Voisitteko nastarenkaiden käyttäjät kertoa, miksei kesärengas sovellu autoonne.
Miksi vieläkin kuuluu rapinaa?
6
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ai siitäkö se on kiinni?
Sinun kannattaisi hakeutua hoitoon, tuo nastojen vihaaminen tuossa mittakaavassa on jo sairasta. - Anonyymi
Jos säätiedotuksissa kerrotaan, että alavilla mailla hallanvaara, niin eikös tuo tarkoita aivan jäätäviä kelejä?
- Anonyymi
Nastarenkaat pitää ajaa loppuun
- Anonyymi
Pelokkaat jyrsijät ovat kuulleet, että raitiovaunut ovat lehtikelillä vaikeuksissa. Ilmiselvästi siitä syystä, ettei raitiovaunuissa käytetä nastarenkaita.
Jyrsijä maksimoi turvallisuutta käyttämälä nastajyrsimiä juhannuksee asti. Koska puissa lehdet. Koska jyrsijää pelottaa. Koska jyrsijä on menossa Lappiin laskettelemaan.
Syksyllä tottakai eri ääni kellossa. Jyrsimien allelaittoa aletaan harkitsemaan sitten, kun on lumi kolmatta päivää maassa.
No, vitsit sikseen. Jyrsijät nyt vaan on vähän tyhmiä ja laiskoja, mutta kovia selittämään. Lisäksi renkaanvaihdon venyttämiselle on laihan lompakon ohella oiekakin perustelu. Talvella piloille jyrsitty asvaltti kuluttaa kesärenkaitakin kovaa kyytiä, joten kannatta odotella kesäkuulle ennen kuin ottaa kesärenkaat, etenkin ihan uudet sellaiset, käyttöön.- Anonyymi
Tyhmähän sinä olet.
- Anonyymi
Koska kesärenkaiden ostaminen maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029