Miksi miehet ette tee aloitetta?

Anonyymi

Täällä huomaa miesten ajattelevan ja ohjeistavan naisia aloitteen tekemiseen. Miksi ette itse toimi?
Eikö olisi helppoa vaan kirjoittaa se viesti ja lähettää eteenpäin?
Jos te ette sitä tee niin miksi naisten pitäis

43

70

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helppoa se on.

    • Anonyymi

      Minä kanssa ihmetellyt tätä. Ymmärrän kyllä, että on ujoja miehiä joille se aloitteenteko on hankalaa, mutta jos molemmat ovat niin eihän siitä tule mitään jos ei kumpikaan uskalla. Itseolen tehnyt aloitteen kaksi kertaa elämässäni, joku voisi ajatella että ompa vähän, mutta ne ovat olleet sitäkin tärkeämpiä. Toinen tuntui, että olisi voinut olla elämäni rakkaus, mutta hän ei vastannutkaan kutsuuni.. Olen silti iloinen siitä että edes yritin. - nainen sivusta

      • Anonyymi

        Millä tavalla olet aloitteen tehnyt? Mietin vain kun useat naiset ovat tulleet tekemään tikusta asiaa ja ovat olleet sitten pettyneen näköisiä kun en ole jatkanut siitä, mutta minulla on ollut syyni siihen.

        Eräs kyllä sanoi suoraan että lähdetään kaljalle ja se oli sellainen melko selvä tapaus. Se vain ei johtanut mihinkään vakavempaan, koska liian erilaiset lähitulevaisuuden näkymät oli meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla olet aloitteen tehnyt? Mietin vain kun useat naiset ovat tulleet tekemään tikusta asiaa ja ovat olleet sitten pettyneen näköisiä kun en ole jatkanut siitä, mutta minulla on ollut syyni siihen.

        Eräs kyllä sanoi suoraan että lähdetään kaljalle ja se oli sellainen melko selvä tapaus. Se vain ei johtanut mihinkään vakavempaan, koska liian erilaiset lähitulevaisuuden näkymät oli meillä.

        Laitoin hänelle suoraan viestiä, jossa ehdotin tapaamista. Hän kieltäytyi kohteliaasti. Siitä on jo aikaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin hänelle suoraan viestiä, jossa ehdotin tapaamista. Hän kieltäytyi kohteliaasti. Siitä on jo aikaa..

        Ai, ikäviä tapauksia kyllä aina. Jokusen kerran itsekkin saanut pakit niin nykyään on yhä vaikeampi vaan lähestyä naisia.

        Tänä kevään aikana yritin yhdelle nuoremmalle naiselle jutella, kun tuijotti ja hymyili niin söpösti, mutta eihän se uskaltanut edes vastata mulle :D

        Enpäs yrittänyt enää uudemmin kun noin jäihin veti toisen, tai sitten ei vaan kiinnostanut niin paljoa.


    • Anonyymi

      Olen sen tehnyt ja tullut torjutuksi. Ei uskalla enää toista kertaa.

      • Anonyymi

        No oletko varma että oli torjunta? Ettei ujouksissaan käyttäytynyt niin? Oliko aloite selvä myös sille toiselle osapuolelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletko varma että oli torjunta? Ettei ujouksissaan käyttäytynyt niin? Oliko aloite selvä myös sille toiselle osapuolelle?

        Kyllä se oli selvää toisellekin... Vähän liiankin selvää.


      • Anonyymi

        Senhän takia täällä ollaan. Naisten mielestä on romanttisempaa jos mies yrittää monta kertaa. Ei se miehen näkökulmasta kovin romanttista ole. Ymmärrän sen, että jotkut jaksaa seksin perässä yrittää monta kertaa. Kun ei ole tunteita pelissä, niin eihän ne pakit tunnu missään vaan voi yrittää ja yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli selvää toisellekin... Vähän liiankin selvää.

        No mitä siinä tapahtui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senhän takia täällä ollaan. Naisten mielestä on romanttisempaa jos mies yrittää monta kertaa. Ei se miehen näkökulmasta kovin romanttista ole. Ymmärrän sen, että jotkut jaksaa seksin perässä yrittää monta kertaa. Kun ei ole tunteita pelissä, niin eihän ne pakit tunnu missään vaan voi yrittää ja yrittää.

        Minä en ainakaan tarvi montaa kertaa. Mutta sellainen selvä aloite pitäisi olla. Epävarmuutta ilmassa niin ei uskalla mihinkään pieniin vihjeisiin luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä siinä tapahtui

        Olen sen täällä kertonut ennenkin. Kävi huonosti. Olisi pitänyt anteeksi pyytää vaan en saanut tilaisuutta. Hän oli liian nuori ja myöhemmin sain kuulla että varattu. Sehän se hienolta tuntui sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sen täällä kertonut ennenkin. Kävi huonosti. Olisi pitänyt anteeksi pyytää vaan en saanut tilaisuutta. Hän oli liian nuori ja myöhemmin sain kuulla että varattu. Sehän se hienolta tuntui sitten.

        Voi ei. Tietysti sitä ensin voisi yrittää saada selville onko se toinen vapaa vai ei. Mutta en tästä sinun tilanteesta tiedä niin en sen kummemmin osaa mitään sanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Tietysti sitä ensin voisi yrittää saada selville onko se toinen vapaa vai ei. Mutta en tästä sinun tilanteesta tiedä niin en sen kummemmin osaa mitään sanoa

        Aika vaikeaa se on selvää ottaa. Ei edes kaveri joka tuntee hänet paremmin, ole siitä kuullut, onko sinkku vaiko ei. Minun on vaan parempi antaa hänen olla ja elää omaa elämäänsä. Törmäämme vielä jossain, jos se oikeasti oli merkittävä kohtaaminen ensimmäisellä kerralla. Taikka sitten hänellä on joku toinen, ja elää sen kanssa onnellisena. Minä jatkan tätä yksinäistä taivallustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan tarvi montaa kertaa. Mutta sellainen selvä aloite pitäisi olla. Epävarmuutta ilmassa niin ei uskalla mihinkään pieniin vihjeisiin luottaa.

        Sen selkeämmäksi voi tuskin tehdä, että kertoa läväyttää, että on ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen selkeämmäksi voi tuskin tehdä, että kertoa läväyttää, että on ihastunut.

        Todennäköinen vastaus siihen on paitsi torjunta, myös joutua pilkan kohteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköinen vastaus siihen on paitsi torjunta, myös joutua pilkan kohteeksi.

        Kyllä uskonon sen. Ei kovin aikuismaista käytöstä sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli selvää toisellekin... Vähän liiankin selvää.

        -sivusta
        Puhelinnumero oli salainen, ollut jo kauan. Nykyisin kyllä pitäis jo kilahdella, jos vaan joku 21:18 kommentoija viittis soittaa. Esto varmasti tuli tuosta ylläolevasta. ter. Lupiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikeaa se on selvää ottaa. Ei edes kaveri joka tuntee hänet paremmin, ole siitä kuullut, onko sinkku vaiko ei. Minun on vaan parempi antaa hänen olla ja elää omaa elämäänsä. Törmäämme vielä jossain, jos se oikeasti oli merkittävä kohtaaminen ensimmäisellä kerralla. Taikka sitten hänellä on joku toinen, ja elää sen kanssa onnellisena. Minä jatkan tätä yksinäistä taivallustani.

        -sivusta
        tämä kaveri näki kyllä, että yhdessä laskimme kuk.... t: Lupiini.


    • Anonyymi

      Aloitetta ei tehdä. Se tulee jos on tullakseen.

    • Anonyymi

      Olen huomannut saman, joidenkin (ei siis kaikkien) sävy on manipulatiivinen ja oudon takakatkera ja toiset taas tarrautuu mihin tahansa provoon lievästi sanottuna epäkunnioittaen.
      Onhan se ymmärrettävää, ettei se lähestyminen ole aina helppoa, mutta eikö tällä tavalla tee siitä entistä hankalampaa?

      • Anonyymi

        Itselle ainakin nämä palsta miehet vaan lisää sitä epävarmuutta. Vielä vähemmän uskaltaa luottaa siihen että sieltä järkevää vastausta tulisi jos yhteyttä ottaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle ainakin nämä palsta miehet vaan lisää sitä epävarmuutta. Vielä vähemmän uskaltaa luottaa siihen että sieltä järkevää vastausta tulisi jos yhteyttä ottaisi

        Näin se on ja joissain tapauksissa voi olla hyvä miettiä, että jos jostain syystä pitää tätä vastausta mahdollisesti jonain pahempanakin fiaskona, niin kannattaako sitten vaivata päätään koko asialla. Itse ainakin olen ollut tyly vain jos lähestymistavassa on ollut jotain ihan selkeää häikkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on ja joissain tapauksissa voi olla hyvä miettiä, että jos jostain syystä pitää tätä vastausta mahdollisesti jonain pahempanakin fiaskona, niin kannattaako sitten vaivata päätään koko asialla. Itse ainakin olen ollut tyly vain jos lähestymistavassa on ollut jotain ihan selkeää häikkää

        Palstan miehet antaa vain niin huonon kuvan miehistä että ei osaa järkevää vastausta odottaa jos yhteyttä ottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle ainakin nämä palsta miehet vaan lisää sitä epävarmuutta. Vielä vähemmän uskaltaa luottaa siihen että sieltä järkevää vastausta tulisi jos yhteyttä ottaisi

        Heh, hanki mies järki


    • Anonyymi

      sahapukin kanssa tässä on vedetty kohta 50 vuotta,tikkuja m,,nassa

    • Anonyymi

      Pettymykset pelottavat kovempaakin kulkijaa

      • Anonyymi

        Oma perse tärkein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma perse tärkein?

        Minä ainakin olen joka helvetin kerta pettynyt ja joka helvetin kerta jäänyt yksin


    • Anonyymi

      Ensinnäkin, on virtuaalimaailma eli some, Tinder jne. Sitten on oikea maailma, jossa nähdään naamatusten. Virtuaalimaailman treffailut eivät kiinnosta minua yhtään. Jäljelle jää siis oikea maailma. Tähän voidaan yhdistää useita asioita joilla on vaikutusta siihen lähestyykö jotakuta vai ei. Itselleni ei tulisi edes mieleenikään alkaa tekemään aloitetta selvinpäin. Suurin osa elämästä ollaan kuitenkin selvinpäin mikä supistaa noiden potentiaalisten tilanteiden mahdollisuutta. Baareissakaan ei tule oikein käytyä kun yksin en halua sinne vaivautua. Tämä kielii siitä että oma sosiaalinen elämäni on rajallista. Tämä rajallisuus itsessään ruokkii sitä että sosiaaliset taidot taantuvat ajan myötä yhä lisää ja lisää.

      Ennen pitkää tunteet turtuvat, nostetaan kädet ilmaan ja luovutetaan vain pariutumisen suhteen. Tätä noidankehää kuvaa hyvin seuraava: "Once you are in, you are in". Se on elämäntapa, vaikkakin siihen oikeasti vain luisuu ja ajautuu eikä sitä niinkään "valitse". Voin sanoa sen etten ole todellakaan mikään tyypillinen läpileikkaus "normaalista suomalaisesta miehestä", jos se yhtään lohduttaa (hyväkäytöksinen ja hyvännäköinen kantasuomalainen mies kuitenkin).

      • Anonyymi

        Erinomainen kommentti. Hyvin analysoitu. Tunnistin itseni tästä. Kiitos hienosta kommentista !


    • Anonyymi

      Samaa mieltä dun kans.t.punapää😊😊

    • Anonyymi

      Oon liian ujo ja viime vuonnakin pari kertaa uskaltautuessa tuli vaan pakit. Ei innosta enää edes yrittää, vaan muhin ennemmin yksin kotona. Tosin ei minun suuntaani tarvitse naistenkaan tehdä aloitteita, jos heitä ei kiinnosta niin paljon.

    • Anonyymi

      Ei suomalaiset miehet osaa aloitteentekoa. Ovat äitiensä passattavina lapsuudesta aikuisuuteen, naiset tekevät kaiken valmiiksi.

      • Anonyymi

        Niin ja sitten vielä oma isä voinut olla munaton kusipää ja kommunisti. Siinä sitä mieheksi kasvamisen mallia.


      • Anonyymi

        Lasten kasvatus on vaikea tehtävä. Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Että miksikö miehet eivät tee aloitteita? No tekeehän ne, liikaakin ja antavat siten naisille tilaisuuden nolata ja käyttäytyä ylimielisesti. Sillä harva nainen osaa suhtautua luontevasti, jos joku tekee ystävällisesti tuttavutta, vaikka ilman mitään taka-ajatuksia.

      Kannattaa miettiä kahdesti antaako naiselle tuota tilaisuutta, monilla heistä on heikko itsetunto ja he käyttävät oitis tilanteen hyökätäkseen.

      Outoa on, että lihavimmat naiset ovat kaikkein ilkeimpiä, niille ei kannata normaalisti sanoa edes hyvää päivää. Lieneekö siinäkin tuo heikko itsetunto kaiken taustalla.

      Parempi että naiset tekevät aloitteet, miehet osaavat suhtautua rennommin tilanteeseen, monen naisen olen ottanut kaveriksi tuollaisen lähestymisen jälkeen, vaikka tämä ei romattisessa mielessä kiinnosta.

      • Anonyymi

        Tuohan olikii hyvin pähkäilty sult edellä. Kiitos! Lainaan luvallasi hyvin sanomaasi tuosta lopusta.

        Mukavaa päivänjatkoa ja koko kesää!

        -> mies komppaa miestä kommentista


    • Anonyymi

      Kun vaustaus on aina "EI" niin mitäpä sitä enää kyselemään. 😐

    • Joillekin ei riitä, että kieltäytyy kohteliaasti. Tehneekö itsetunnolle vielä hyvää, kun saa ilkeilläkin? Ujommat miehet vetäyvät markkinoilta, kun ovat muutaman kerran joutuneet kuulemaan loukkauksia.

      Aloitteen tekevä tyttö on yleensä ystävällinen. 🌹👀

    • Anonyymi

      Mitä jos aloittaja jatkossa lukisi näitä kirjoituksia ajatuksella? Ei tarvitsisi silloin kysellä.

    • Anonyymi

      Tjaa, no suoraan sanoen siksi, että suurimmassa osassa tilanteita, - eli vähintään 99 tapausta sadasta - se aloite ei ole toivottu.

      Naiset ovat perinteisesti nirsoja miesehdokkaiden suhteen (hyvästä syytä), ja on erittäin todennäköistä, että nainen ei lämpene jonkun satunnaisen miehen aloitteesta.

      Miehet ovat sen sijaan vähemmän valikoivia naisten suhteen. Suurinpiirtein jokainen OK näköinen ja -ikäinen nainen on miesten mielestä kiinnostava, joten jos aloitteen tekijä on nainen, on mies paljon todennäköisemmin kiinnostunut hänestä, kun päinvastoin.

      Ennen pitää suurin osa miehistä saa tarpeekseen, että aloitteet eivät koskaan johda mihinkään.

    • Anonyymi

      Ei voi muuta todeta palstalaisista kuin että luulo ei ole tiedon väärti. Arvostellaan ihmisiä, joita ei edes tunneta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. 49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe