Junttilan koulun vihkiäisistä tuli mieleen että miten ihmeessä sinne syrjään on rakennettu koulu kun oppilasmäärä on puolet mitä tilat vetää ja lisäksi laskee kovaa vauhtia. Moni muu koulu tarvis tiloja ja kyösti kallion koulu pullistelee tilojen puutteesta. Ei kukaan kylältä halua syrjäkylälle kouluun. Koulun oikea paikka olisi ollut tiilimaalla jonne osa kirkonkyläsistä olisi päässyt sekä junttilaiset ja kuljetusoppilaat mistä suunnasta vain. alikulkupyörätiekin olisi jo valmiina. kertokaapa viisaammat miksi uusi miljoona koulu tehtiin Junttilaan?
Kouluasiaa
5
1038
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossapa sitä onkin miettimistä. Joku tietää muttei kerro , hiljaista on.
- Anonyymi
Kallis koulu aivan väärään paikkaan tehty. Ei kunnan kokonaisetua ole ajateltu , nyt pitää tehdä samanlainen joka kylälle.
- Anonyymi
Kyläpolitikointia, kuten koko koulupolitiikka Nivalassa. Erkkilän koukun laajennuskin on seurausta kepun ja persujen pääjehujen kotiinpäin vedosta, valtuustoaloitteest ajuuri ennen kuntavaaleja. Ei mitään halua ajatella kaupunkia kokonaisuutena. Sama juttu Haikaran koulun uudisrakentamisen kanssa. Kohta pykätään sitten Järvikylälle uusi koulu korpirantasille ja aittoperäsille.
- Anonyymi
Oisitpa hoksannut valittaa aikaisemmin, niin muutkin olisi tajunnut. Nyt on vähän myöhästä... Mutta eipä se minua haittaa, kun nyt on uusi koulu ja kohta pyörätiekin. Kyllä siinä minunkin mökkipahasen arvo nousee ja pellotkin pitää varmaan tontteina myydä eteenpäin. Vähän pesämunaa eläkepäiviä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608