsemassa. Minulla jopa juolahti mielessä, että veli taitaa haluta piiskaa ihan oikeasti, eikä pelkästään rahan vuoksi.

      Nyt oli kaikki valmista ja elokuvan synnytyspoltot olivat alkaneet. Ensimmäisenä kuvataan kohtaus, jossa minä talutan Lassen korvasta kiinni pidellen sisälle huoneeseen.

      • Anonyymi

        Tehtiin oma seksifilmi hankemielessä OSA 3

        En minä kerennyt kunnolla Lassen korvaan kiinni, kun se jo rääkäisi, että eihän kamera ole edes käynnissä!

        - Eipä tietenkään ole, kun tässä pitää itse tehdä kaikki.
        Olin tyytyväinen nasevaan vastaukseeni, sen täytyi kuulostaa Lassenkin korvissa hyvinkin aikuismaiselta.

        Lasse kävi napsauttamassa kameran käyntiin ja palasi reippaasti minun korvapieleeni ja tarrasi minua korvasta kiinni.
        - Mitä sinä hölmöilet, päästä heti irti korvastani!
        - Käsikirjoituksessa sanotaan, että korvasta talutetaan.
        Minä hermostuin hetkessä ja nykäisin korvani irti veljen otteesta. Ja aloin kertoa, että tietenkin minä talutan sinut korvasta paikalle.
        - Se näyttää hassulta, jollei ihan naurettavalta.
        Taas jouduin laskemaan Lassen tasolle ja selittämään koko jujun. Minä aloitin, että monelle ihmisellä on lapsuudesta hankittuna piiskaus fetissi, jota he toistavat aikuisena, kaipa se on jonkinlaista terapiaa. Mutta lapsia ei saa enää kukaan piiskata, siksi kaikkien näyttelijöiden täytyy olla aikuisia. Itse asiassa ne joilla on fetissinä saada piiskaa, vaihtavat itsensä mielikuvituksissa sinun paikalle ja toivat, että minä piiskaisin sinut juuri samoin kuin he aikanaan saivat kuritusta.
        -Tämä on aivan selvää, sen kun ruvetaan hommiin. Minulle on aivan sama, kumman korvassa sitä roikutaan sisälle mennessä, innostui Lasse.

        Niin minä talutin Lassen korvasta sisälle ja aloin saarnata sille tupakoinnin vaaroista. En kerennyt montaa sanaa sanomaan kun Lasse karjaisi: Housut alas!
        - Voi jeetahen taliaivo...
        Pitemmälle en kerennytkään, sain suuni tiukasti kiinni, kun näin Lassen ilmeen.
        - Tällaista soopa ei osta edes amerikkalaiset, nyt me tehdään niin kuin minä sanon. Nyt pannaan kamera pyörimään ja minä piiskaan sinut.
        Sop, sop, sop poikaseni, minulla on puolet firman osakkeista, joten minä voin estää sinun lipsumiset, nyt tehdään alkuperäisen suunnitelman mukaisesti.
        - Asia on harvinaisen selvä, sen kun tulet ja piiskaat minut. Minua kiinnostaa kovasti nähdä, kuinka sinä sen teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtiin oma seksifilmi hankemielessä OSA 3

        En minä kerennyt kunnolla Lassen korvaan kiinni, kun se jo rääkäisi, että eihän kamera ole edes käynnissä!

        - Eipä tietenkään ole, kun tässä pitää itse tehdä kaikki.
        Olin tyytyväinen nasevaan vastaukseeni, sen täytyi kuulostaa Lassenkin korvissa hyvinkin aikuismaiselta.

        Lasse kävi napsauttamassa kameran käyntiin ja palasi reippaasti minun korvapieleeni ja tarrasi minua korvasta kiinni.
        - Mitä sinä hölmöilet, päästä heti irti korvastani!
        - Käsikirjoituksessa sanotaan, että korvasta talutetaan.
        Minä hermostuin hetkessä ja nykäisin korvani irti veljen otteesta. Ja aloin kertoa, että tietenkin minä talutan sinut korvasta paikalle.
        - Se näyttää hassulta, jollei ihan naurettavalta.
        Taas jouduin laskemaan Lassen tasolle ja selittämään koko jujun. Minä aloitin, että monelle ihmisellä on lapsuudesta hankittuna piiskaus fetissi, jota he toistavat aikuisena, kaipa se on jonkinlaista terapiaa. Mutta lapsia ei saa enää kukaan piiskata, siksi kaikkien näyttelijöiden täytyy olla aikuisia. Itse asiassa ne joilla on fetissinä saada piiskaa, vaihtavat itsensä mielikuvituksissa sinun paikalle ja toivat, että minä piiskaisin sinut juuri samoin kuin he aikanaan saivat kuritusta.
        -Tämä on aivan selvää, sen kun ruvetaan hommiin. Minulle on aivan sama, kumman korvassa sitä roikutaan sisälle mennessä, innostui Lasse.

        Niin minä talutin Lassen korvasta sisälle ja aloin saarnata sille tupakoinnin vaaroista. En kerennyt montaa sanaa sanomaan kun Lasse karjaisi: Housut alas!
        - Voi jeetahen taliaivo...
        Pitemmälle en kerennytkään, sain suuni tiukasti kiinni, kun näin Lassen ilmeen.
        - Tällaista soopa ei osta edes amerikkalaiset, nyt me tehdään niin kuin minä sanon. Nyt pannaan kamera pyörimään ja minä piiskaan sinut.
        Sop, sop, sop poikaseni, minulla on puolet firman osakkeista, joten minä voin estää sinun lipsumiset, nyt tehdään alkuperäisen suunnitelman mukaisesti.
        - Asia on harvinaisen selvä, sen kun tulet ja piiskaat minut. Minua kiinnostaa kovasti nähdä, kuinka sinä sen teet.

        Aikuisten oikeasti pitäisi tuollainen video tehdä. Mutta juuri siten, että siinä ei piiskattava voisi edes leikisti pullikoida ja saada armahdusta. Lisää tällaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtiin oma seksifilmi hankemielessä OSA 3

        En minä kerennyt kunnolla Lassen korvaan kiinni, kun se jo rääkäisi, että eihän kamera ole edes käynnissä!

        - Eipä tietenkään ole, kun tässä pitää itse tehdä kaikki.
        Olin tyytyväinen nasevaan vastaukseeni, sen täytyi kuulostaa Lassenkin korvissa hyvinkin aikuismaiselta.

        Lasse kävi napsauttamassa kameran käyntiin ja palasi reippaasti minun korvapieleeni ja tarrasi minua korvasta kiinni.
        - Mitä sinä hölmöilet, päästä heti irti korvastani!
        - Käsikirjoituksessa sanotaan, että korvasta talutetaan.
        Minä hermostuin hetkessä ja nykäisin korvani irti veljen otteesta. Ja aloin kertoa, että tietenkin minä talutan sinut korvasta paikalle.
        - Se näyttää hassulta, jollei ihan naurettavalta.
        Taas jouduin laskemaan Lassen tasolle ja selittämään koko jujun. Minä aloitin, että monelle ihmisellä on lapsuudesta hankittuna piiskaus fetissi, jota he toistavat aikuisena, kaipa se on jonkinlaista terapiaa. Mutta lapsia ei saa enää kukaan piiskata, siksi kaikkien näyttelijöiden täytyy olla aikuisia. Itse asiassa ne joilla on fetissinä saada piiskaa, vaihtavat itsensä mielikuvituksissa sinun paikalle ja toivat, että minä piiskaisin sinut juuri samoin kuin he aikanaan saivat kuritusta.
        -Tämä on aivan selvää, sen kun ruvetaan hommiin. Minulle on aivan sama, kumman korvassa sitä roikutaan sisälle mennessä, innostui Lasse.

        Niin minä talutin Lassen korvasta sisälle ja aloin saarnata sille tupakoinnin vaaroista. En kerennyt montaa sanaa sanomaan kun Lasse karjaisi: Housut alas!
        - Voi jeetahen taliaivo...
        Pitemmälle en kerennytkään, sain suuni tiukasti kiinni, kun näin Lassen ilmeen.
        - Tällaista soopa ei osta edes amerikkalaiset, nyt me tehdään niin kuin minä sanon. Nyt pannaan kamera pyörimään ja minä piiskaan sinut.
        Sop, sop, sop poikaseni, minulla on puolet firman osakkeista, joten minä voin estää sinun lipsumiset, nyt tehdään alkuperäisen suunnitelman mukaisesti.
        - Asia on harvinaisen selvä, sen kun tulet ja piiskaat minut. Minua kiinnostaa kovasti nähdä, kuinka sinä sen teet.

        Tehtiin oma seksifilmi hankemielessä OSA 4

        Minä asetuin jakkaralle istumaan ja komensin veljeni tulemaan polvieni päälle poikittain. Mutta hänpä esittää aina jotakin muuta, jollei muuta niin ainakin yksinkertaista. Tällä kertaa hän istua jysäytti minun syliini istualleen sellaisella vauhdilla, että koko jakkara allani natisi pahaenteisesti. En olisi ikinä uskonut, että yksi ukko voi painaa noin paljon, tunsin oloni pahasti litistyneeksi. Yritin nousta hänen altaan, nimen omaan yritin mutta turhaan. Aloin tyrkkiä häntä ylös.

        Lopulta hän nousi ja ilmoitti, että tämäkin kohtaus voidaan säästää tuleviin tarkoituksiin. Sitten se alkoi taas selostuksensa:
        - Tehdäänkö tästä sellainen versio, jossa riittää pelkästään minun auktoriteettini nujertamaan sinut, vai käytänkö minä puhtaasti lihasvoimaa? Tietenkin on mahdollista yhdistää nuo kaksi muotoa.

        Ilmoitin, että meillä on sopimus, jossa minä piiskaan hänet. Ja sovittiin näin tehtävän, koska minä olen vanhempi ja minulla on luonnostaan enemmän auktoriteettia.

        - Vai niin ruvetaan sitten hommiin!
        Sen sanottuaan hän taas oli minua korvasta kiinni, astui lähemmäksi jakkaraa istui sille ja veti minut seisomaan eteensä niin, että olin hänen polviensa välissä. Hänen reitensä puristuivat yhteen ja minä jäin tiukkaan loukkuun. Seuraavana hän kiersi vasemman käsivartensa ympärille ja väänsi minut reitensä päälle. Samassa paukahti kolme mojovaa iskua pakaroilleni, ne olivat firman avaus laukaukset.
        -Siitä se lähti firma kasvamaan! kiljaisi Lasse.
        Minua ei asia niin hirveästi innostanut, minun kunniaani oli juuri kolhittu yhden 26-vuotiaan jätkän toimesta. No tiesin minä kuitenkin, että jos veli olisi ennakkoon sanonut mitä aikoi tehdä, niin eipä olisi onnistunut.

        Veli puhkesi puhumaan:
        - Eikös tuo ollut ihan hyvä otos, muuten voisi olla ihan noin, mutta pitää mun taputella sun pakaroita vähintään 10 minuuttia.
        Ilmoitin, että siitä ei tule mitään, minä en kerta kaikkiaan suostu siihen.
        - Hyvä poikaseni, sinulla on nyt hyvä asenne! Saadaan vähän sähäkämpiä kohtauksia, jos sinä pistät enemmän hanttiin. Paljonkohan sinä nettoat tuollaisesta kymmenminuuttisesta.
        - Älä vouhota, minä en suostu ja sillä selvä.
        -Pikkusen enemmän leikkiä asiaan. Sano yksikin hyvä syy, miksi meidän kannattaa missata tämä mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtiin oma seksifilmi hankemielessä OSA 4

        Minä asetuin jakkaralle istumaan ja komensin veljeni tulemaan polvieni päälle poikittain. Mutta hänpä esittää aina jotakin muuta, jollei muuta niin ainakin yksinkertaista. Tällä kertaa hän istua jysäytti minun syliini istualleen sellaisella vauhdilla, että koko jakkara allani natisi pahaenteisesti. En olisi ikinä uskonut, että yksi ukko voi painaa noin paljon, tunsin oloni pahasti litistyneeksi. Yritin nousta hänen altaan, nimen omaan yritin mutta turhaan. Aloin tyrkkiä häntä ylös.

        Lopulta hän nousi ja ilmoitti, että tämäkin kohtaus voidaan säästää tuleviin tarkoituksiin. Sitten se alkoi taas selostuksensa:
        - Tehdäänkö tästä sellainen versio, jossa riittää pelkästään minun auktoriteettini nujertamaan sinut, vai käytänkö minä puhtaasti lihasvoimaa? Tietenkin on mahdollista yhdistää nuo kaksi muotoa.

        Ilmoitin, että meillä on sopimus, jossa minä piiskaan hänet. Ja sovittiin näin tehtävän, koska minä olen vanhempi ja minulla on luonnostaan enemmän auktoriteettia.

