Onkohan joku hörhö ottanut yliannostuksen kun siellä on ambulanssia, paloautoa ja helikopteria.
Konilassa tapahtuu
10
1663
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ollut tällä kertaa kyseessä Konilan hirmut vaan potilas oli läheiseltä omakotialueelta
- Anonyymi
Siitä huolimatta.
- Anonyymi
Siitä huolimatta mitä?
- Anonyymi
Vitun työttömät sekakäyttäjät,olette tyhmiä.ja sille asteelle jäätte.mukava vanhana hörhönä muistella muka elettettyä elämää.jos sinne asti pääsette
- Anonyymi
Sielläkö se helikopteri pörräsi.
- Anonyymi
Varmaan. Harvemmin kopteria lähetetään ellei kyseessä vakava auto-onnettomuus tai henkirikos.
- Anonyymi
Oikea vastaus tuli jo keskustelussa, ei ollut Konilassa.
- Anonyymi
Useimmiten sairaskohtaus
- Anonyymi
Joku r*nkannut itsensä sairaalakuntoon...
- Anonyymi
Se olin minä.olen jo kunnossa,helteellä ei kannata onanoida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073