Ajatuksissa pyörit. Jotakin samaa meissä oli. Teit niin kuin olisin itse tehnyt, jos olisin ollu sun tilanteessa - päätit, ettei enää nähdä. Se oli ehkä hyvä ratkaisu. Siltikin toivon sun kohtaamista jossakin, jossakin yhtäkkiä ja yllättäen. Näkisin, olenko sulle olemassa niin kuin sä olet mulle.
https://m.youtube.com/watch?v=1stXpOCqZ7s
J-miehelle jonnekin
66
1825
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ollut hyvä ratkaisu. Kohtaamista toivon minäkin.
- Anonyymi
Kaduttaako? Milloin ilmoitit ratkaisusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaduttaako? Milloin ilmoitit ratkaisusi?
En minä siitä ilmoittanut. Hävisin vain maisemista, enkä ole sinne sen jälkeen palanut. Kaduttaa sikäli, että jos hän sittenkin muutti mielensä ja olisikin halunnut tutustua paremmin. Mutta minua myös pelottaa kohdata hänet. Mikään ei ole vielä myöhäistä, kun olen sinkku edelleen ja varmaan vielä pitkän aikaa. Tunteet ovat hänessä, niin en pysty muita edes ajattelemaan toistaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä siitä ilmoittanut. Hävisin vain maisemista, enkä ole sinne sen jälkeen palanut. Kaduttaa sikäli, että jos hän sittenkin muutti mielensä ja olisikin halunnut tutustua paremmin. Mutta minua myös pelottaa kohdata hänet. Mikään ei ole vielä myöhäistä, kun olen sinkku edelleen ja varmaan vielä pitkän aikaa. Tunteet ovat hänessä, niin en pysty muita edes ajattelemaan toistaiseksi.
Tosi hyvä lähtökohta jos pelottaa tavatakkin.
- Anonyymi
❤
Sinä muutaman vuoden nuorempi kuin hän vai samanikäinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä lähtökohta jos pelottaa tavatakkin.
Haluan silti ja aionkin vielä, jos hänkin haluaa. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan silti ja aionkin vielä, jos hänkin haluaa. ☺️
Voisitko laittaa jonkin tunnisteen, oletko esim. J Kainuusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko laittaa jonkin tunnisteen, oletko esim. J Kainuusta?
No en valitettavasti ihan niin korkealta. J mies Keski-Suomesta. :)
- Anonyymi
"Ystävien kanssa on rentoa ja kivaa olla."
"Aina ei tarvitse puhua mitään. Riittää, että toinen on siinä vierellä."
"Siitä tietää ystävän, että hän on sun onnistumisista iloinen."
"Olla olemassa."
https://youtu.be/zNalmy_DKXU - Anonyymi
Mä en ole ollut päättämässä mitään. Ikävä!
T.J🤟 - Anonyymi
Sivusta ihan vain vahvistus, J-mies teki täydellisen oikean päätöksen, kyllä tuo on fiksu, kiitos J!
- Anonyymi
Ja ihan sivuun sun vahvistus, trolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihan sivuun sun vahvistus, trolli!
Höpöhöpö, älä vainoa ihmisiä, rölli.
- Anonyymi
Mulle tuli sama tunne, että meissä oli jotakin samaa.
- Anonyymi
Tuskin menee oikeaan osoitteeseen, mutta sinäkin olet paljon mielessäni (oikeastaan vähän liikaa). Ois huikeeta nähdä jossain yllättäen ja jatkaa siitä mihin jäätiin. Eihän sitä koskaan tiedä, kun on niin pieni kylä.
- Anonyymi
Mistä tilanteesta jatkaisitte?
Tämä kaupunki on kuin pieni kylä riippuen siitä, mihin vertaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tilanteesta jatkaisitte?
Tämä kaupunki on kuin pieni kylä riippuen siitä, mihin vertaa.Luulisin, että se menisi omalla painollaan. Minulla on ainakin tunteita häntä kohtaan ja antaisin sen näkyä ihan vaan ilona jälleennäkemisestä ilman mitään taka-ajatuksia.
- Anonyymi
Ehkäpä Jmiehen pikku vaimo nopeutti päätöksen tekoa, mikä on hyvä asia näin jälkeen päin
- Anonyymi
Ei ole vaimoa, pientä eikä suurta. Älä tuu pilaamaan keskustelua mielikuvituksellasi.
- Anonyymi
Ehkäpä, mutta asioilla on tapana...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä, mutta asioilla on tapana...
"Ehkäpä...." oot kyllä outo. Varmaankin joku pienessä kylässä asuva nainen, joka kuvittelee kaikkien tän palstan tekstien liittyvän kyläläisiin? Ehkä sä mietit J:n olevan naapurisi, jolla on pikkuvaimo ja kolme lasta. T-kirjaimen liität kylän ainoaan poikamieheen, johon itse olet ihastunut.
Naisista M on se vaaleahiuksinen kaunotat, jota sen vuoksi avoimesti arvostelet ja P on sun punahiuksinen ystävätär. Hän jonka kanssa jaatte päivittäin muihin kyläläisiin liittyvät ajatuksenne - ne todellisiin asioihin perustuvat, mutta myös ne kuvitellut.
Lähdepä nyt paikalliseen yhdelle, se tekee ihmeitä ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ehkäpä...." oot kyllä outo. Varmaankin joku pienessä kylässä asuva nainen, joka kuvittelee kaikkien tän palstan tekstien liittyvän kyläläisiin? Ehkä sä mietit J:n olevan naapurisi, jolla on pikkuvaimo ja kolme lasta. T-kirjaimen liität kylän ainoaan poikamieheen, johon itse olet ihastunut.
Naisista M on se vaaleahiuksinen kaunotat, jota sen vuoksi avoimesti arvostelet ja P on sun punahiuksinen ystävätär. Hän jonka kanssa jaatte päivittäin muihin kyläläisiin liittyvät ajatuksenne - ne todellisiin asioihin perustuvat, mutta myös ne kuvitellut.
Lähdepä nyt paikalliseen yhdelle, se tekee ihmeitä ;)No kellähän se mielikuvitus laukkaa. Toi sun juoni on niin ohkanen, ettei se kelpaa edes perseen pyyhkimiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kellähän se mielikuvitus laukkaa. Toi sun juoni on niin ohkanen, ettei se kelpaa edes perseen pyyhkimiseen.
Mikä juoni se on? Mistä kaupungista kirjoitan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä juoni se on? Mistä kaupungista kirjoitan?
Se koski vaan tarinaa pienessä kylässä asuvasta naisesta - ei ollut hyvä tarina. Paljon mielenkiintoisempaa lukea niitä pieniä vihjeitä ja tuntemuksia sinulta kuin, että alkaisit kertoa miten toisen pitää vastailla tai mihin pitäisi mennä kaljaa kittaamaan. Siihen jälkimmäiseen vastaisin vaan, että joskus sama asia (joo ärsyttävää, tiedän ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koski vaan tarinaa pienessä kylässä asuvasta naisesta - ei ollut hyvä tarina. Paljon mielenkiintoisempaa lukea niitä pieniä vihjeitä ja tuntemuksia sinulta kuin, että alkaisit kertoa miten toisen pitää vastailla tai mihin pitäisi mennä kaljaa kittaamaan. Siihen jälkimmäiseen vastaisin vaan, että joskus sama asia (joo ärsyttävää, tiedän ;)
Sori, en tajunnu, mitä tarkoitit ;) Valitettavasti tarinan muusa ei antanut aineksia sytyttävämpään juoneen ja siksi tuo inhorealistinen kuvaus pienestä kylästä jossakin maaseudun sylissä.
Vastasit jälkimmäiseen kuten mä vastasin jossakin kohtaa. Annan sulle tässä pari pientä vihjettä... kaipaamallani atleetilla ei ole vaimoa. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, en tajunnu, mitä tarkoitit ;) Valitettavasti tarinan muusa ei antanut aineksia sytyttävämpään juoneen ja siksi tuo inhorealistinen kuvaus pienestä kylästä jossakin maaseudun sylissä.
Vastasit jälkimmäiseen kuten mä vastasin jossakin kohtaa. Annan sulle tässä pari pientä vihjettä... kaipaamallani atleetilla ei ole vaimoa. ;)Pitää yrittää olla parempi muusa (vaikka ne taitaa olla kyllä tyttöjä kaikki). Harmi, ettei tätä keskustelua voi jatkaa privana. Onko se oikein sellainen "six feet tall" atleetti?
https://www.youtube.com/watch?v=QFvYyOF4yx0 =)) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää yrittää olla parempi muusa (vaikka ne taitaa olla kyllä tyttöjä kaikki). Harmi, ettei tätä keskustelua voi jatkaa privana. Onko se oikein sellainen "six feet tall" atleetti?
https://www.youtube.com/watch?v=QFvYyOF4yx0 =))Ajattelin, et joku naishenkilö puhui jostakin J:n pikkuvaimosta eikä tuo nainen toiminut muusana ja inspiraationa paremmalle juonelle.
Sehän oiskin mielenkiintoinen juonenkäänne, jos pikkuvaimosta puhuikin mies itse ;) Se myös tarkoittaisi sitä, että kyseinen mies ei olisi tämän stoorin supersankari :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin, et joku naishenkilö puhui jostakin J:n pikkuvaimosta eikä tuo nainen toiminut muusana ja inspiraationa paremmalle juonelle.
Sehän oiskin mielenkiintoinen juonenkäänne, jos pikkuvaimosta puhuikin mies itse ;) Se myös tarkoittaisi sitä, että kyseinen mies ei olisi tämän stoorin supersankari :DNo ei varmasti oli. Jonkin sortin anti-sankari korkeintaan. Mutta nainen olisi kuitenkin pääpahis (kai me siitä ollaan kuitenkin samaan mieltä?)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmasti oli. Jonkin sortin anti-sankari korkeintaan. Mutta nainen olisi kuitenkin pääpahis (kai me siitä ollaan kuitenkin samaan mieltä?)
Nyt meni mielenkiintoiseksi.
Tarina sodasta ja rakkaudesta, pahasta naisesta pieneltä kylältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarina sodasta ja rakkaudesta, pahasta naisesta pieneltä kylältä.Aika eeppinen seikkailu. Siihen vielä pahat kulkutaudit ja ääriimmäinen köyhyys, nälänhätä ja vilu...mies kärsii ja voittaa ne kaikki, mutta saako hän palkinnon? Ai niin - oliko se mies sen pahan naisen vallassa, vai vasta joutumassa sen pauloihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika eeppinen seikkailu. Siihen vielä pahat kulkutaudit ja ääriimmäinen köyhyys, nälänhätä ja vilu...mies kärsii ja voittaa ne kaikki, mutta saako hän palkinnon? Ai niin - oliko se mies sen pahan naisen vallassa, vai vasta joutumassa sen pauloihin?
"Siihen vielä pahat kulkutaudit ja ääriimmäinen köyhyys, nälänhätä ja vilu...mies kärsii ja voittaa ne kaikki, mutta saako hän palkinnon?"
:D
Useampia kulkutauteja, köyhyyttä jne. sankarin matkalla.
Mikä on se palkinto?
Voittaako mies naisen ansiosta, hänen vuokseen vai huomataanko tarinan lopussa, ettei mies oikeastaan tarvinnutkaan naista tai että mitään naista missään ollutkaan :)
Vai oliko kaksi eri kertomusta, jotka sitten kietoutuivat yhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siihen vielä pahat kulkutaudit ja ääriimmäinen köyhyys, nälänhätä ja vilu...mies kärsii ja voittaa ne kaikki, mutta saako hän palkinnon?"
:D
Useampia kulkutauteja, köyhyyttä jne. sankarin matkalla.
Mikä on se palkinto?
Voittaako mies naisen ansiosta, hänen vuokseen vai huomataanko tarinan lopussa, ettei mies oikeastaan tarvinnutkaan naista tai että mitään naista missään ollutkaan :)
Vai oliko kaksi eri kertomusta, jotka sitten kietoutuivat yhteen.Kaksi kertomusta: molemmat kärsii ja kaipaa tahoillaan. Monta kertaa meinaavat törmätä, kohtalo heittää kapuloita rattaisiin. Vähitellen kaikki tuntuu taantuvan - on vain keskityttävä selviämiseen. Mies on jo käytännössä menettänyt kaiken toivon, voiman ja valon, mutta nainen näkee kaiken lopulta aivan kirkaana, saapuu viime tipassa ja pelastaa miehen. Mies ei tosin täysin parane, elää kuitenkin elämänsä parhaat hetket naisensa kanssa. Loppu näytös: Vierekkäin katsovat merelle hiljaa toisissaan kiinni - ei sanoja, katseet edelleen tiiviisti horisontissa. Kyyneitä vierii hiljaa molempien poskilla (myös katsojat voihkivat nenäliinoihinsa). Miehen katse himmenee. Naisen laskee miehen hitaasti maahan ja sulkee hänen silmänsä kämmenellään. Viimeinen suudelma kylmenneille huulille. Kuvakulma nousee yläviistoon, jossa roviolla palaa tomumaja. Auringo on jo laskenut kipunoita lentää ja kieppuu lempeän merituulen viskomana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi kertomusta: molemmat kärsii ja kaipaa tahoillaan. Monta kertaa meinaavat törmätä, kohtalo heittää kapuloita rattaisiin. Vähitellen kaikki tuntuu taantuvan - on vain keskityttävä selviämiseen. Mies on jo käytännössä menettänyt kaiken toivon, voiman ja valon, mutta nainen näkee kaiken lopulta aivan kirkaana, saapuu viime tipassa ja pelastaa miehen. Mies ei tosin täysin parane, elää kuitenkin elämänsä parhaat hetket naisensa kanssa. Loppu näytös: Vierekkäin katsovat merelle hiljaa toisissaan kiinni - ei sanoja, katseet edelleen tiiviisti horisontissa. Kyyneitä vierii hiljaa molempien poskilla (myös katsojat voihkivat nenäliinoihinsa). Miehen katse himmenee. Naisen laskee miehen hitaasti maahan ja sulkee hänen silmänsä kämmenellään. Viimeinen suudelma kylmenneille huulille. Kuvakulma nousee yläviistoon, jossa roviolla palaa tomumaja. Auringo on jo laskenut kipunoita lentää ja kieppuu lempeän merituulen viskomana.
Tuliko kolmas tarinankertoja mukaan vai oletko se yhä sinä siinä?
Kaksi kertomusta minunkin mielessäni, ja surullinen tunnelma. Suru tuli jo kahdesta tarinasta kysyessäni, melkein kyyneleet herättävä suru.
Tämä kirja olisi sydäntä särkevä teos ihmisistä, suurista tunteista, rohkeudesta, pelosta ja rakkaudesta ja luopumisesta. Inhimillisyydestä.
Melkoinen draama tähän sunnuntaihin.
Hyvää yötä ja kauniita unia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi kertomusta minunkin mielessäni, ja surullinen tunnelma. Suru tuli jo kahdesta tarinasta kysyessäni, melkein kyyneleet herättävä suru.
Tämä kirja olisi sydäntä särkevä teos ihmisistä, suurista tunteista, rohkeudesta, pelosta ja rakkaudesta ja luopumisesta. Inhimillisyydestä.
Hyvää yötä ja kauniita unia.... ja toiveidesi mukaisia unikuvia.
Ps. Keksitään jokin iloisempi stoori ensi viikolla.
❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia.Minä se olin.
Hyvää yötä mystery girl. Nuku hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja toiveidesi mukaisia unikuvia.
Ps. Keksitään jokin iloisempi stoori ensi viikolla.
❤Oiskin ollu. Hirveitä painajaisia, joissa joku kasasi roihuavien nuotioiden eteen savisia nukenpäitä, ettei kuuma hohkaisia niin pahasti. Ei ois vissiin ois kannattanut lukea kännykästä T&T:n artikkelia vetypommin keksijästä ennen nukahtamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskin ollu. Hirveitä painajaisia, joissa joku kasasi roihuavien nuotioiden eteen savisia nukenpäitä, ettei kuuma hohkaisia niin pahasti. Ei ois vissiin ois kannattanut lukea kännykästä T&T:n artikkelia vetypommin keksijästä ennen nukahtamista.
Onpa hurjia ja kurjia unia ollu :( Ehkä se oli toi T&T:n artikkeli, mikä vei sut tollasiin uniin tai sit sun kirjoittamasi tarina ja palava rovio siinä (sekä artikkeli).
Mä nukuin hyvin, mut liian vähän. Meni jonkin aikaa nukahtamiseen.
