Lääketieteelliset hirviöt vääristämässä Sapiensiä

Anonyymi

Maailman raskauden ja synnytyksen epäluonnollisen synnytykse tilastotieteelliset luvut.

Onko peiliin katsomista?
Olenko minä terve ja ketä elää ympärilläni, joita politiikoiksi kutsutaan, jotka johtavat maata, kutsuvat itseään perussuomalaisiksi, älykköiksi ja tiedon ammattilaisiksi.

Ketä minä seuraan?

En ole syntynyt keisarin leikkauksella. Minulla ei ole lääkitystä.

Muilla sen sijaan on.

Lääketieteellinen saavutus ja ihme johtamassa normaaleja ihmisiä, koska normaali ihminen ei ymmärrä, miksi lääketieteellinen ihme on kaikista paras?

Kunnes luonto ei antaisi enää periksi ja lääketieteellinen ihme ihminen ei löydä ulospääsyä jostakin laskusta ja tehtävästä.
Yhteiskunta pysähtyy ja joku rikkoutuu perusteellisesti.

Ketä minä äänistin vaaleissa? Pekkaa Haavistoako, homo saunan apinaruton tartuttajaa?

Ei, minä tahdon normaalia elämää täällä pohjoisessa ilman yllätyksiä.

Tiede on kehittynyt mielestäni väärään suuntaan.
Tehkäämme jotakin about.

0

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
        Maailman menoa
        193
        8330
      2. Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
        Maailman menoa
        23
        6047
      3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
        Maailman menoa
        169
        5709
      4. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
        Maailman menoa
        15
        3487
      5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
        Maailman menoa
        82
        2957
      6. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
        Ikävä
        291
        2630
      7. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
        Maailman menoa
        178
        2529
      8. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
        Maailman menoa
        618
        2380
      9. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
        Maailman menoa
        91
        2196
      10. Laittaisin whatsuppissa viestin

Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.
        Ikävä
        77
        1301
      Aihe