Miksi Mersu ?

Anonyymi

Mercedes-Benz on auto, jossa yhdistyvät tekniikka ja korkea estetiikka.

Tämän tason auto on suunniteltu kauneuden ja ylellisyyden, dynamiikan ja ajamisen ystäville.

18

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tämä aamuvuorolaisen tekemä palstan aktivointi?

    • Anonyymi

      Mersu on Auto, muut on vain kehnoja jäljitelmiä.

    • Anonyymi

      Ehkä joskus kauan sitten, nykyään Mese on peruskauraa, lukuun ottamatta malliston kalleimpia malleja.

    • Anonyymi

      Mersumiehenä en voi muuta kuin olla samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Meluisa auto

      • Anonyymi

        Halvemmat mallit ei juurikaan poikkea perusautoista, ei edes tekniikaltaan ja melultaan.
        Pitää menne isoihin malleihin, että eron huomaa ja silloin vasta on kanttia sanoa että hyvä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvemmat mallit ei juurikaan poikkea perusautoista, ei edes tekniikaltaan ja melultaan.
        Pitää menne isoihin malleihin, että eron huomaa ja silloin vasta on kanttia sanoa että hyvä on.

        Kyllä S Mersu


    • Anonyymi

      Toyota miehen tiellä pitää.

    • Anonyymi

      Pomoni sanoi, että Mersus ei oo mitää.

    • Anonyymi

      Hieno peli, suosittelen

    • Anonyymi

      C sarja ei tainnut laadulla kilpailla, ainakin ruostui silmisssä, E sarjasta huomasi tai sain sen kuvan että on pitänyt keksiä jotain jolla saadaan mielikuva saada joku tilaamaan
      65000eur auto.


      Kaikille teille ja käyttöön E ei ole mielestäni suunniteltu. Oli matalahko ja istumakorkeus matala verrattuna Saksassa tehtyyn Golfiin tai Octaviaan, myös maavara pienempi etupuskurin alareina ja korin alla, pitkä konepelti


      Siksi en itselle ole Ceestä tai Eestä löytänyt mieluisaa.

      Sama juttu jatkuu mersun sähköautoissa, puuttuu käytännöllisuus.

    • Anonyymi

      Ostin Mersun, en voinut kuvitella kuinka hieno ja hiljainen auto on, potkua vielä enemmän kun pienessä kylässä, uskomaton auto.
      Ilma-alustalla kulkee kuin juna.

    • Anonyymi

      Miksi Mersu:

      - Maailman parhaat ajo-ominaisuudet ylivoimaisesti
      - Laatu ohjaamossa
      - Huippu Äänentoisto
      - Ilma-alusta joka toimii paremmin kuin täydellisesti
      - Hybridi tekniikka toimii vanhemmissakin malleissa moittetta
      - Akut eivät ole menettäneet kapasiteettiaan 8 vuoen jälkeenkään

    • Anonyymi

      Eikö autot käy kaupan kun korjaamojaan työllistävät heikoilla moottoreillaan , olen koittanu mersua ostaa mutta tuntuu että kaikissa koneissa omat kalliit heikkoutensa , miksi se jakopää on tehty niin heikoksi ettei kestä edes kuten halvemmissa koslissa.....

      • Anonyymi

        Hyvin kestää.


    • Anonyymi

      Mersuissa on nättejä ja kovin rumia malleja, eikä kaikki ole mitenkään erikoisen hyviä ajoltaan. Kun mennään riittävän kalliisiin malleihin, niin asiat muuttuvat parempaan, tietenkin.

    • Anonyymi

      Mutta sähkövikoja kaiketi riittää! Tänäänkin Prisman pihassa jyskytti uudehkon näköinen diesel-Mersu, kun menin kauppaan ostoksille. Kun tulin sitten sieltä 20 minuutin kuluttua niin siinä se jyskytti edelleen. Ei äijä uskaltanut sammuttaa autoa pysäköinnin ajaksi - ei varmaan olisi enää käynnistynyt. Ilmeisesti ei ole rahaa korjuuttamiseen enkä usko, että olisi ollut mitään muuta syytä antaa sen moottorin käydä paikallaan noin pitkää aikaa paikallaan.

    • Anonyymi

      Näin se on. Vanhoissakin. Mursussa on eleganssia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe