Sairastuin rakkauteen

Anonyymi

ja tämä alkaa olla jo kroonista. En tiedä onko muuta parannuskeinoa kuin hän. En tiedä tappaako tämä lopulta, jos lääkettä ei saa.

47

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millanen annostus tarvitaan että riittävä vaste? Onko vaaraa yliannostuksesta?
      Aloitusannoksen jälkeen nostetaan maltillisesti eikä vieroitushoitoa aloiteta tässä elämässä.

      • Anonyymi

        Yliannostus ei kai haittaa. Tekee vaan vähän sekavaksi. Hyvä hoito-ohje tuo.


    • Anonyymi

      Vierihoito on paras lääke tuohon.

      • Anonyymi

        Niin se taitaa olla. Ei kai siihen muuta lääkettä ole.


    • Anonyymi

      Kohtalotoveri. Onkohan tätä liikkeellä. Tähän ei ole parannuskeinoa mitään, paitsi ehkä se kohde johon on rakastunut. Mutta jos hän on saavuttamattomissa. Ikävä tilanne. Vierihoito ei ole ainakaan itseeni tehonnut yhtään. Vuosi tässä on jo kärvistelty. 🤴🏽

      • Anonyymi

        Vuosi on vasta alkusoittoa pahemmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi on vasta alkusoittoa pahemmalle.

        Sehän lohduttaa kuulla. 🤴🏽


      • Anonyymi

        Ei vierihoito tepsi aitoon rakkauteen. Vaan lievempiin jotka alkaneet saman kaavan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vierihoito tepsi aitoon rakkauteen. Vaan lievempiin jotka alkaneet saman kaavan mukaan.

        Se kestää sitten sen mitä kestää. Tuskaista on. Olen rakastunut ennenkin yksipuolisesti, mutta en koskaan tällä tavalla. Ajattelen häntä joka sekunti, joka tunti, joka päivä, viikko ja kuukausi ja vuosi. Mitään en tästä saa. 👨‍🚀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kestää sitten sen mitä kestää. Tuskaista on. Olen rakastunut ennenkin yksipuolisesti, mutta en koskaan tällä tavalla. Ajattelen häntä joka sekunti, joka tunti, joka päivä, viikko ja kuukausi ja vuosi. Mitään en tästä saa. 👨‍🚀

        Pitäisikö tutustua sitten kohteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö tutustua sitten kohteeseen?

        Tuo ei ollut aloittaja, jos mulle kuittailet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö tutustua sitten kohteeseen?

        Jos kohde haluaisi niin tietysti... Muussa tapauksessa jään yksin kärvistelemään näihin tunteisiin. 👨‍🚀


    • Anonyymi

      Taitaa olla taas liikkeellä on muuten pitkäaikasta ku tarttuu...Pois ei mee helposti.

      • Anonyymi

        Rokotetta ei kai ole? auttaisiko maskit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotetta ei kai ole? auttaisiko maskit?

        Maskista ei ollut apua eikä ilmeisesti vaikuta millääntavalla eli tarttuu silti.....


    • Anonyymi

      Onko rakkaus sairautta? Sitä on jo tullut pohdittua jonkin verran. Tunnen ihan fyysistä kipua siitä, etten voi olla hänen lähellään.

      • Anonyymi

        Ennen olisin vastannut ei, mutta alkaa mieli muuttua. Kyllä tämä joku häiriötila on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen olisin vastannut ei, mutta alkaa mieli muuttua. Kyllä tämä joku häiriötila on.

        Minulla kestänyt häiriötila jo kauan. Olen varmasti tosi häiriintynyt jo. Mutta eihän sitä itse voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kestänyt häiriötila jo kauan. Olen varmasti tosi häiriintynyt jo. Mutta eihän sitä itse voi tietää.

        Sama mulla ja siksi tälle pitää nyt tehdä jotain. Ei voi olla häiriintynyt ikuisesti.


      • Anonyymi

        Mulla on myös fyysistä jos en saa yhteyttä tulee tosi huono olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla ja siksi tälle pitää nyt tehdä jotain. Ei voi olla häiriintynyt ikuisesti.

        Teille molemmille. Tiedätte mikä auttaa. Yhteydenotto. Silloin kun tietää mitä voi tehdä, asia on jo puoliksi tehty. Ei tällaisessa olotilassa voi elää. Itse en voi sitä tehdä koska hän oli se, joka sulki oven perässään. Onnea! Elämä on ihan hyvää jokatapauksessa, mutta tuplaten hauskaa, jos on oikea ystävä vierellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille molemmille. Tiedätte mikä auttaa. Yhteydenotto. Silloin kun tietää mitä voi tehdä, asia on jo puoliksi tehty. Ei tällaisessa olotilassa voi elää. Itse en voi sitä tehdä koska hän oli se, joka sulki oven perässään. Onnea! Elämä on ihan hyvää jokatapauksessa, mutta tuplaten hauskaa, jos on oikea ystävä vierellä.

        Oikeastiko sulki vai päätit niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastiko sulki vai päätit niin?

        Jätti hiljaisuuteen ja esti eräällä somekanavalla. Nykyajan hienostuneita tapoja torjua toinen näyttävästi. (No nyt tuppaa naurattamaan)


    • Anonyymi

      Pitääkö toivoa että sairastut uudelleen?

      • Anonyymi

        Tarkoitatko toiseen? Taitaa yksi rakkaus tehdä immuuniksi muille. Pitää ensin selvitä edellisestä luulisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko toiseen? Taitaa yksi rakkaus tehdä immuuniksi muille. Pitää ensin selvitä edellisestä luulisin.

        Toiseen toiseen. Sillon tietää että siinä ensimmäisessä ei ollut mitään rakastettavaa oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiseen toiseen. Sillon tietää että siinä ensimmäisessä ei ollut mitään rakastettavaa oikeasti.

        Ei uuteen pysty rakastumaan, jos ei ole päässyt yli edellisestä. Se on vaan kestettävä. 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiseen toiseen. Sillon tietää että siinä ensimmäisessä ei ollut mitään rakastettavaa oikeasti.

        Ei se onnistu. Ensin parannuttava tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uuteen pysty rakastumaan, jos ei ole päässyt yli edellisestä. Se on vaan kestettävä. 🤴

        Juuri noin, on vaan kestettävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiseen toiseen. Sillon tietää että siinä ensimmäisessä ei ollut mitään rakastettavaa oikeasti.

        Kuka puhuu näin? Olisi kiinnostavaa nähdä sut, millainen ihminen käyttää aikaansa ja sanojansa näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka puhuu näin? Olisi kiinnostavaa nähdä sut, millainen ihminen käyttää aikaansa ja sanojansa näin?

        Ihan samanlaisia ajatuksia tuli. Miksi hän kirjoittaa noin? Miksi hän edes avasi tämän viestiketjun? Ehkä hän vaan vihaa meitä muita.


    • Anonyymi

      Krooninen on jo vuosien jatkuva kärsimys

    • Anonyymi

      Sehän se oli yks juttu,kun naapurin isäntä luki lehdestä,että naapurin nainen oli kuollut,emäntä kysyi mihin se kuoli -ei oo pantu,isäntä vastas

      • Anonyymi

        Ja emäntä siihen virkkoi; taitaa se olla meikäläiselläkin sitten lähtö eessä....


    • Anonyymi

      Rokotteet eivät tehoa tautiin mutta läheisyys saattaa tepsiä..

      • Anonyymi

        Ei sitten rokotella vaan lähestytään kohdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten rokotella vaan lähestytään kohdetta.

        Näin kannattaa toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kannattaa toimia.

        Lähestyköön ken voi. Loput vaietkoon iäksi.


    • Anonyymi

      Keskiaikaan lemmentaudin ajateltiin johtuvan ruumiinnesteiden tasapainosta. Ja hoitamattomana johtavan genitaalien menetykseen, kuolemaan tai ikuiseen kadotukseen
      Entisaikaan hoidettiin verta laskemalle, runsaalla vedenjuonnilla ja liikunnalla.
      Nykyaikaan käypänä hoitona pidetään kohteen negatiivista uudelleenarviota.
      https://www.discovermagazine.com/mind/lovesickness-is-real-heres-how-to-cure-it

      • Anonyymi

        Liikunta voisi oikeasti toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikunta voisi oikeasti toimia.

        Liikuntaa minimissään 30 min./vrk. Mieluiten 45 min., määrä joka auttaa vielä lihaskuntoon.
        Rasvaa palaa lenkin jälkeenkin vielä 2h ajan. Älä kuntoile krapulassa!


    • Anonyymi

      Älä valehtele.

      • Anonyymi

        Minä en valehtele koskaan.


    • Anonyymi

      Minä olen sairastunut rakkauden puutteesta. Kumpi pahempi.

    • Minulla kesti noin 25 wee. Olin tulisesti ja yksipuolisesti rakastunut rinnakkaisluokan tyttöön. Tuska oli aivan hirveä. Vielä vuosien päästä kärvisteli pahoin, kun olin jo onnellisesti naimisissa maailman suloisimman tytön kanssa.

      Vasta kun neljännesvuosidan päästä tapasin rinnakkaisluokan tytön, havaisin, että hänestä oli kehittynyt ihan tavallinen nainen, miellyttävä kyllä, mutta ei mitenkään erityinen. Lumous haihtui. 🌹👀

    • Anonyymi

      Silloin kun tunteet ei häviä, vaikka ei näkisi vähään aikaan. Silloin kun pursut onnea ja silmät loistaa kun näette edes hetken (kuten tänään ♥️). Silloin kun tiedät, että melkein alkaa ahdistaa kun ei pääse lähelle. Silloin kun toisen menettäminen. Tuntuu ylivoimaiselta ajatukselta. Silloin kun koet, että hän tuntuu oikealta ja läheiseltä, ja silti hän saa sinut kuumaksi ja haluamaan.

      Silloin taitaa olla kyse ”pelkän” ihastumisen sijasta rakkauden aihiosta, nupusta, jonka pitäisi avautua kukoistukseen! Silloin on iso todennäköisyys, että tuosta nupusta voi avautua Se suuri rakkaus, jolla on potentiaalia kestää. Suurilla rakkauksilla on taipumus muuttaa elämää, se voi olla joskus pelottavaakin, mutta ilman uskallusta ei siihen voi yltää! On pakko ottaa riski ja astua turvallisesta sinkkupoterosta ulos, jos haluaa rakkauden elämäänsä! Ja tosia asia on, että ihminen ja elämä kehittyy eniten mukavuusalueen ulkopuolelle menneessä. Aloite on alku! S

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. 49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe