Uusi huoltoasema tulossa kuusamontien varteen
Huoltoasema
17
2436
Vastaukset
- Anonyymi
Joo siihen tullee kesoil asema..lupasivat 30-40 senttiä halvemmalla kuin muut
- Anonyymi
FunOil on kuulema tekemässä huoltamoa.
- Anonyymi
Vilkkaan valtatien varrella. Ei ole kuin oja välissä.
- Anonyymi
Olen kuullut korkelta taholta että sinne tulee Nilsiäläinen Man Oil.
Tällaisen tiedotteen on kuultu lähteneen sähköpotkulautalijoiden tietotoimistolta.- Anonyymi
Tämä on varmaan keskusta puolueen ykkös hanke pifasjärvellä Man Oil
- Anonyymi
Sinne tulee kuulemma maskotiksi tolli-koira jolle voi heitellä koiran keksejä
- Anonyymi
Siellä tulee kateellisille koiranhaukkua ilmaseksi.
- Anonyymi
Tolli on niin viisas koira, että se osaa kirjoittaa. Ei mitään ymmärrettävää mutta kuitenkin. Kyllä siltä nimmarin voi saada??
- Anonyymi
Saatas tollista hyvä pumppuapina. Kymppi uutisiin kevennys ja kylälle mainetta!!!
- Anonyymi
Suomessa on ainakin kohtuullisesti toimivat mielenterveyspalvelut. Ihan vain tiedoksi
- Anonyymi
Mitä lie tolli mieltä??
- Anonyymi
Kadehtimaan tulevaa asemaa niin suosio on taattu t.sisufani.
- Anonyymi
Siuruantien nyrkinpuristelijasta sinne portsari!!!
- Anonyymi
Juu, nythän tehään joka risteykseen uusi huoltis, on niin korkessuhdanne sillä alalla.
- Anonyymi
Kyllä. Sinne on tulossa BP-asema eli British Petroleum. Suomalainen omistaja on Petko Oy eli Pudasjärvelle tulee nyt BP-Petko. Huoltoasema, liikenneravintola, erikoisliikkeitä, R-kioski ja grilli. Myös latauspaikka sähkö autoille.
- Anonyymi
Kyllä muuten mutta sen omisja on BP-Petko oy.
- Anonyymi
Ei tule,ei katteenkylällä kukaan pysty bensaa ostamaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856