Mikäs ihmeen mesta se oikein on? Eilen illalla sieltä kuului järkyttävää basson rämpytystä joka kantautui aina Akkoisiin asti.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Se on juhlatila jossa voi pitää mitä ihmeellimpiä bileitä. Eilen taisi olla jotain ylioppilasjuhlia siellä.
- Anonyymi
Aika arvokas paikka pitää juhlia. Ei mulla ainakaan oon varaa sellaiseen turhuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika arvokas paikka pitää juhlia. Ei mulla ainakaan oon varaa sellaiseen turhuuteen.
Ei sinne kuule köyhät mene todellakaan vaan rikkaat hääparit siellä viettävät unohtumattomia iltoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinne kuule köyhät mene todellakaan vaan rikkaat hääparit siellä viettävät unohtumattomia iltoja.
Aivan uskomattoman kallis paikka se on pitää juhlia. Mulla menisi siihen kolmen kuukauden palkka että saisin yhden illan siellä juhlia.
- Anonyymi00005
Sain erittäin huonoa palvelua. Henkilökunta todella tympeää ja epäystävällistä. Auton paikannäyttäjä heti kertomaan likalle etten osannut peruuttaa oikein. Ja naurettiin. Ovella mies sanoi että olisi pitänyt ennakko ilmoittautua jo kesäkuussa. "No tuu sisään kun sataa" . Makkara paikan nuori tyttö mulkaisi todella rumasti. Miksi? Lähtiessä ostin pullat ja nainen sanoi et tuolla maksetaan. En aikonut maksamatta lähteä. Jäi todella paha mieli koko paikasta. En suosittele kellekään.
- Anonyymi00006
Eilen illalla ja yöllä siellä taas jotkut bileet ja musiikki raikasi niin että koko Nyynäinen ja Helala raikui. Eikö siellä oikeesti ole mitään valvojaa joka valvoo musiikin soittoa.
- Anonyymi00007
joo kielletään juhlat ja kaikenlainen ilonpito!
Parempi se musiikki, kun kuvottava paskanhaju. Molemmilla tehdään rahaa. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
joo kielletään juhlat ja kaikenlainen ilonpito!
Parempi se musiikki, kun kuvottava paskanhaju. Molemmilla tehdään rahaa.Ei juhlia pidä kieltää missään tapauksessa, mutta musiikkia voi kyllä soitta hiljempaa niin ettei siitä aiheudu häiriöitä. Hiljaisemmallakin musiikilla voi juhlia ja pitää hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l2981016Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61827- 65748
- 67691
- 69674
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33546- 48497
- 40495