Kirjoitit eilen mystery girl - kaunis nimitys. Toi mieleen Sirkesalon biisin Mysteriet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hurjia ja kurjia unia ollu :( Ehkä se oli toi T&T:n artikkeli, mikä vei sut tollasiin uniin tai sit sun kirjoittamasi tarina ja palava rovio siinä (sekä artikkeli).
Mä nukuin hyvin, mut liian vähän. Meni jonkin aikaa nukahtamiseen.
Kirjoitit eilen mystery girl - kaunis nimitys. Toi mieleen Sirkesalon biisin Mysteriet.Niin se puoliksi ruotsalaiset sanat. On hyvä. Hirvee kohtalo. Samoin meni mulla aikaa. No Päivä meni onneksi leppoisasti ja hieno keli. Pitää vielä koittaa keksiä jotain ulkoilua, ettei mene loppu päivä sisällä. Tuuli vähän haittaa, niin ei ehkä soutelemaan, mutta jotain. Mitäs siellä? Srry koitan olla utelematta liikaa, vaikka tekis mieli kysellä kaiken laista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se puoliksi ruotsalaiset sanat. On hyvä. Hirvee kohtalo. Samoin meni mulla aikaa. No Päivä meni onneksi leppoisasti ja hieno keli. Pitää vielä koittaa keksiä jotain ulkoilua, ettei mene loppu päivä sisällä. Tuuli vähän haittaa, niin ei ehkä soutelemaan, mutta jotain. Mitäs siellä? Srry koitan olla utelematta liikaa, vaikka tekis mieli kysellä kaiken laista.
Kivaa, et tiesit kappaleen... niin oli, hirveä kohtalo :(
Tekis mieli kyllä kysellä kaikenlaista :) Kivaa, et sun päivä meni leppoisasti. Täällä samoin. Mulla lenkkeilysuunnitelmia.
Oisko se hyvä vai huono juttu tunnistaa, tiedetäänkö toisemme irl? Tuo soutaminen hämää :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa, et tiesit kappaleen... niin oli, hirveä kohtalo :(
Tekis mieli kyllä kysellä kaikenlaista :) Kivaa, et sun päivä meni leppoisasti. Täällä samoin. Mulla lenkkeilysuunnitelmia.
Oisko se hyvä vai huono juttu tunnistaa, tiedetäänkö toisemme irl? Tuo soutaminen hämää :)En usko, että tiedetään, vaikka tavallaan sekin ois jännää. Kävin kanssa vaan kävelemässä. Mietin tätäkin juttua. Itse olen nyt jossain ihmeen välivaiheessa ihmissuhteiden kanssa (en siis ole varattu kuitenkaan, että ei sillä). Näistä ja muista ois kiva keskustella sun kanssa, mutta toisaalta ei kiinnosta laittaa omia juttuja tänne kaikkien ihmeteltäväksi. Niin, että mites edetään näitten juttujen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että tiedetään, vaikka tavallaan sekin ois jännää. Kävin kanssa vaan kävelemässä. Mietin tätäkin juttua. Itse olen nyt jossain ihmeen välivaiheessa ihmissuhteiden kanssa (en siis ole varattu kuitenkaan, että ei sillä). Näistä ja muista ois kiva keskustella sun kanssa, mutta toisaalta ei kiinnosta laittaa omia juttuja tänne kaikkien ihmeteltäväksi. Niin, että mites edetään näitten juttujen kanssa?
En mäkään usko, että tiedetään. Oon myös samaa mieltä tuossa, ettei omia juttuja halua tänne laittaa. Ainut vaihtoehto on pistää "kevyet tunnisteet", jotka sitten vie johonki suuntaan.
Tiedätkö, milloin näet ajatustesi kohdetta seuraavan kerran?
Mä en tiedä, menee varmaan useampi kk jos nähdään silloinkaan. Hän tosiaan on atleetti :)
Osuuko? :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään usko, että tiedetään. Oon myös samaa mieltä tuossa, ettei omia juttuja halua tänne laittaa. Ainut vaihtoehto on pistää "kevyet tunnisteet", jotka sitten vie johonki suuntaan.
Tiedätkö, milloin näet ajatustesi kohdetta seuraavan kerran?
Mä en tiedä, menee varmaan useampi kk jos nähdään silloinkaan. Hän tosiaan on atleetti :)
Osuuko? :DToivottavasti kohtaat atleettisi vielä. En ole atleetti (ainakaan hirmuinen sellainen) =(. Mutta hei oli kiva jutella sun kanssa näin. Jäin vähän koukkuun näihin viesteihin ja niiden ootteluun. Tekaisin tollaisen ihan randomi emailin, jos haluut vielä jutella. [email protected]
Muussa tapauksessa aurinkoista kesää sulle ja kaikkea jännää ja hyvää. Hej då. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kohtaat atleettisi vielä. En ole atleetti (ainakaan hirmuinen sellainen) =(. Mutta hei oli kiva jutella sun kanssa näin. Jäin vähän koukkuun näihin viesteihin ja niiden ootteluun. Tekaisin tollaisen ihan randomi emailin, jos haluut vielä jutella. [email protected]
Muussa tapauksessa aurinkoista kesää sulle ja kaikkea jännää ja hyvää. Hej då.Samoin, oli kivaa jutella sun kans :)
Ihan eka viesti ja nää lisävihjeet antaa tietoo siitä, voisitko olla "mun" hän. Vielä lisätipsinä, et mua ja sitå miestä yhdistää sama mielenkiinnonkohde. Jos ei yhtään osu, niin sit tää on fantasiatasolla.
Mun ainut syy tähän palstailuun on kyseinen ihana herra enkä lähde mihkään kirjoitteluun ellei oo mitään varmuutta henkilöstä.
Voi nyyh, tais olla liian hyvää ollakseen totta.
Aurinkoista ja kivaa kesää sullekin sekä kiehtovia hetkiä ja retkiä. Heippaaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarina sodasta ja rakkaudesta, pahasta naisesta pieneltä kylältä.Jpta itse pahin setätäti kirjoittaa kateuksissaan ja tämä tarina on tosi! On niin sairaan katellinen narsisti, et voi helevetti! Luulee vievänsä tän naisen aviomiehen ja kaiken muunkin, kuten toimeentulon ym! Tollasta ei tee kuin erittäin m-sairas ihminen! Miten saa rellestää tällä kylällä, on kyllä virkavallan tiedossa!
- Anonyymi
Terroristin kanssa voi neuvotella...
Mut ei naisen... - Anonyymi
Oliko niin että Hän päätti olla näkemättä vai eikö vain pystynyt katsomaan tai puhumaan?
Kysyitkö Häneltä?- Anonyymi
Kuulostaa melko tutulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa melko tutulta.
Miksi haluat yllättäen tavata? Onko se toiminut sulle ennenkin :)
tai sulle ja hälle?
Jos joku jostain alitajuisesta syystä johtuen johdonmukaisesti aina käyttäytyy, niin se voi näyttää kuin ois kovakin päätös tehty ja siinä pysytään :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat yllättäen tavata? Onko se toiminut sulle ennenkin :)
tai sulle ja hälle?
Jos joku jostain alitajuisesta syystä johtuen johdonmukaisesti aina käyttäytyy, niin se voi näyttää kuin ois kovakin päätös tehty ja siinä pysytään :)ullatus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ullatus?
Ullatus, kun ei muuhun pysty, kun ei varmuutta toisen fiiliksistä oo.
Ihan hirveetä, kun ukkeli vaan pyörii mielessä eikä loppua näy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ullatus, kun ei muuhun pysty, kun ei varmuutta toisen fiiliksistä oo.
Ihan hirveetä, kun ukkeli vaan pyörii mielessä eikä loppua näy.Mun piti olla kirjoittamatta sulle enää kärä vännen, mutta kun jotenkin tunnen, että olet täällä hyvin samanlaisessa tilassa kuin minä, niin aattelin vähän vielä jakaa omia ajatuksia. En tiedä haluatko itse tuosta kaipuusta eroon? Minulle se on vaikeaa, vaikka tahtoisinkin sitä välillä. Itsellä ollut parempia päiviä jo monta peräkkäin, mutta eilen tuli ikävä taas koko voimallaan. Ihan epätodellinen olo mm. elokuvissa, kuin osa vuorosanoista tuntui olevan minun ja hänen välistä keskustelua - sellaista mitä olisin halunnut käydä kasvotusten. Tänään tuntuu taas vähän kevyemmältä ja itsevarmemmalta. Mukavaa loppupäivää sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun piti olla kirjoittamatta sulle enää kärä vännen, mutta kun jotenkin tunnen, että olet täällä hyvin samanlaisessa tilassa kuin minä, niin aattelin vähän vielä jakaa omia ajatuksia. En tiedä haluatko itse tuosta kaipuusta eroon? Minulle se on vaikeaa, vaikka tahtoisinkin sitä välillä. Itsellä ollut parempia päiviä jo monta peräkkäin, mutta eilen tuli ikävä taas koko voimallaan. Ihan epätodellinen olo mm. elokuvissa, kuin osa vuorosanoista tuntui olevan minun ja hänen välistä keskustelua - sellaista mitä olisin halunnut käydä kasvotusten. Tänään tuntuu taas vähän kevyemmältä ja itsevarmemmalta. Mukavaa loppupäivää sinulle.
Kiitos, et kirjoitit. Enpä olisi alkukeväästä voinut kuvitellakaan, että olen tällaisessa vuoristoradassa nyt.
Tilanne on raastava ja mäkin haluaisin siitä eroon. Hyvin samanlaista ollut kuin sulla, päivät vaihtelee. Luulin jo et tilanne helpotti, mut sit näin hänet yllättäen somessa ja liekki humahti täyteen roihuun. Sitten vielä mielen tempaukset, jotka liittyy tähän palstaan. Joku täällä kirjoittaa sellaisella tavalla, joka saa mun sydämen sulamaan täysin ja mietin, mitä jos...
Kivaa kuulla, et sulla on tänään kevyempi olo. Ehkä se tästä kevyemmäksi muuttuu täälläkin.
Lohdullista jakaa tätä "hulluutta" jonkun kanssa.
Kivaa ja aurinkoista päivän jatkoo sullekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, et kirjoitit. Enpä olisi alkukeväästä voinut kuvitellakaan, että olen tällaisessa vuoristoradassa nyt.
Tilanne on raastava ja mäkin haluaisin siitä eroon. Hyvin samanlaista ollut kuin sulla, päivät vaihtelee. Luulin jo et tilanne helpotti, mut sit näin hänet yllättäen somessa ja liekki humahti täyteen roihuun. Sitten vielä mielen tempaukset, jotka liittyy tähän palstaan. Joku täällä kirjoittaa sellaisella tavalla, joka saa mun sydämen sulamaan täysin ja mietin, mitä jos...
Kivaa kuulla, et sulla on tänään kevyempi olo. Ehkä se tästä kevyemmäksi muuttuu täälläkin.
Lohdullista jakaa tätä "hulluutta" jonkun kanssa.
Kivaa ja aurinkoista päivän jatkoo sullekin.Pikkaisen erillaisia päivä ollut (siis aika huonoja), mutta nekin otetaan vastaan. Ajattelen vaan, että kuuluu tähän paranemiseen tai toipumiseen tai miten vaan. Tää elokuva oli aika puhdistava kokemus.
https://www.youtube.com/watch?v=WZWaozzM9Pk
Lopussa tuli tunteen purkaus, mutta se ei kaiketi ollut enää ikävää (tuntui, ettei sillä ollut kohdetta) - se oli tuskaa...tuntui hyvälle antaa sen vain tulla.
- Anonyymi
Onko ap syntynyt samana vuonna kuin tuo biisi?
- Anonyymi
😘🐱 Hmm😘😘
- Anonyymi
Nämä kirjainkikkailut ajavat pois täältä sen oikean ihmisen varmasti.
- Anonyymi
Mikäs on toinen kirjain!
- Anonyymi
Onko sulla huutaja joku toivomus vokaalien joukosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla huutaja joku toivomus vokaalien joukosta?
Ei ole u.
- Anonyymi
En tiedä uskallanko ottaa uusintaa, jätit viimeksi ikävän muiston, klamydian.
J-mies keski-suomesta.- Anonyymi
:D:D
- Anonyymi
Pieni suuri elämä. 😄
- Anonyymi
Ihanaa, et sulla on hänestä muisto ;)
Et ole oikea henkilö :D - Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Olipas erinomaisen hauskaa. Nettikiusaamista.
Jaa, kuinka niin? Minä olen J-mies keski-suomesta ja minua tämä nauratti.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, kuinka niin? Minä olen J-mies keski-suomesta ja minua tämä nauratti.
No sitten meitä on kaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426