Upea Martina

Anonyymi

Aivan upea puku Martinalla. Kantaa tyylillä vaatteet. Upea ilmestys! Illan kaunein puku.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös puku ollut YSL.
      Yksinkertainen, tyylikäs kaunis mekko.

      • Anonyymi

        Kyllä oli ja samoin kengät korut samaa YSL.


      • Anonyymi

        Vaikka oli YSL tai mikä tahansa, niin puku ei vaan ollut tyylikäs. Ja nivustatskat kurkisteli avoimesta osasta. Eipä ollut mitenkään häävin näköistä.
        Saa olla vaikka kuinka kallis vaate, mutta kun tyylitaju puuttuu, niin ei voi mitään.


    • Anonyymi

      Eikä siinä mennyt kuin vajaat 40vuotta opetellessa tyylikkyyttä...
      👍hyvä!

    • Anonyymi

      Huono. Mahatatskat ja nivuslonkerot piilossa.

      • Anonyymi

        Mekko oli tylsä musta, kengät paksupohjaiset, niitä näkee maksullisten ilmoituksissa. Kampaus liian arkinen ja homssuinen

        Plussat tulee vain korvakoruista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mekko oli tylsä musta, kengät paksupohjaiset, niitä näkee maksullisten ilmoituksissa. Kampaus liian arkinen ja homssuinen

        Plussat tulee vain korvakoruista.

        Siellä oli teemana joko musta tai valkoinen ja jotkut olivat pukeutuneetkin teeman mukaisesti. Erittäin onnistunut asu oli Martinalla. Sopii hänen treenattuun vartaloonsa. Kaikenlaisia virityksiä ja härpäkkeitä siellä oli joidenkin naisten päällä.


    • Anonyymi

      Ihan sama, minkä merkkisiin vaatteisiin Martina pukeutuu, kun puolimaailmannainen on aina puolimaailmannainen.

    • Anonyymi

      Martinalla on rahaa käyttää vain kerran pukua gaalassa.

    • Anonyymi

      Martinaa ei lainkaan mainittu Creator Awards -vaikuttajagaalan missään osiossa. Että sellainen gaalakuningatar. Saman teki Dubaissa, kun uhosi etukäteen olevansa triathlonkisojen kuningatar....

      • Anonyymi

        Martina jakoi gaalassa palkinnon ja lisäksi oli ehdokkaana vuoden HYVINVOINTI -vaikuttajaksi neljän joukossa. Jo ehdokkaaksi pääseminen on suuri kunnia koska vaikuttajia on raati vuoden ajan seurannut ja valinnut lukuisista henkilöistä neljä ehdokkaaksi, ja Martina yksi heistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina jakoi gaalassa palkinnon ja lisäksi oli ehdokkaana vuoden HYVINVOINTI -vaikuttajaksi neljän joukossa. Jo ehdokkaaksi pääseminen on suuri kunnia koska vaikuttajia on raati vuoden ajan seurannut ja valinnut lukuisista henkilöistä neljä ehdokkaaksi, ja Martina yksi heistä.

        Vain sillä on merkitystä, kuka voitti!


    • Anonyymi

      Itse en pysty näkemään väkivaltaisia ihmisiä upeina vaikka olisi mikä kolttu päällä 🤷

      • Anonyymi

        Samat sanat!


    • Anonyymi

      Musta rätti, enpä laittaisi päälleni, kun leikkaus ei sovi edes hautajaisvaatteeseen.
      Makunsa kullakin.

      • Anonyymi

        En usko että edes sopisi sulle, pitää olla timmi, treenattu vartalo että tuollainen puku sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että edes sopisi sulle, pitää olla timmi, treenattu vartalo että tuollainen puku sopii.

        No ei tuo mekko kyllä sopinut Martinan kropalle. Martina on vyötärötön ja tuollainen malli mekossa vaatisi naisellisen kropan, lisämiinusta siitä, että mekon aukoista näkyi ne rumat tatuoinnit.
        Gaala on aina gaala ja sinne kuuluu pukeutua tyylillä, sitä ei Martina osaa.


    • Anonyymi

      Martta oli siis vain "mitaliteline" eli jakamassa jollekkin toiselle palkintoa. Tämän täytyy olla TOP10 uran huippuhetkiä.

    • Anonyymi

      Näytti ihan halvalta kietaisuhameelta ja yläosa yhtä tylsä. Mutta Martinan fanit nyt yrittää viedä huomion pois siitä, että Martina ei voittanut, vaikka itse niin etukäteen ilmoitti "titteli kuuluu minulle ". Ties miten tommoset toisten ehdokkaiden aliarviointi vaikuttaa tuomareihin. Kannattaisi nyt esittää sitä hyvinvoivaa ja tasapainoista vaikka ei sitä selvästi ole

    • Anonyymi

      Puku sopi Martinalle tosi hyvin, oli tyylikkään näköinen.

    • Anonyymi

      Puvun yläosan olkatoppaus oli liian iso. Minkä kokoisesta puvusta oli pienennetty sopivaksi. Olisko ollut 44 koosta ja se näkyi ja puvun malli kärsi. Näytti kyhätyltä.

      • Anonyymi

        Martina tyylitajuttomuudessaan ei osaa katsoa peiliin. Puku voi olla hieno ja tyylikäs, mutta onko se Martinan kropalle sopiva. Martina on aika lyhyt ja jalat ovat lyhkäiset. selkä pitkä ja kädet ovat ...miehekkäät. Martina ei ymmärrä sopivasta pukeutumisesta ja hänen stylistinsä on saanut oppinsa jostain MiniManista.


      • Anonyymi

        Hyvännäköinen oli ja tyylikäs, sopi Martinalle tosi hyvin.


    • Anonyymi

      Juuri näin. Tex on luonnonkomea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe