Tavio unohti olleensa Leijonien vip-aitiossa

Anonyymi

Oliko Taviolta mennyt muisti?
IL:
Politiikan puskaradio: Marinia sättinyt perussuomalaisten Tavio unohti olleensa Leijonien vip-aitiossa

Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Ville Tavio liipaisi kriittisen tviitin pääministeri Sanna Marinin (sd) ”henkilökulttiin” liittyen sen jälkeen, kun pääministeri kuvattiin juhlistamassa Leijonien jääkiekon MM-kultaa Tampereella. Harmillisesti Tavio sattui itse kuvien perusteella viettämään kiekkoiltaa Marinin kanssa samassa seurueessa.

7

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän nämä muista edes edellistä työvuoroa, kun pitäisi selvittää että miten siellä töissä ollaan.. esimiehiäkin vain naurattaa. Alkoholismi on ikävä sairaus. Paljon on opittavaa. Onneksi nyt itse ottivat esiin, että Soitessa tosiaan jotain kriteereitä työntekijöillä pitäisi olla.

    • Anonyymi

      Persujen ja Tavion mielestä se mitä Marin tekee on väärin, vaikka itse tekevät juuri samoin. Minusta tuollainen politiikan teko on halpamaista ja saa äänestäjät näyttämään tyhmiltä, vai niinkö persujen kohdalla on?

      • Anonyymi

        Hirveistä hirvein painajaisuni. Persujen kansandanedustaja Tavio puolueen presdenttiehdokkaaksi. Miten tämä äijäporukka suhtautuu tähän tärkeään,hienostelevaan ja teennäisesti asoihin suhtautuvaan lakimiesedustajaan. Tietoa Taviola on, ok mutta puhuu aivan muuta "kieltä" kuin valtaosa puolueen kannattajista.


    • Anonyymi

      Älä tee niin kuin Minä teen, vaan tee kuten Minä sanon. Eiköhän Tämä jumala pappinsa suulla, jota nämä isänmaalliset kunnioittavat, jossain välissä noin tokaisut. Eiköhän Tavio nyt hiukan suuriin saappaisiin hypännyt, kun rupeaa Jumalaksi jumalan paikalle.

    • Anonyymi

      Ei voi ainakaan sanoa että taitamattomuuttaan teki näin, ehkä teko oli tahallinen.

    • Anonyymi

      Onko muisti pätkinyt, oliko viinitarjoilu liikaa? Vai kenties se syynä, ettei tarjottu viiniä väkevämpää ja mieli pahoittui?

    • Anonyymi

      Anna-Kaisa Ikonen
      @IkonenAK
      Poliittinen yksimielisyys on luja: Tänään kannustamme Suomen voittoon laajalla parlamentaarisella rintamalla. Onnea matkaan #Leijonat! 🇫🇮🔥 #Tampere #kiekonkoti #MMkisat #IIHFWorlds #IIHFWorlds2022
      IS:
      Tampereen pormestari Anna-Kaisa Ikonen (kok) jakoi kuvan, jossa olivat europarlamentaarikko Henna Virkkunen (kok), Rkp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Anders Adlercreutz, Rkp:n puheenjohtaja Anna-Maja Henriksson, Sdp:n kansanedustaja Ilmari Nurminen, pääministeri Sanna Marin (sd), perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra, valtiovarainministeri Annika Saarikko (kesk), perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Ville Tavio sekä Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe