Suojakuori vai läppäkotelo

Anonyymi

Kumpaa suositte? lompakkokotelo liin paksu

9

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Läppäkotelo suojaa edes vähän näyttöäkin.

• Anonyymi00004

Perussuojakuorta suosin. Lompakkomallinen suojakuori voisi toki olla muuten suht ok, mutta ne on ihan liian usein pilattu sillä että ne haittaaNFC:n toimintaa. Itse maksan käytännössä aina älypuhelimella ja älykellolla, joten NFC:n pitää toimia. En kanna myöskään muovikortteja mukanani,henkkaria, HSL -matkakorttia ja vammaiskorttia lukuunottamatta. Eli en kanna mukanani maksukortteja, joten lompakkomallisen kotelon korttilokerot jäisi käyttämättömiksi. En muutenkaan pitäisi kädessä mukavana sitä, jos kortteja siinä olisi. Suoraansanoen lompakkomallinen kotelo olisi enemmän tiellä kuin hyötynä. Ylipäätänsä käytän älypuhelinta niin paljon aivan kaikkeen, mukaanlukien älykodin ohjaamiseen ja tekoälyn käyttöön, joten lompakkomallinen kotelo olisi vain tiellä. Ja tosiaan NFC:n toimimattomuus kotelon kanssa olisi paha juttu. Siksi en noita ton tyyppisiä koteloita käytä. Niin ja NFC:n pitää toimia myös sen takia, että sen avulla aktivoidaan aina uusi käyttöön otettu verensokerisensori. Ja käytän NFC -tageja yhtenä tapana ohjata älykotia älypuhelimella. Eli noistakaan syistä NFC:n blokkaava kotelo ei käy.

T. miksuh

• Anonyymi00005

Yhtälailla läppämallinen suojakuori olisi vain tiellä ja tekisi puhelimen kädessä pitelystä epämukavampaa. Eli jos jotain käytän niin ihan perusmallista suojakuorta.

T. miksuh

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Yhtälailla läppämallinen suojakuori olisi vain tiellä ja tekisi puhelimen kädessä pitelystä epämukavampaa. Eli jos jotain käytän niin ihan perusmallista suojakuorta.

T. miksuh

Niin jase vielä, että älypuhelimeni on muutenkin ihan tarpeeksi iso, ei huvita kasvattaa sitä turhaan jollain lompakko- tai läppäkuorella, joka olisi kuitenkin vain tiellä.

T. miksuh

• Anonyymi00007

Osta kaikki ja testaile ja pidä sitä mikä tuntuu asiallisimmalta. Lompakkokotelo suojaa parhaiten mutta puhelimen käyttö (esim. valokuvien otto) hankalahkoa ja varmaan tulee putoilemaankin joskus, läpätön kotelo taas ei suojaa näyttöä mutta puhelimen käyttö taas helppoa ja tällainenhan sitä vähintään oltava.

• Anonyymi00008

Millä tavalla läppäkotelon käyttö hankaloittaa vaikkapa kuvien ottoa, itse olen sitä mieltä että saa paremman otteen kun on kotelo.

• Anonyymi00009

Läppä-kotelo. Vitsit tulee hieno

• Anonyymi00010

Temussa hyvä valikoima, Suomen liikkeissä perusmallleja kaikki samanlaisia,törkeetä.

• Anonyymi00011

Lumiaan sai läpällisen missä lataava takakansi samassa, todella kätevä ei lisäänyt paksuutta nimeksikään, en tiedä saako muihin. Eikä tavallinenkaan läppäkotelo liian paksu ole kun ei ahda täyteen kortteja tms, eikä kannatakaan samassa säilyttää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      83
      5983
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      307
      4981
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2638
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      44
      2569
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      72
      1756
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1634
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1491
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1407
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1363
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      116
      1347
    Aihe