Dacia ja Toyota ovat pahimmat tientukot liikenteessä. Missä Dacia, siellä ruuhka. Koettakaa ymmärtää että minulla ja AUDIlla on aikataulu mitä pitää noudattaa.
Pahimmat tientukot liikenteessä
8
63
Vastaukset
- Anonyymi
Romullasi ei siis pysty ajamaan liikennesääntöjen, ja nopeusrajoituksien mukaan. No selvähän se.
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta sinun tai Audisi aikataulut.
- Anonyymi
Aika varattu viralliseen öljyn kulutus mittaukseen vai öljynsyöntihuoltoon? Olisiko pitänyt lähteä 15 minuuttia aikaisemmin?
- Anonyymi
Koettakaa ymmärtää että minulla ja AUDIlla on ......vaikka koettaisitkin ajaa lujempaa kuin toiset mutta silloin tällöin muutaman kymmenen kilometrin välein kun joudut lisäämään öljyä moottoriin . Tällä välin nämä oikeaa nopeutta ajavat aina sinun ohi ja ihmettelevät poukkoilevaa ajotyyliäsi. Älä kuitenkaan harrasta tuota talven pakkasilla,silloin saattaa terästehdas pölyjen karkaisema nokkaremmi lentää keulalta kuusenoksalle kiikumaan
- Anonyymi
Daciassa ja Toyotassa toimivat sentään vilkut, valot ja nopeusmittari ja tehoa on enemmän kuin tieliikenteessä tarvitaan. Säälittäviä ovat nämä aakkosten alkupään merkit, joita piinaavat sähköviat haitaavat ja estävät sääntöjen mukaisen etenemisen.
- Anonyymi
Tiedän kyllä miksi sinu täytyy ajaa tuollaista ylinopeutta. Kun omistaa VW.n tai Audin niin on ohitukset tapahduttava pirun nopeasi että nämä ohitettavat kuskit eivät kerkiä huomioimaan kuinka ruosteessa on autosi lokasuojan kantit ja varsinkin peräluukku. Hyvin vaarallista autoilua !!!
- Anonyymi
Ajan 80kmh cruise päällä kunnes bensalitra putoaa 1,7€ litra. Tai kunnes saan veikkauksen päävoiton ja nostan nopeutta hieman. Automerkillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ehkä ostan uuden e dacian kunhan tulee ja ajan sillä myös 80kmh. Sen ostamiseen en tarvitse veikkauksen päävoittoa vaan jo nyt tänä päivänä voisin sen ostaa,vain saldo muuttuisi pankissani. Että silleen menee nyt ja jatkossa ja nuo provot jo luulisi kehityksen pikkuhiljaa vähenevän kun ne on vain arvottomien aivojen tuotoksia,luusereita ikinä mitään elämässä itse ansaitsemattomien jätöksiä. Dacia on kelpo liikkumaväline monelle ihmiselle. Itse en omista daciaa vielä mutta tuo halpa tuleva sähkäri kiinnostaa ja voin ostaa sen ns lähiliikkumiseen. Bensasta en luovu pitkään aikaan vielä.
- Anonyymi
Taisi jo Audi jupilta loppua aloitteet !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841776- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191220Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871162Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 64959
- 56942
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40907- 34864