        - Vai niin ruvetaan sitten hommiin!
        Sen sanottuaan hän taas oli minua korvasta kiinni, astui lähemmäksi jakkaraa istui sille ja veti minut seisomaan eteensä niin, että olin hänen polviensa välissä. Hänen reitensä puristuivat yhteen ja minä jäin tiukkaan loukkuun. Seuraavana hän kiersi vasemman käsivartensa ympärille ja väänsi minut reitensä päälle. Samassa paukahti kolme mojovaa iskua pakaroilleni, ne olivat firman avaus laukaukset.
        -Siitä se lähti firma kasvamaan! kiljaisi Lasse.
        Minua ei asia niin hirveästi innostanut, minun kunniaani oli juuri kolhittu yhden 26-vuotiaan jätkän toimesta. No tiesin minä kuitenkin, että jos veli olisi ennakkoon sanonut mitä aikoi tehdä, niin eipä olisi onnistunut.

        Veli puhkesi puhumaan:
        - Eikös tuo ollut ihan hyvä otos, muuten voisi olla ihan noin, mutta pitää mun taputella sun pakaroita vähintään 10 minuuttia.
        Ilmoitin, että siitä ei tule mitään, minä en kerta kaikkiaan suostu siihen.
        - Hyvä poikaseni, sinulla on nyt hyvä asenne! Saadaan vähän sähäkämpiä kohtauksia, jos sinä pistät enemmän hanttiin. Paljonkohan sinä nettoat tuollaisesta kymmenminuuttisesta.
        - Älä vouhota, minä en suostu ja sillä selvä.
        -Pikkusen enemmän leikkiä asiaan. Sano yksikin hyvä syy, miksi meidän kannattaa missata tämä mahdollisuus.

        Tehtiin oma seksifilmi hankemielessä OSA 5

        Olin kovan stressin kynsissä. Ajatukseni pomppivat aivan sekaisin. Huomasin useita ajatusvirheitä, äsken mm. kuvittelin Lassen vanhemmaksi kuin hän oli. Onneksi en sanonut ikäarviota ääneen, siitä se olisi ilo revennyt, jos meidän ikäeromme olisi yhtäkkiä kaventunut yhteen vuoteen.
        - Joko sinä olet pyöritellyt silmiäsi tarpeeksi. Sinä hyppäät ikkunasta toiseen, ihan kuin etsisit pakoreittiä. Se on kyllä aivan turhaa, sillä minä juoksen sut kiinni melko lyhyellä matkalla. Turhaan sinä panikoit tuolla lailla, minä piiskaan vain kohtuullisesti. Jos vielä karjut ja valitat toimituksen aikana, niin kaikkihan luulevat, että minä kuritan lujalla kädellä.
        - Mutta minä en halua, että kaikki pääsee luulemaan minun saaneen selkäsaunan, se on helvetin noloa.
        - Mitä noloa se on, minulle ei ainakaan ole koskaan tullut sellaista tunnetta vaikka olen nähnyt elokuvissa remmiä käytettävän. Sitä paitsi kaikki on kaupan, jos vain hinnasta sovitaan, jopa sinun takamuksesi. Joka tapauksessa meillä on sopimus, että amerikkalaisille tehdään hyvä elokuva. Jotta me saataisiin jotakin purkkiin, niin minä toimin ohjaajana. Ja tänään aloitetaan ihan vaikealla kohtauksella, niin sun ei kannata kantaa siitä enää murhetta.

        - Muuten, lasketko sinä itse omat housusi? kysyi Lasse yllättäen kesken vaahtoamisen.
        - En laske minä, eikä kukaan muukaan! Yritin sanoa sen vakuuttavalla tyylillä, mutta ääneni oli omia aikojaan muuttunut käheäksi.
        - Kyllä se kohta selviää.
        Minä ymmärsin tuosta kyllä kuka ne laskee. Kummasti minua pelotti, tuntui että Lasse aikoi riistää viimeisen pisaran mun kunniastani. Ei me varsinaisesti oltu koskaan voimiamme mitelty, mutta monelle tapaa minulle oli tullut selväksi, että pikkuveli oli kasvanut isommaksi ja vahvemmaksi.

