Uusi huoltoasema tulossa kuusamontien varteen
Huoltoasema
17
2485
Vastaukset
- Anonyymi
Joo siihen tullee kesoil asema..lupasivat 30-40 senttiä halvemmalla kuin muut
- Anonyymi
FunOil on kuulema tekemässä huoltamoa.
- Anonyymi
Vilkkaan valtatien varrella. Ei ole kuin oja välissä.
- Anonyymi
Olen kuullut korkelta taholta että sinne tulee Nilsiäläinen Man Oil.
Tällaisen tiedotteen on kuultu lähteneen sähköpotkulautalijoiden tietotoimistolta.- Anonyymi
Tämä on varmaan keskusta puolueen ykkös hanke pifasjärvellä Man Oil
- Anonyymi
Sinne tulee kuulemma maskotiksi tolli-koira jolle voi heitellä koiran keksejä
- Anonyymi
Siellä tulee kateellisille koiranhaukkua ilmaseksi.
- Anonyymi
Tolli on niin viisas koira, että se osaa kirjoittaa. Ei mitään ymmärrettävää mutta kuitenkin. Kyllä siltä nimmarin voi saada??
- Anonyymi
Saatas tollista hyvä pumppuapina. Kymppi uutisiin kevennys ja kylälle mainetta!!!
- Anonyymi
Suomessa on ainakin kohtuullisesti toimivat mielenterveyspalvelut. Ihan vain tiedoksi
- Anonyymi
Mitä lie tolli mieltä??
- Anonyymi
Kadehtimaan tulevaa asemaa niin suosio on taattu t.sisufani.
- Anonyymi
Siuruantien nyrkinpuristelijasta sinne portsari!!!
- Anonyymi
Juu, nythän tehään joka risteykseen uusi huoltis, on niin korkessuhdanne sillä alalla.
- Anonyymi
Kyllä. Sinne on tulossa BP-asema eli British Petroleum. Suomalainen omistaja on Petko Oy eli Pudasjärvelle tulee nyt BP-Petko. Huoltoasema, liikenneravintola, erikoisliikkeitä, R-kioski ja grilli. Myös latauspaikka sähkö autoille.
- Anonyymi
Kyllä muuten mutta sen omisja on BP-Petko oy.
- Anonyymi
Ei tule,ei katteenkylällä kukaan pysty bensaa ostamaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749