Huhtikuussa ilmestyi keittiön kattoon vuotojäljet,olin jo ihmetellyt tukkoista oloani,ja kuukausi tämän jälkeen kävin näyttämässä hoitajalle tkssa turvonneita poskionteloita,nenän varsi on turvonnut,oikeat säiliöt molemmin puolin.Mätää ei ole.Olen käyttänyt vuoron päältä allergialääkkeitä,ja nenäsumutteita,jälkimmäisistä tulee nenäveren vuotoa herkästi.Muisti pätkii,unohdan mitä olin sanomassa tai tekemässä,muisti on huonontunut,kilpirauhasarvot romahtaneet,kauhea aivosumu ja väsymys..
Kattovuoto,ja oireilu
Anonyymi
1
176
Vastaukset
- Anonyymi
Siitepöly? Homeitiöitä on joka paikassa ulkonakin. Tietenkin asunnossa niiden pitoisuudet eivät saa olla korkeat. Kattovuodosta on kai ilmoitettava tai korjattava se. Huono ilmanvaihto voi tehdä myös heikkoa oloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954