Uusi huoltoasema tulossa kuusamontien varteen
Huoltoasema
17
2823
Vastaukset
- Anonyymi
Joo siihen tullee kesoil asema..lupasivat 30-40 senttiä halvemmalla kuin muut
- Anonyymi
FunOil on kuulema tekemässä huoltamoa.
- Anonyymi
Vilkkaan valtatien varrella. Ei ole kuin oja välissä.
- Anonyymi
Olen kuullut korkelta taholta että sinne tulee Nilsiäläinen Man Oil.
Tällaisen tiedotteen on kuultu lähteneen sähköpotkulautalijoiden tietotoimistolta.- Anonyymi
Tämä on varmaan keskusta puolueen ykkös hanke pifasjärvellä Man Oil
- Anonyymi
Sinne tulee kuulemma maskotiksi tolli-koira jolle voi heitellä koiran keksejä
- Anonyymi
Siellä tulee kateellisille koiranhaukkua ilmaseksi.
- Anonyymi
Tolli on niin viisas koira, että se osaa kirjoittaa. Ei mitään ymmärrettävää mutta kuitenkin. Kyllä siltä nimmarin voi saada??
- Anonyymi
Saatas tollista hyvä pumppuapina. Kymppi uutisiin kevennys ja kylälle mainetta!!!
- Anonyymi
Suomessa on ainakin kohtuullisesti toimivat mielenterveyspalvelut. Ihan vain tiedoksi
- Anonyymi
Mitä lie tolli mieltä??
- Anonyymi
Kadehtimaan tulevaa asemaa niin suosio on taattu t.sisufani.
- Anonyymi
Siuruantien nyrkinpuristelijasta sinne portsari!!!
- Anonyymi
Juu, nythän tehään joka risteykseen uusi huoltis, on niin korkessuhdanne sillä alalla.
- Anonyymi
Kyllä. Sinne on tulossa BP-asema eli British Petroleum. Suomalainen omistaja on Petko Oy eli Pudasjärvelle tulee nyt BP-Petko. Huoltoasema, liikenneravintola, erikoisliikkeitä, R-kioski ja grilli. Myös latauspaikka sähkö autoille.
- Anonyymi
Kyllä muuten mutta sen omisja on BP-Petko oy.
- Anonyymi
Ei tule,ei katteenkylällä kukaan pysty bensaa ostamaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437