Purevat koirat riesana

Anonyymi

On se kumma, että ihmisten täytyy pelätä liikkumista, Liperissä Kalliotiellä ja Ylämyllyllä Honkalammella. Vihaiset irrallaan olevat koirat ovat käyneet sekä ihmisten että hihnassa olevien koirien kimppuun. Missä on omistajien vastuuntunto?

18

1912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa kuulin,pitbullit kaksi purrut ja poliisiit sekä ambu paikalla.
      Jos ihminen ei osaa koiraa pitää kiinni ja pääsee puremaan,niin se pitää ampua siis lopettaa viranomaisen toimesta.
      Tiedän heidät ns kasvattajat,kun osaisivat edes itse kasvaa.
      Ei koiria heille jotka ei hallitse ja osaa !!!!!

    • Anonyymi

      Jospa metsuri kouluttaa ?

      • Anonyymi

        tahi seminologi kurssittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tahi seminologi kurssittaa

        omistajia:)))


    • Anonyymi

      Nappiohtaan sellaisille rakkiloille jotka puree

    • Anonyymi

      Ei pure pitkään,tulossa on kouluttaja koiran omistajille!

    • Anonyymi

      Omistajatkin on kovin epäsopuisaa ja villiä porukkaa,voisko heille laittaa kuonokopan?
      Ja oikean koulutuksen ihan ala-asteelta lähtien,aakkoset yms.

    • Anonyymi

      Omistajat pitää saada yhteiskunta kelpoisiksi!
      Osaamaton ei osaa kouluttaa koiraa!
      Missä aakkoset?

    • Anonyymi

      Taas tänää Honkalammella purivat miestä.
      Jos noita rakkeja ei saada kuriin niin xxxx.ja omistajat myös jalkapuuhun torille.Mulkkua sakkia ovat,kun eivät osaa kasvattaa.
      Omistajia pitäisi kasvattaa ja ihan vitun paljon..

    • Anonyymi

      Lieksan susimyrkyttäjältä sopivat lääkkeet noille rakkiloille

    • Anonyymi

      Poliisi on ottanut onneksi kiinni ne osaamaattomien rakit.
      Ihmiset oli niin kyllästyneitä tähän paskasakkiin jo,ja tiedän että lähtö tulee..
      Onneksi poliisi kerkesi mutta paskakasvattajat ,te...xxxx

      • Anonyymi

        jotain white trashia?


    • Anonyymi

      Koirat päässeet sateenkaari sillalle

    • Anonyymi

      Koirat on omistajiensa mallit, oppivat käytöstavat omistajiltaan. Räksyttävät ja sekoilevat samalla tavalla. Alkoon eivät ihan helposti opi.

      • Anonyymi

        Ole kärsivällinen niin se palkitsee. Pian sinun ei tarvitse hakea juomiasi itse vaan laitat koirasi asialle.


    • Anonyymi

      Minulla olisi nyt tarjolla kuusi koiranpentua, kolme narttua, ja kolme urosta. Ne on luovutusikä kahden viikon päästä. Kuka haluaa kivan koiran itselleen? Hinta niillä on 1200 egua kpl käteisenä. Ei kyllä ole mitään virallisia papereita, mutta voin laatia itse mukaan jotkin paperit em. Maaseudun sanomien kulmaan kirjoittelen. Seuraava pentusatsi syntyy viikon päästä. Niistä voi myös jättää varauksia. Niin, meinasi unohtua rotu on siis karkeakavainen keskikaljan noutaja. Ne pennut on imeneet hyvät geenit isältään. Niiden isä käy päivittäin noutamassa minulle kaljaa tuosta lähi SSS-kaupasta. Osaa höylätä bonus kortinkin lähtiessään kassalla. Eikun vaan pentuvarauksia kehiin.

      • Anonyymi

        Niin vielä täydennän vielä tuota edellistä myynti-ilmoitustani. En ole mikään pentutehtailija. Korkeintaan yhden pentueen teetän per kuukausi. Joskus harvakseltaan ehkä kaksikin.


    • Anonyymi

      Se on pahasti kun omistaja ja koira räksyttää ja häiritsee naapureita. Täytyykö muuttaa vai mitä pitäisi tehdä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe