Joko Martina on antanut vinkin

Anonyymi

Tanskalaiselle juorulehdelle että Backerin poika seurustelee suomalaisen julkkiksen kanssa.😂

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huh huh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh!

        Tanskalaisia ei vain vähääkään kiinnosta joku katiskatähti.


    • Anonyymi

      Pitäähän nyt naama saada tanskalaiseen lehteen.
      Veikkaan että ulostulo Eremenkon kanssa oli ihan Martinan vinkistä.

    • Anonyymi

      Tuskin on ja tuskin uskaltaa antaa mitään vinkkiä, kun eiköhän ne Tanskan juorulehdet tekisi sitten ihan samaa kuin Seiska ja kaivaisi esiin Martinan menneisyyden salarakkaana, tissikuvat, myrskyisät suhdekäänteet, viimeisimmän suhteen raiskaussyytteen saaneen kanssa, tuomiot pahoinpitelystä, "äidilliset otteet" ja rattikäryn.

      • Anonyymi

        Aivan varmasti, helposti ne löytää netistä.


    • Anonyymi

      Martina antaa vinkkejä koko ajan. Kuka muuten olisi tiennyt esim sitä tanskan lomaa? Ei Seiska sitä olisi tiennyt ilman vinkkiä. Martina osaa julkisuuspelin

      • Anonyymi

        Jep, kuka muu muka olisi tiennyt parin romanttisesta viikonlopusta Tanskan maaseudulla. Vai otettiinko Esko sinnekin mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kuka muu muka olisi tiennyt parin romanttisesta viikonlopusta Tanskan maaseudulla. Vai otettiinko Esko sinnekin mukaan?

        Martina itse vinkaa instansa kautta kaikki. Siitä on helppo Seiskan tehdä juttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina itse vinkaa instansa kautta kaikki. Siitä on helppo Seiskan tehdä juttua.

        No harmi, kyllä Eskokin olisi ansainnut päästä romanttiselle lomalle Tanskan maaseudulle :(


    • Anonyymi

      Tähän mennessä kuusi (6) kirjoitusta ja jopa kahdessa niistä itketään Eremenkon silloisen tyttöystävän puolesta. Mitähän tuosta pitäisi ajatella?

      • Anonyymi

        Itketään tottakai myös Bergin ja Sofian puolesta, kuten vuosikaudet on tehty. Melkein tulee mieleen että jollekin noista kolmesta on nyt jäänyt pidempiaikainen katkeruus koska olisihan se aivan todella sairasta jos joku ulkopuolinen käyttäisi elämänsä siihen että itkee heidän kohtaloaan vuosikaudet päivittäin. Jotenkin ymmärtäisi jos asianosainen itse traumoissaan kirjoittelisi. Onhan se aivan ennenkuulumatonta että hiuksista vedetään, ja vielä tekohiuksista. Kyllä siitä voi jäädäkin pitkäaikaiset traumat. Ja siitäkin jää jos miesystävä pettää ja vielä löytää uudenkin salarakkaan.


      • Anonyymi

        Aivan. Jäljet johtaa juuri sinne mistä tuulee. Säälittävää, että joku tuhlaa kymmenet vuodet elämäståån katkeruuteen.


    • Anonyymi

      Kohta lippisjonnelle selviää Maran tyhmyys ja ilkeä luonne. Vielä alkuhuumaa kun pimppi vetää puoleensa...

      • Anonyymi

        Totta, eikö nyt kundi huomaa kuinka yksinkertainen ja tyhmä tuo nainen on ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, eikö nyt kundi huomaa kuinka yksinkertainen ja tyhmä tuo nainen on ???

        Yksinkertainen ei pärjää niin hyvin kuin Martina, hyvin hoitaa yritystään. Mikä sinä olet ketään haukkumaan, taidat itse olla tyhmä ja yksinkertainen palstapirkko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, eikö nyt kundi huomaa kuinka yksinkertainen ja tyhmä tuo nainen on ???

        Mietihän hetki omia meriittejäsi. Oletko aivan varma, että sinulla on varaa arvostella esim juuri Martinaa ? Epäilen vahvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietihän hetki omia meriittejäsi. Oletko aivan varma, että sinulla on varaa arvostella esim juuri Martinaa ? Epäilen vahvasti.

        Tottakai epäilet. Totuus on kuitenkin se, että Martina on seiskan kohujulkkis eikä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen ei pärjää niin hyvin kuin Martina, hyvin hoitaa yritystään. Mikä sinä olet ketään haukkumaan, taidat itse olla tyhmä ja yksinkertainen palstapirkko.

        Ei kun olen Pimpsa Pirkko!!!!


    • Anonyymi

      Lippispoika kun tietäisi mihin jakorasiaan kätensä iski, voi mies parkaa.

      • Anonyymi

        Alkuhuumaa jälkeen tajuaa että tyhmään ja ilkeään turhisjulkkikseen!!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe