Hirsikoulu

Anonyymi

Koulu lopettaa sisäilma ongelmien takia

21

1857

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuleekohan tilalle ampumarata hirvikoulua varten?

• Anonyymi

Sehän onkin täynnä ilmavaivaisia

• Anonyymi

Ei ole mikään ihme kun hirret kasataan syksyn pahimman räntä sateen aikaan ilman mitään suojaa,kastellaan kaikki rakennus tarvikkeet jo rakennus vaiheessa pilalle, huomasin rakennusvaiheessa että tuosta ei hyvä jatkossa seuraa

• Anonyymi

Tuntuu että kaikki julkiset rakennukset täällä on homeisis,rakennus vaiheessa tarkastaja ei valvo työ maata tarpeeksi hyvin

• Anonyymi

Mielenkiintoista. Olen täällä sen vuoksi, etä haluaisin muuttaa Pudasjärvelle. En tunne paikkaa, mutta uskon, että viihtyisin siellä. Haluaisin asua pienellä paikkakunnalla, en isossa kaupungissa.
      Olen satavarma, että Pudasjärvellä on hyviä asuntoja ja hyvä ilma ja varmaan kivoja ihmisiäkin.
      Muuttohomma ei ole vielä edennyt konkreettiselle tasolle. En tiedä miten pääsisi alkuun. Mistä saa tiedon millaisia asuntoja on tarjolla.

• Anonyymi

Kysele Pudasjärven vuokratalot Oy

• Anonyymi

" Olen täällä sen vuoksi, etä haluaisin muuttaa Pudasjärvelle".

Siinäpä varsinainen nero! Täällä vain sen vuoksi.....

• Anonyymi

Terve menoa takapajulaan yrittäjät ainaskin käsittömän avuttomia tarjomaan palveluja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysele Pudasjärven vuokratalot Oy

Kiitos asiallisesta vastauksesta :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Olen täällä sen vuoksi, etä haluaisin muuttaa Pudasjärvelle".

Siinäpä varsinainen nero! Täällä vain sen vuoksi.....

Kommentistasi päätellen taidat ärsyyntyä helposti. Ei se mitään, toivottavasti vähän helpotti.
        En ole täällä VAIN SEN VUOKSI....
        Mutta edelleen haluaisin muuttaa Pjärvelle. Olen täällä senkin vuoksi, että haluan katsella mitä kaikkea täällä on tarjolla ja onhan täällä vaikka mitä. Tämä on minulle ihan uusi maailma . Hieno homma, että muutkin kuin nerot saavat olla täällä ja lueskella ja kirjoitella ihan mistä vaan. Tämä alkaa vaikuttamaan tyhjänpäiväiseltä, joten lopetan tämän jutun tähän.

Jossakin lehdessä oli vähän aikaa sitten juttu Pjärven vuokra-asuntotilanteesta ja siinä sanottiin, että kohtuuhintaisista vuokra-asunnoista on pulaa Pjärvellä. Ajattelin jo silloin, että jos on varaa vähän kalliimpaan asuntoon, niin onko niitä tarjolla.

• Anonyymi

Älä helv.....ä muuta pudasjärvelle täällä ei ole kuin lestareita ja tyhmiä demareita sekä vielä tyhmempiä kepulaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä helv.....ä muuta pudasjärvelle täällä ei ole kuin lestareita ja tyhmiä demareita sekä vielä tyhmempiä kepulaisia.

No mikäs se sinä sitten olet?

• Anonyymi

Tämä on ihan höpökirjoittelua, aivan perätöntä. Ei missään ole tällasta kuulunu. Trollien kirjoittamaa.

• Anonyymi

Tolli siellä on käyny haisemassa. Se haju ei lähde kuin polttamalla!!

• Anonyymi

Mainostetaan hirsi pääkaupunkina vaikka onkin tosiasiassa hirsi home kaupunki.

• Anonyymi

Hyvä tietää, että Kontion taloissa on tuota ongelmaa. Osaapahan välttää.

• Anonyymi

Oisko hirsipuu kaupunki sopeva nimike?

• Anonyymi

Kaukana hirrestä liima puu palkkia se on.

• Anonyymi

Kuvitteleeko joku oikeasti, että ”oikea” hirsi hengittää läpi koko hirren?

• Anonyymi

Juu varmaan

• Anonyymi

Niin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2023
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1414
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      876
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe