Helsinkissä kun olin korvaushoidossa ei olisi tarvinnut allekirjoittaa apo.sop.olisi pitänyt käydä joka päivä Turussa ei ole lainkaan lomia aika kummallista olen menossa niska operaatioon niin en halua olla ilman kipulääkettä nyt mulla on Gatapentin 300mg mutta eipä ne auta yhtään laskevat että zubuzone 10mg vie kivut kyllä lääkärit ovat oikein sikoja... VOISIKO JOKU NYT ANTAA JONKUN VINKIN MITEN PÄÄSEE APO.SOPPARISTA LAILLISESTI EROON
Korvaushoito ilman apteekki sopimusta
Anonyymi
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit miettinyt asiaa kun aloit vetämään paskaa. Oma moka.
- Anonyymi
Nimenomaan. Tuo subutex on rapanistirn hommaa. Kyllä ihka aito heroiini on paljon parempi vaihtoehto. Miksi sä olet korvaushoidossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Köyhien ruoka-avun rahat virtasivat perussuomalaisen poliitikon tilille
"Kyse on ruoka-apua Vantaalla välittävän Joosua Mission avustuksista, jotka ovat siirtyneet suoraan kaupunginvaltuutetun2302938En tule löytämään
Koskaan sunlaista rakkautta. Ei ole toista sinua. ❤️ tiedät miten paljon halusin muttet sä ollut itse valmis enempään.522402- 1382263
- 791930
- 201929
- 921857
Unkari lopettaa Pride-marssit lailla
Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html3521405Farmi-tippuja Henna Kalinainen puhuu suunsa puhtaaksi kuvauksista - Yllättyi rajusti: "Ajattelin..."
Ohhoh, aikamoista tykitystä! Menneiden vuosien reality-tähti Henna Kalinainen oli pitkästä aikaa tv:ssä, mutta tippui e211248Milloin salassa tehdyt varkaudet tuodaan julki?
Ähtärin kaupunkihallitus on salaisissa pykälissä myönnellyt rahaa miljoonia euroja. Anastanut siis kaupungin ja kaupunki141238Perhekokki konkkaan ja työttömiä lisää
Perhekokki on mennyt konkurssiin Lieksan lehden verkkosivulla juttu Lieksa kaatuu kokonaan on vain paljon eläkeläisiä nu981218