Moi olen mies 35v, asun Joensuussa. Etsin uusia kavereita/ystäviä juttuseuraksi,harrastuksiin ja vapaa-ajalle.Olen luonteeltani sosiaalinen, huumorintajuinen, kiltti, mukava, luotettava. Tykkää retkeilystä,salilla käymisestä ,lenkkeilystä, pyöräilystä, leffoista, musiikista,
viihteelläki tulee välil käytyä.
Etsin kavereita
7
197
Vastaukset
- Anonyymi
Rupeisin sulle kaveriksi, mutta asut niin kaukana.
- Anonyymi
Miksi tälläisiä inhottavia vastauksia.
Täällä on nuoti joensuulaispoika, joka haluaa seuraa.
On hienot harrastukset.
Mitkä hyvät ja reilut harrastukset!
Jospa etsisit seuraa lähikunnista, ja maaseudulta tai pienestä kirkonkylästä siellä?
Nythän alkaa lavatanssit, ehkä sieltä löytyisi?
Älä välitä noista inhottavista kommenteista.
Sairaita ovat itse, ja ei mitään sivistystä, eikä empatiaa.
Sääliksi tavallaan käy, että nimettöminä tulevat tänn omia fantasioitaan kirjoittelemaan!
Kyllä sinä löydät! - Anonyymi
jokaisella on omat fantasiansa, miksei sinulla ole fantasioita? Elämäsi täytyy olla hyvin tylsää ja surullista ilman fantasiaa ja yksinäistä, ainakin mainoksen kirjoittaja etsii ystäviä ja hänellä on myös fantasioita. Miksi arvostelet muita etkä katso ongelmiasi?
- Anonyymi
Mutta mikä on ongelma? Onko huono Hänellä on fantasiaa?
- Anonyymi
Ystien pyllyreikiä ei sitten nuolla vaikka sitä haluutkin.Ei ole ihme ettet löydä ystäviä kun tollasta haluat ystäviltä.Ja muista kysyä siltä ystävältä haluuko ryhmäseksiä kun se kiinostaa sua vaikka unohdit mainita sen tossa niin kiltissä esittelyssä.
- Anonyymi
No huhhuh mikä tyyppi kun katsoo minne on kirjoitellut ja mitä. Suihinotto haaveita ja ynnä muuta. En rupee tuommoselle kaveriksi
- Anonyymi
Yhdessä keskustelussa kerrot iäksesi 39 vuotta. Täällä esiinnyt 35 vuotiaana...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882