        Sitten minä kekkasin, se leimahti tajuntaani kuin salama kirkkaalta taivaalta, minun pitää sammuttaa kamera. Ilmeisesti Lassekin huomasi ajatukseni ja sen seurauksena minuun iski matkalla kaksi lujaa kouraa kiinni. Lasse otti pääni kainaloonsa ja puristi sitä niin , että en saanut kunnolla ilmaa. Aloin repiä kaksin käsin päätäni vapaaksi. Veljellä oli oikea käsi vapaana ja sillä hän hetkessä tipautti minulta housut nilkkoihin. Nyt olivat jalkani poissa pelistä ja minut kellistettiin veljen syliin mahalleni ja veljellinen koura alkoi tapsutella pakaroitani.

        - Voi vittu... Minua suututti ja nolotti aivan hirveästi, mutta en sanonut ääneen mitä meinasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtiin oma seksifilmi hankemielessä OSA 5

        Olin kovan stressin kynsissä. Ajatukseni pomppivat aivan sekaisin. Huomasin useita ajatusvirheitä, äsken mm. kuvittelin Lassen vanhemmaksi kuin hän oli. Onneksi en sanonut ikäarviota ääneen, siitä se olisi ilo revennyt, jos meidän ikäeromme olisi yhtäkkiä kaventunut yhteen vuoteen.
        - Joko sinä olet pyöritellyt silmiäsi tarpeeksi. Sinä hyppäät ikkunasta toiseen, ihan kuin etsisit pakoreittiä. Se on kyllä aivan turhaa, sillä minä juoksen sut kiinni melko lyhyellä matkalla. Turhaan sinä panikoit tuolla lailla, minä piiskaan vain kohtuullisesti. Jos vielä karjut ja valitat toimituksen aikana, niin kaikkihan luulevat, että minä kuritan lujalla kädellä.
        - Mutta minä en halua, että kaikki pääsee luulemaan minun saaneen selkäsaunan, se on helvetin noloa.
        - Mitä noloa se on, minulle ei ainakaan ole koskaan tullut sellaista tunnetta vaikka olen nähnyt elokuvissa remmiä käytettävän. Sitä paitsi kaikki on kaupan, jos vain hinnasta sovitaan, jopa sinun takamuksesi. Joka tapauksessa meillä on sopimus, että amerikkalaisille tehdään hyvä elokuva. Jotta me saataisiin jotakin purkkiin, niin minä toimin ohjaajana. Ja tänään aloitetaan ihan vaikealla kohtauksella, niin sun ei kannata kantaa siitä enää murhetta.

        - Muuten, lasketko sinä itse omat housusi? kysyi Lasse yllättäen kesken vaahtoamisen.
        - En laske minä, eikä kukaan muukaan! Yritin sanoa sen vakuuttavalla tyylillä, mutta ääneni oli omia aikojaan muuttunut käheäksi.
        - Kyllä se kohta selviää.
        Minä ymmärsin tuosta kyllä kuka ne laskee. Kummasti minua pelotti, tuntui että Lasse aikoi riistää viimeisen pisaran mun kunniastani. Ei me varsinaisesti oltu koskaan voimiamme mitelty, mutta monelle tapaa minulle oli tullut selväksi, että pikkuveli oli kasvanut isommaksi ja vahvemmaksi.

        Sitten minä kekkasin, se leimahti tajuntaani kuin salama kirkkaalta taivaalta, minun pitää sammuttaa kamera. Ilmeisesti Lassekin huomasi ajatukseni ja sen seurauksena minuun iski matkalla kaksi lujaa kouraa kiinni. Lasse otti pääni kainaloonsa ja puristi sitä niin , että en saanut kunnolla ilmaa. Aloin repiä kaksin käsin päätäni vapaaksi. Veljellä oli oikea käsi vapaana ja sillä hän hetkessä tipautti minulta housut nilkkoihin. Nyt olivat jalkani poissa pelistä ja minut kellistettiin veljen syliin mahalleni ja veljellinen koura alkoi tapsutella pakaroitani.

        - Voi vittu... Minua suututti ja nolotti aivan hirveästi, mutta en sanonut ääneen mitä meinasin.

        Tehtiin oma seksifilmi hankemielessä OSA 6

        Tunsin kuinka helvetin tiukka oli veljen vasemman käsivarren lukitus. Yritin ponnistaa itseäni ylös, mutta se oli turhaa, ei siirtynyt ainakaan minun voimilla tuo taakka, jonka kokonaispaino oli lähes 180 kiloa. Seuraavana yritin sätkytellä ja luisua samalla hänen sylistään lattialle, siitä tuli tuntu, että minä olin oikeasti muuttunut pikkupojaksi.

