Purevat koirat riesana

Anonyymi

On se kumma, että ihmisten täytyy pelätä liikkumista, Liperissä Kalliotiellä ja Ylämyllyllä Honkalammella. Vihaiset irrallaan olevat koirat ovat käyneet sekä ihmisten että hihnassa olevien koirien kimppuun. Missä on omistajien vastuuntunto?

18

1994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa kuulin,pitbullit kaksi purrut ja poliisiit sekä ambu paikalla.
      Jos ihminen ei osaa koiraa pitää kiinni ja pääsee puremaan,niin se pitää ampua siis lopettaa viranomaisen toimesta.
      Tiedän heidät ns kasvattajat,kun osaisivat edes itse kasvaa.
      Ei koiria heille jotka ei hallitse ja osaa !!!!!

• Anonyymi

Jospa metsuri kouluttaa ?

• Anonyymi

tahi seminologi kurssittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tahi seminologi kurssittaa

omistajia:)))

• Anonyymi

Nappiohtaan sellaisille rakkiloille jotka puree

• Anonyymi

Ei pure pitkään,tulossa on kouluttaja koiran omistajille!

• Anonyymi

Omistajatkin on kovin epäsopuisaa ja villiä porukkaa,voisko heille laittaa kuonokopan?
      Ja oikean koulutuksen ihan ala-asteelta lähtien,aakkoset yms.

• Anonyymi

Omistajat pitää saada yhteiskunta kelpoisiksi!
      Osaamaton ei osaa kouluttaa koiraa!
      Missä aakkoset?

• Anonyymi

Taas tänää Honkalammella purivat miestä.
      Jos noita rakkeja ei saada kuriin niin xxxx.ja omistajat myös jalkapuuhun torille.Mulkkua sakkia ovat,kun eivät osaa kasvattaa.
      Omistajia pitäisi kasvattaa ja ihan vitun paljon..

• Anonyymi

Lieksan susimyrkyttäjältä sopivat lääkkeet noille rakkiloille

• Anonyymi

Poliisi on ottanut onneksi kiinni ne osaamaattomien rakit.
      Ihmiset oli niin kyllästyneitä tähän paskasakkiin jo,ja tiedän että lähtö tulee..
      Onneksi poliisi kerkesi mutta paskakasvattajat ,te...xxxx

• Anonyymi

jotain white trashia?

• Anonyymi

Koirat päässeet sateenkaari sillalle

• Anonyymi

Koirat on omistajiensa mallit, oppivat käytöstavat omistajiltaan. Räksyttävät ja sekoilevat samalla tavalla. Alkoon eivät ihan helposti opi.

• Anonyymi

Ole kärsivällinen niin se palkitsee. Pian sinun ei tarvitse hakea juomiasi itse vaan laitat koirasi asialle.

• Anonyymi

Minulla olisi nyt tarjolla kuusi koiranpentua, kolme narttua, ja kolme urosta. Ne on luovutusikä kahden viikon päästä. Kuka haluaa kivan koiran itselleen? Hinta niillä on 1200 egua kpl käteisenä. Ei kyllä ole mitään virallisia papereita, mutta voin laatia itse mukaan jotkin paperit em. Maaseudun sanomien kulmaan kirjoittelen. Seuraava pentusatsi syntyy viikon päästä. Niistä voi myös jättää varauksia. Niin, meinasi unohtua rotu on siis karkeakavainen keskikaljan noutaja. Ne pennut on imeneet hyvät geenit isältään. Niiden isä käy päivittäin noutamassa minulle kaljaa tuosta lähi SSS-kaupasta. Osaa höylätä bonus kortinkin lähtiessään kassalla. Eikun vaan pentuvarauksia kehiin.

• Anonyymi

Niin vielä täydennän vielä tuota edellistä myynti-ilmoitustani. En ole mikään pentutehtailija. Korkeintaan yhden pentueen teetän per kuukausi. Joskus harvakseltaan ehkä kaksikin.

• Anonyymi

Se on pahasti kun omistaja ja koira räksyttää ja häiritsee naapureita. Täytyykö muuttaa vai mitä pitäisi tehdä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 564
      9266
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2365
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      184
      1485
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      19
      1209
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      940
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      877
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      794
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      792
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      41
      732
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      642
    Aihe