Miten löytyy myyntivälittäjä käytetylle moottoriveneelle? Kuinka suuri palkkio on venevälittäjälle myynnistä? Onko se prosenttiosuus myyntihinnasta, kuten asuntovälittäjillä? Miten välittäjät asettavat "oikean/kohtuullisen" hintapyynnön veneelle?
Nyt olisi kyse moottorivene mallia Bella 850. Sisäperämoottori ja kaikki mahdolliset lisävarusteet yms mitä voi ylipäätään olla. Vene vuosimallia 2010. Ajettu hyvin vähän. Huollot ja telakointi olleet ammattilaisilla telakalla. Vene on nyt Helsingissä keskustassa omalla laituripaikallaan. Valmis myytäväksi milloin tahansa vaikka heti.
Netissä tämmöisten vastaavien pari vuotta vanhempien hintahaarukka eli hintapyynnöt näyttävät olevan "80.000 euroa" eli sitä luokkaa. Aivan tuliterät tämän vuoden vastaavat veneet samoin varustein noin "150.000 euro" kertaluokkaa.
Itsellä ei ole oikein mahdollisuutta ajan yms vuoksi aikaa myyntityöhön. Veneestä luopumisen syynä hyvin yleinen "ikä- ja terveystekijä".
Veneen myyntivälittäjä
3
451
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hinta sopiva ja vene siinä kunnossa kuin sanotaan. Vene voi mennä nopeasti. Kokeile myydä itse, säästät.
Vaihtoehtoisesti voit soitella veneliikkeisiin jos ne ottavat myyntiin välitysveneirä. Tai myt veneen suoraan. Hinta tällöin alhainen. - Anonyymi
7% palkkio myyntihinnasta. Hinta määritellään minen tekijän kannssa ilman tunne lisää pienellä tinka varalla ja pyyntihinta voi olla nettivene hintoja edullisempi, koska monet toivovat liikoja...
Oikea hinta ja vene on myyty nopeasti itse tai välittäjän toimesta, laske 7% ja mieti löytyisikö aikaa muutama tunti ja palkkiona noin 5000€ käteen vs aikasi... - Anonyymi
EI se välittäjäkään saa sitä kaupaksi. Tässä talous- ja hintatilanteessa moottoriveneitä ei kukaan osta.
Jonkun 4hp Johnsonin soutuveneen perseessä voi saada kaupaksi, 150hv Mercuryä ei osta kukaan minkään perseessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984