Uusi huoltoasema tulossa kuusamontien varteen
Huoltoasema
17
2822
Vastaukset
- Anonyymi
Joo siihen tullee kesoil asema..lupasivat 30-40 senttiä halvemmalla kuin muut
- Anonyymi
FunOil on kuulema tekemässä huoltamoa.
- Anonyymi
Vilkkaan valtatien varrella. Ei ole kuin oja välissä.
- Anonyymi
Olen kuullut korkelta taholta että sinne tulee Nilsiäläinen Man Oil.
Tällaisen tiedotteen on kuultu lähteneen sähköpotkulautalijoiden tietotoimistolta.- Anonyymi
Tämä on varmaan keskusta puolueen ykkös hanke pifasjärvellä Man Oil
- Anonyymi
Sinne tulee kuulemma maskotiksi tolli-koira jolle voi heitellä koiran keksejä
- Anonyymi
Siellä tulee kateellisille koiranhaukkua ilmaseksi.
- Anonyymi
Tolli on niin viisas koira, että se osaa kirjoittaa. Ei mitään ymmärrettävää mutta kuitenkin. Kyllä siltä nimmarin voi saada??
- Anonyymi
Saatas tollista hyvä pumppuapina. Kymppi uutisiin kevennys ja kylälle mainetta!!!
- Anonyymi
Suomessa on ainakin kohtuullisesti toimivat mielenterveyspalvelut. Ihan vain tiedoksi
- Anonyymi
Mitä lie tolli mieltä??
- Anonyymi
Kadehtimaan tulevaa asemaa niin suosio on taattu t.sisufani.
- Anonyymi
Siuruantien nyrkinpuristelijasta sinne portsari!!!
- Anonyymi
Juu, nythän tehään joka risteykseen uusi huoltis, on niin korkessuhdanne sillä alalla.
- Anonyymi
Kyllä. Sinne on tulossa BP-asema eli British Petroleum. Suomalainen omistaja on Petko Oy eli Pudasjärvelle tulee nyt BP-Petko. Huoltoasema, liikenneravintola, erikoisliikkeitä, R-kioski ja grilli. Myös latauspaikka sähkö autoille.
- Anonyymi
Kyllä muuten mutta sen omisja on BP-Petko oy.
- Anonyymi
Ei tule,ei katteenkylällä kukaan pysty bensaa ostamaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488