        Välillä Lasse piti läpsyttelyssä tauon ja tasapainotti minun asentoani. Sitten taas hänen kämmenensä lauloi, nyt hieman kovempaa kuin äsken. Minulla häpeä ja suuttumus lisääntyi, olisi piru vie minunkin pitänyt käydä salilla.. Minulle tuli sellainen tunne, että taukojen kohdalla Lasse teki muutakin, kuin korjasi minun asentoa.

        Nyt se taas piti tauon ja paineli minun housujani alemmaksi, vaikka ne eivät olleet yhtään tiellä. Kyllä minä ymmärsin, että se nöyryytti minus sillä lailla. Tietenkin se suututti minua ja yritin äkkirynnäköllä vapautua hänen otteestaan, mutta hän pysäytti helposti liikkeeni ja palautti minut lopulliseen asentoon. Sitten hän taputti minua rauhallisesti pyllylle aivan kuin pikkulasta.

        Yli kymmenen minuuttia hän läiski pakaroitani ja sai ne hohtamaan punaista väriä ja kärsimään poltteesta. Muutaman minuutin hengähdin ja korjasin housuni ylös suurella varovaisuudella. Sitten se paskiainen vaati minut kanssaan katsomaan mitä nauhalle oli tarttunut. Meinasin kieltäytyä moisesta kunniasta, mutta Lasse muistutti, että huoneessa on koivupiiska, jota ei oltu vielä yhtään käytetty. Sen tehoa olisi mukava kokeilla, tuumaili Lasse.
        Taas minä kutistuin vähän, kun asetuin Lassen viereen kilttinä poikana.

        Nyt minulle selvisi, mitä se jätkä oli puuhaillut taukojen aikana. Se mm. painoi olkavarrellaan kasvojani, niin että hänen hauiksensa näyttäytyisi mahdollisimman kookkaana. Kerran ken se läpsäytti minua todella kipeästi ja minulta pääsi parahdus, niin tuo hyväkäs näytti sormillaan voiton merkkiä. Vielä hän oli irvaillut minun sätkimiselläni.

        Viikko siinä meni, että väri pakaroista lähti, eli takaposket tulivat normaalin värisiksi. Häpeän tunne selvästi lauhtui, mutta irti siitä en kokonaan päässyt. Jotakin kummallista minussa kutenkin tapahtui, aina kun Lasse oli varmasti poissa kotoa, minä kaivoin sen kuvamateriaalin esille ja tutkin tarkkaan ne kohdat, jossa Lassen voimat tulivat parhaiten esille. Täytyy myöntää, että Lassen voimat ja ylivalta kiihotti minua kummasti. Ensikerran elämässäni olin tyytyväinen, että pikkuveli oli minua isompi ja voimakkaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtiin oma seksifilmi hankemielessä OSA 6

        Tunsin kuinka helvetin tiukka oli veljen vasemman käsivarren lukitus. Yritin ponnistaa itseäni ylös, mutta se oli turhaa, ei siirtynyt ainakaan minun voimilla tuo taakka, jonka kokonaispaino oli lähes 180 kiloa. Seuraavana yritin sätkytellä ja luisua samalla hänen sylistään lattialle, siitä tuli tuntu, että minä olin oikeasti muuttunut pikkupojaksi.

        Välillä Lasse piti läpsyttelyssä tauon ja tasapainotti minun asentoani. Sitten taas hänen kämmenensä lauloi, nyt hieman kovempaa kuin äsken. Minulla häpeä ja suuttumus lisääntyi, olisi piru vie minunkin pitänyt käydä salilla.. Minulle tuli sellainen tunne, että taukojen kohdalla Lasse teki muutakin, kuin korjasi minun asentoa.

        Nyt se taas piti tauon ja paineli minun housujani alemmaksi, vaikka ne eivät olleet yhtään tiellä. Kyllä minä ymmärsin, että se nöyryytti minus sillä lailla. Tietenkin se suututti minua ja yritin äkkirynnäköllä vapautua hänen otteestaan, mutta hän pysäytti helposti liikkeeni ja palautti minut lopulliseen asentoon. Sitten hän taputti minua rauhallisesti pyllylle aivan kuin pikkulasta.

        Yli kymmenen minuuttia hän läiski pakaroitani ja sai ne hohtamaan punaista väriä ja kärsimään poltteesta. Muutaman minuutin hengähdin ja korjasin housuni ylös suurella varovaisuudella. Sitten se paskiainen vaati minut kanssaan katsomaan mitä nauhalle oli tarttunut. Meinasin kieltäytyä moisesta kunniasta, mutta Lasse muistutti, että huoneessa on koivupiiska, jota ei oltu vielä yhtään käytetty. Sen tehoa olisi mukava kokeilla, tuumaili Lasse.
        Taas minä kutistuin vähän, kun asetuin Lassen viereen kilttinä poikana.

        Nyt minulle selvisi, mitä se jätkä oli puuhaillut taukojen aikana. Se mm. painoi olkavarrellaan kasvojani, niin että hänen hauiksensa näyttäytyisi mahdollisimman kookkaana. Kerran ken se läpsäytti minua todella kipeästi ja minulta pääsi parahdus, niin tuo hyväkäs näytti sormillaan voiton merkkiä. Vielä hän oli irvaillut minun sätkimiselläni.

        Viikko siinä meni, että väri pakaroista lähti, eli takaposket tulivat normaalin värisiksi. Häpeän tunne selvästi lauhtui, mutta irti siitä en kokonaan päässyt. Jotakin kummallista minussa kutenkin tapahtui, aina kun Lasse oli varmasti poissa kotoa, minä kaivoin sen kuvamateriaalin esille ja tutkin tarkkaan ne kohdat, jossa Lassen voimat tulivat parhaiten esille. Täytyy myöntää, että Lassen voimat ja ylivalta kiihotti minua kummasti. Ensikerran elämässäni olin tyytyväinen, että pikkuveli oli minua isompi ja voimakkaampi.

        Tehtiin oma seksifilmi hankemielessä: OSA 7

        Pari viikkoa myöhemmin Lasse ilmestyi sinisissä satiini shortseissa ja keltaisessa T-paidassa, hänestä huomasi heti, että nyt oli kierroksia paljon. Hänellä oli koivunvesan latvus, jossa oli muutamia sivuhaaroja. Innossaan hän ilmoitti, että nyt filmataan toinen osa meidän seksielokuvaan. Vaikka minä olin hehkutellut Lassen voimilla ja ajatuksella, että se piiskaisi minut, niin ajatuskin siitä, että Lasse minua vitsan kanssa käsittelisi oli todellisuudessa liian häpeällinen toimitus. Jokaista vanhempaa veljeä hävettäisi ja suututtaisi syvästi ajatus, että pikkuveli pystyisi häntä kurittamaan miten tahtoi.

        Vaikka minä näin, kuinka Lasse taivutteli vitsaa ja lihakset pullistelivat samaan tahtiin vitsan kanssa, niin kuitenkin jostain lennähti toivon kipinä, ehkäpä piiska hänen oikeassa kourassa, oli sellainen hidaste ja este, ettei hän onnistukaan minua kurittamaan. Jokainen sen ymmärtää, että jos oikea käsi on pois pelistä, niin sellainen kaveri on puolitehoinen. Minulle selkeni samalla, että vitsan käyttö Amerikkalaisissa piiskausfilmeissä oli lähes olematonta. Tämä oivallus vapautti minussa rohkeuden voimat valloilleen ja minä karjaisin:
        - Ei iki maailmassa!
        Lasse ei sanonut mitään, vaan nappasi pääni kainaloonsa ja talutti minut valmiiksi laitettuun "studioomme". Siellä oli jo kaikki paikoillaan ja nauhoitus pelasi. Tiesin tarkkaan mitä oli tulossa ja aloin täysillä kapinoinnin. Ei Lasse minua irti päästänyt. Piiskan se laittoi penkille odottamaan ja pyörähti itse niin, että seiso takanani ja piteli minua paikoillaan käsivarrellaan leuan alta. Hän kerkesi nykäisemään sortsini nilkkoihin. Yritin nostaa niitä ylös, muta en ylettynyt enää niihin.

        Ihan suoraan se vei minut , vakka olisin halunnut mutkitella, vaikka ihan ulos asti. Eikä siinä neuvoteltu eikä lupia kyselty, kun veli minut syliinsä kellisti. Kaiken hän oli suunnitellut valmiiksi, vasen käteni jäi hänen selkänsä taakse ja oikeaan ranteeseen hän tarttui reitensä alitse . Koivet jäivät vapaaksi ja niillä minä sätkin, kun en muutakaan voinut.

        Siinä minä olin loukussa, josta en päässyt irti, vaikka kyllä minä yritin aivan raivona. Piiska puri pakaroitani ja sai minut kiemurtelemaan kuin mato koukussa. Lopulta Lasse nosti oikean jalkansa minun jalkojeni päälle. Silloin olin jo niin kovasti taistellut, että vastusteluni hyytyi muutenkin.

        Jos tuollaiseen tilanteeseen joutuu, niin kyllä sitä marina pääsee isommaltakin mieheltä, niin myös minulta.

        Kun Lasse lopulta minut päästi otteestaan, hän sanoi.
        - Me voitaisiin myös tehdä sellainen otos, jossa minä haastattelen sinua näistä piiskausista.
        Minä karjaisin heti, en halua!
        - Kyllä sinä haluat, kun minä kunnolla piiskaan.
        Mietin, että saako näistä hommissa edes häpeällisen työn lisää


    • Anonyymi

      Vai oikein jenkkimarkkinoille 😂

      Hyvä jos yksi kopio menee teillä kaupaksi eurolla naapurin vanhalle runkkarille.

      Ei pojat tänä päivänä kun on netti täynnä ilmaista pornoa joka makuun mene tuollaiset räpellykset kaupaksi .

      Joten menkää vaikka mainoksia jakamaan niin saatte muutaman euron rahaakin ettekä joudu naurunalaiseksi.

      • Anonyymi

        Kahteen ainakin upposi kuin kuuma naskali voihin. Aina jää mahdollisuus, entä jos sittenkin...


      • Anonyymi

        Meinaat tosissasi että aloittaja joutuisi naurunalaiseksi?

        Ainoa ihminen jolle kaikki lukijat nauraa olet sinä.

        Oletko sinä oikeasti niin saatanan tyhmä ja sokea ettet huomaa että kyse on novellista, ei tosikertomuksesta?

        Että suksippas vittuun viisastelemasta kakara, äläkä yritä esittää isompaa kuin olet.


      • Anonyymi

        Eipä vain kovin usein löydy sellaisia videoita, joissa annetaan kuritusta ns. väkisin jollekin. Paljon on koviakin filmejä joissa on ensin tarjouduttu, ja sitten hakataan kuin vierasta sikaa. Mutta tuollainen ns. normaali kuritus vahvemman oikeudella puuttuu kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä vain kovin usein löydy sellaisia videoita, joissa annetaan kuritusta ns. väkisin jollekin. Paljon on koviakin filmejä joissa on ensin tarjouduttu, ja sitten hakataan kuin vierasta sikaa. Mutta tuollainen ns. normaali kuritus vahvemman oikeudella puuttuu kokonaan.

        Olen kanssasi samaa mieltä. Tärkeintä ei ole se mieletön kipu, vaan oikeaoppinen piiskaus. Se tarkoittaa, että piiskaaja puhumalla ja fyysisellä voimalla alistaa piiskattavan. Siitä sitä kertyy häpeäpisteitä, kun saa piiskaa kuin pikkupoika, vaikka on jo aikuinen mies. Häpeä sen kuin lisääntyy, jos piiskaaja on sellainen jätkä, jonka voimiin ja osaamiseen et ole koskaan luottanut. Esim. pikkuveli piiskaa vanhemman veljensä.


    • Anonyymi

      Harmi että ette kysyneet minua mukaan. Opiskelen elokuvan tekoa ja tästähän olisi voinut saada opintopisteitäkin. Olisin aika uskottava domina mustassa korsetissani ja voisinhan kasvonaamion kanssa asettua jopa uhriksikin.
      Osakkaaksi en varsinaisesti halua - tähtäin on vähän korkeammalla.
      Elokuva-alalla tuo seksuaalinen häirintä on kovasti in - mutta en katso aiheelliseksi tehdä teistä ilmoitusta, jos satutte piiskalla osumaan jonnekin intiimimpäänkin paikkaan.

      Mona 23v

      • Kuulostaa hyvältä. Olisin kiinnostunut filmin stuntti osuuksista. Eli kun halutaan kuva penetraatiota niin voisin tulla sen naitavan tilalle ja anukseni olisi käytettävissä.

        Pitääkö Mona paikkansa että on eri näyttelijät jotka tekee osuuden kasvot näkyvissä ja se stuntti porukka joista kuvataan se peppuun työntyminen?


    • Anonyymi

      OK.
      "MIESTEN KESKEN
      Lue aiheen Miesten kesken keskusteluja (K18). Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita."!!!

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe