Hirsikoulu

Anonyymi

Koulu lopettaa sisäilma ongelmien takia

21

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuleekohan tilalle ampumarata hirvikoulua varten?

    • Anonyymi

      Sehän onkin täynnä ilmavaivaisia

    • Anonyymi

      Ei ole mikään ihme kun hirret kasataan syksyn pahimman räntä sateen aikaan ilman mitään suojaa,kastellaan kaikki rakennus tarvikkeet jo rakennus vaiheessa pilalle, huomasin rakennusvaiheessa että tuosta ei hyvä jatkossa seuraa

    • Anonyymi

      Tuntuu että kaikki julkiset rakennukset täällä on homeisis,rakennus vaiheessa tarkastaja ei valvo työ maata tarpeeksi hyvin

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista. Olen täällä sen vuoksi, etä haluaisin muuttaa Pudasjärvelle. En tunne paikkaa, mutta uskon, että viihtyisin siellä. Haluaisin asua pienellä paikkakunnalla, en isossa kaupungissa.
      Olen satavarma, että Pudasjärvellä on hyviä asuntoja ja hyvä ilma ja varmaan kivoja ihmisiäkin.
      Muuttohomma ei ole vielä edennyt konkreettiselle tasolle. En tiedä miten pääsisi alkuun. Mistä saa tiedon millaisia asuntoja on tarjolla.

      • Anonyymi

        Kysele Pudasjärven vuokratalot Oy


      • Anonyymi

        " Olen täällä sen vuoksi, etä haluaisin muuttaa Pudasjärvelle".

        Siinäpä varsinainen nero! Täällä vain sen vuoksi.....


      • Anonyymi

        Terve menoa takapajulaan yrittäjät ainaskin käsittömän avuttomia tarjomaan palveluja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysele Pudasjärven vuokratalot Oy

        Kiitos asiallisesta vastauksesta :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Olen täällä sen vuoksi, etä haluaisin muuttaa Pudasjärvelle".

        Siinäpä varsinainen nero! Täällä vain sen vuoksi.....

        Kommentistasi päätellen taidat ärsyyntyä helposti. Ei se mitään, toivottavasti vähän helpotti.
        En ole täällä VAIN SEN VUOKSI....
        Mutta edelleen haluaisin muuttaa Pjärvelle. Olen täällä senkin vuoksi, että haluan katsella mitä kaikkea täällä on tarjolla ja onhan täällä vaikka mitä. Tämä on minulle ihan uusi maailma . Hieno homma, että muutkin kuin nerot saavat olla täällä ja lueskella ja kirjoitella ihan mistä vaan. Tämä alkaa vaikuttamaan tyhjänpäiväiseltä, joten lopetan tämän jutun tähän.

        Jossakin lehdessä oli vähän aikaa sitten juttu Pjärven vuokra-asuntotilanteesta ja siinä sanottiin, että kohtuuhintaisista vuokra-asunnoista on pulaa Pjärvellä. Ajattelin jo silloin, että jos on varaa vähän kalliimpaan asuntoon, niin onko niitä tarjolla.


      • Anonyymi

        Älä helv.....ä muuta pudasjärvelle täällä ei ole kuin lestareita ja tyhmiä demareita sekä vielä tyhmempiä kepulaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä helv.....ä muuta pudasjärvelle täällä ei ole kuin lestareita ja tyhmiä demareita sekä vielä tyhmempiä kepulaisia.

        No mikäs se sinä sitten olet?


    • Anonyymi

      Tämä on ihan höpökirjoittelua, aivan perätöntä. Ei missään ole tällasta kuulunu. Trollien kirjoittamaa.

    • Anonyymi

      Tolli siellä on käyny haisemassa. Se haju ei lähde kuin polttamalla!!

    • Anonyymi

      Mainostetaan hirsi pääkaupunkina vaikka onkin tosiasiassa hirsi home kaupunki.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää, että Kontion taloissa on tuota ongelmaa. Osaapahan välttää.


    • Anonyymi

      Oisko hirsipuu kaupunki sopeva nimike?

    • Anonyymi

      Kaukana hirrestä liima puu palkkia se on.

      • Anonyymi

        Kuvitteleeko joku oikeasti, että ”oikea” hirsi hengittää läpi koko hirren?


    • Anonyymi

      Juu varmaan

    • Anonyymi

      Niin on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe