Voisitteko nastarenkaiden käyttäjät kertoa, miksei kesärengas sovellu autoonne.
Miksi vieläkin kuuluu rapinaa?
6
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ai siitäkö se on kiinni?
Sinun kannattaisi hakeutua hoitoon, tuo nastojen vihaaminen tuossa mittakaavassa on jo sairasta. - Anonyymi
Jos säätiedotuksissa kerrotaan, että alavilla mailla hallanvaara, niin eikös tuo tarkoita aivan jäätäviä kelejä?
- Anonyymi
Nastarenkaat pitää ajaa loppuun
- Anonyymi
Pelokkaat jyrsijät ovat kuulleet, että raitiovaunut ovat lehtikelillä vaikeuksissa. Ilmiselvästi siitä syystä, ettei raitiovaunuissa käytetä nastarenkaita.
Jyrsijä maksimoi turvallisuutta käyttämälä nastajyrsimiä juhannuksee asti. Koska puissa lehdet. Koska jyrsijää pelottaa. Koska jyrsijä on menossa Lappiin laskettelemaan.
Syksyllä tottakai eri ääni kellossa. Jyrsimien allelaittoa aletaan harkitsemaan sitten, kun on lumi kolmatta päivää maassa.
No, vitsit sikseen. Jyrsijät nyt vaan on vähän tyhmiä ja laiskoja, mutta kovia selittämään. Lisäksi renkaanvaihdon venyttämiselle on laihan lompakon ohella oiekakin perustelu. Talvella piloille jyrsitty asvaltti kuluttaa kesärenkaitakin kovaa kyytiä, joten kannatta odotella kesäkuulle ennen kuin ottaa kesärenkaat, etenkin ihan uudet sellaiset, käyttöön.- Anonyymi
Tyhmähän sinä olet.
- Anonyymi
Koska kesärenkaiden ostaminen maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130