Mihin tarvitset armoa ja Jeesusta siveä fariseus?

Anonyymi

Eihän sinussa ole syntiturmelusta? Miksi uskot Jeesukseen?
Ajatteletko ehkä, että Jeesus tuli hyvien ja hurskaiden takia maan päälle?
Eikä sinun tarvitse tunnustaa syntiturmelustasi, joka asuu sinun lihassasi kuolemaasi asti!

Mutta Jeesus on tullut syntisten takia maan päälle!
Ja joka tunnustaa syntiturmeluksensa eikä kiellä sitä, vaan kieltää itsensä, ottaa ristinsä ja seuraa Jeesusta, niin jumalanpoika asuu hänessä kuolemaan asti!

Mutta farisealaiset eivät tunnusta sitä, koska he ovat pyhiä itsessään ja heidän ruumiinsa ovat pyhiä heidän omasta mielestään, eikä heidän tarvitse siksi tunnustaa syntiturmelustaan ja valittaa synneistään,kun he ovat niin pyhiä ja siveitä itsessään!

Mutta jumalanlasten täytyy vieläkin valittaa syntejään ja syntiturmelustaan, mutta Jeesus Kristus asuu heissä, ja pukee heitä vanhurskauden vaatteisiin, ja ne vaatteet ne todistavat syntien anteeksi saamisen armosta,joka on Jeesuksessa Kristuksessa! Totinen ja elävä häävaate!

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja vieläkin on elävä seurakunta tämän maan päällä, ja kaikki ovat tervetulleita!

    • Anonyymi

      Mutta mä haluan korostaa, että kaikki farisealaiset myös, en mä tuomitse teitä, mä olin itse langennut farisealaisten hapatukseen, mä olin kerran saanu kiittää Jeesusta ja Jumalaa mutta mä lankesin lain ja oman lihallisen siveyden alle ja aloin sotimaan lihaa vastaan ja eksyin farisealaisuuteen eli aloin kieltämään lihani epäpyhyyttä ja yritin olla lihassani pyhä ja niin ymmärtämättömyydessäni kielsin Jeesuksen ristin! Koska en ymmärtänyt!
      Mutta kun mulle avautu nämä, niin en mä halua tuomita vaan johdattaa muitakin oman lihallisen pyhyyden alta pois, että kaikki jotka ovat langenneet farisealaiseen lihan pyhyyteen eli tekopyhyyteen, kääntäisivät sille selkänsä ja tunnustaisivat turmeluksensa lihassa ja sitä kautta turvaisivat yksin Jeesukseen Kristukseen ja hänen pyhyyteensä! Silloin Jeesuksen Kristuksen häävaatteessa ei ole yhtään omaa pyhyyttä ja yhtään omaa ansiota koska kiellämme oman lihallisen pyhyytemme ja tunnustamme yksin Jeesuksen Kristuksen ansion!

      Farisealainen hapatus on hyvin petollinen ja hyvin lähellä uskoon tulleen sydäntä,koska uskoon tullut saa synnit anteeksi ja siinä on heti se vaara, että alkaa luulemaan,että nyt minusta tuli synnitön, mutta ruumis pysyy turmeltuneena, mutta se häävaate se on puhdas ja se on Jeesus Kristus ja hän on synnitön!

      Kristityssä on ikäänkuin kaksi ihmistä samaan aikaan turmeltunut liha ja sitte Jeesuksen kautta uusi ihminen joka todellisuudessa ei ole ihminen vaan Jeesuksen henki asuu uudestisyntyneessä jumalanlapsessa, mutta uusi ihminen hieman voi vääristää ymmärrystä, koska ei ruumis tule pyhäksi. Liha on aina liha, ja lihan työt pitää kuolettaa hengen kautta, mutta lihasta ei silti tule pyhää, vaan liha ei saa valtaa meissä sitä se tarkoittaa,

      Liha on aina turmeltunut mutta uudestisyntyneessä jumalanlapsessa Jeesuksen henki se sotii lihaa vastaan.

      Näitä mulle on avautunut näinä päivinä.

      • Anonyymi

        Mä haluan korostaa mää lampaiden mä sanonalla,mitä lie mä onkaan muutakuin lampään määintää.


    • Anonyymi

      Tajuatteko te? Teidän ei tarvitse kieltää teidän syntejänne, Jeesus on maksanut kaikkien syntisten synnit,siinä on suuri salaisuus!
      Me saamme olla lihassa turmeltuneita, meidän ei pidä kieltää sitä, Jeesus on tullut syntisten takia, tämä on koko kristinuskon suurin salaisuus! Jeesus on tullut syntisten takia!

      Joka kieltää syntinsä ei löydä Jeesusta!

      • Anonyymi

        Ja kun tunnustatte lihassa teidän turmeluksenne sillä sekunnilla saatte nähdä kuinka suloinen on uhrilammas herra Jeesus Kristus! Kun ei tarvitse omassa lihassa olla pyhä, vaan herra Jeesus Kristus tulee ruumiisemme sotimaan turmeltunutta lihaa vastaan, ja niin me saamme kiittää herrraa Jeesusta Kristusta! Me saamme valittaa syntejämme ja omaa turmeltunutta lihaamme mutta samaan aikaa kiittää Jeesusta että ole kiitetty Herramme Jeesus Kristus ole kiitetty ole kiitetty!

        Tässä on se salaisuus Jeesus on tullut syntisten takia maan päälle, tunnustakaa itsellenne syntisyytenne niin löydätte suloisen tien Herramme Jeesuksen Kristuksen tykö ja helmaan!


    • Anonyymi

      Joka ei kiellä omaa lihansa pyhyyttä, ei Jeesus voi tulla häneen, koska se on kirjoitettu, että yhteen sydämeen mahtuu vain yksi herra, joka siellä on oma pyhyys tai sitten Jeesuksen Kristuksen pyhyys, Jeesus kyllä koputtaa oveesi nyt kovaan ääneen mutta avaatko oven?
      Vai jäätkö siihen omaan pyhyytesi?

      Ei minussa ole mitään hyvää pelkkaa pelkkää pahaa saastaa vain, mutta kiitos Jeesus Kristus että sovittanut minun syntini Golgatan ristillä!

    • Anonyymi

      Ja ku nää kirkastu mulle mä ymmärsin heti, että ei ole kun yksi elävä seurakunta, kun ei ole kuin yksi seurakunta, jossa tunnustetaan ihmisen lihallinen turmeltuneisuus ja puetaan päälle Kristuksen häävaatteet!

      Kaikissa muissa seurakunnissa luotetaan lihan pyhyyteen, kun ei tunnusteta lihan lankeemusta ja sitä kautta Jeesus ei löydä heidän sydämeen, kun ei yhdessä sydämessä voi olla kuin yksi herra! Joko siellä on Jeesus Kristus asumassa tai sitten maailman herra! Joko siellä oma lihallinen pyhyys tai sitten Jeesuksen Kristuksen pyhyys!

      Ei ole mitään välimaastoa vähän kumpaakin,
      Vaikka kuulostaa järjettömältä, kuinka voi olla lihassa syntinen ja hengessä jumalanlapsi niin silti selvä logiigga minkä olen paljastanut kun se aukesi mulle, ja kerron sen vielä uudestaan,
      Se perustuu siihe, että kun tunnustamme syntimme ja pidämme itsemme syntisenä, en minä ole mitään muuta kuin syntinen ja saastainen, niin silloin me kiellämme OMAN ANSION! Ja tässä selvä järjellinenkin järjestys minkä nyt ymmärrän, ja se on, että Jeesuksen Kristuksen armo ja ANSIO olisi ensiksi täydellinen ja toiseksi yksin Jeesuksen Kristuksen ansio, niin siksi pitää kieltää itsemme, että ei minussa mitään hyvää ole, että Jeesuksen Kristuksen ansio olisi täydellinen!

    • Anonyymi

      Et sävoi muista seurakunnista, tai muista kristityistä kirjoittaa mitään. Jokaisella on vain oma tunnustus ja henkilökohtainen usko. Kristinusko ei ole itsestä tai omasta yhteisöstä ylpeilemistä ja muista seurakunnista omien kielteisten mielipiteriden laukomista. 👎

      • Anonyymi

        Nää fariseuksen opetuslapset itkee aina täällä ku ne niin valittaa aina synneistään ,mutta ku siinä on koko kristinuskon salaisuus että kiellä itsesi että voit löytää Jeesuksen!

        Ja on totta että yksittäisistä kristityistä en voi sanoa juuta tai jaata, mutta seurakunnista voin kyllä sanoa, koska jokaisella seurakunnalla on muoto. Mä voin sanoa seurakunnan muodon vääräksi,jos se ei vastaa sitä järjestystä kuinka ihminen tulee tuntemaan Jeesuksen armon!

        Ja sellainen muoto ei ole kuin yhdessä seurakunnassa, jossa muoto itsessään on sellainen että se johdattelee ihmistä tuntemaan Jeesusta Kristusta ja kieltämään itseään.

        Ei sellaisia ole kuin yksi.

        Muissa seurakunnissa puhutaan Jeesuksesta vain kappaleena kuin jokin esine, mutta seurakunnan oikea tarkoitus on saada ihmiset tuntemaan elävä Jeesus Kristus! Ja sen takia pitää olla sellainen opetus, että kieltää ihmisen lihallisen pyhyyden ja osoittaa synnin synniksi, että ihmiset luopuisivat väärästä lihan turvasta omastavanhurskaudesta ja turvaisivat yksin elävään Jeesukseen Kristukseen!


      • Anonyymi

        Enhän mä ylpeile, vaan mä sydämestäni toivon, että ihmiset saisivat hengessä huutaa, ole kiitetty Herramme Jeesus!
        Mutta jos ette ota opetusta vastaan, en mä täällä loputtomiin puhu. Kohta mä lopetan.
        Koska en ole julki tulossa vaan pysyn tuntemattomana näiden kirjoituksien jälkeen myös, enkä tule silleen opettamaan ketään, opetan siksi nyt kaiken mikä mulle avautu.
        Koska mulla ei ole mitään haluja olla opettaja. Siksi kirjoitan anonyyminä. Että saan olla omassa rauhassa jatkossakin.


    • Anonyymi

      > Mutta jumalanlasten täytyy vieläkin valittaa syntejään ja syntiturmelustaan

      Raamattu näyttää olevan erimieltä:

      "Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."
      1 Joh. 3:7-10

      • Anonyymi

        Yksi ainut ihminen/Jumala, Jeesus Kristus, on tehnyt vanhurskauden.

        Muita ei ole, joten ei kannata hihkua silloin, kun ei tunne mitä Jumala sananssaan meille ilmoittaa.

        Kuka on Jumalan siemen? Vastaus: Jeesus Kristus.

        Kuka ei tee vanhurskautta? Vastaus; Hän jonka sydämessä Jeesus Kristus ei asu elävänä.


    • Anonyymi

      Eihän sinussa ole syntiturmelusta? Miksi uskot Jeesukseen?

      Meissä kaikissa on syntiä mutta kuka sen miten määrittelee?
      Mikä on synti?
      Minusta synti on uskonlahkojen määräys tai elämäntapa,ettei ihminen/lapsi voi elää normaalia elämää.(lahkot rajoittavat,jolloin tulee hyvin paljon yhteiskunta epäkelpoisuutta,kuten mielen häiriötä ja lääkkeitä pitää ottaa koska pelko on niin kova).
      Miellän 10.käskyä oikeaksi ohjeeksi.
      Miksi uskon Kirstukseen:

      Rakkaus on elämän paras ohje,mihin Kristus opastaa meitä !
      Uskon sieluun ja elämän jatkumiseen.
      Koska tunnen jo sielun ja kehoni.
      Hän antaa tien ja opastaa ihmisiä.
      Armoa varmaan tarvitsen rikkeisiini vaikka en ole fariseus.

      Kuiten HALVEKSIN muka Kristuksen kansaa,jolla he itseään nimittävät !
      Kuten lestaadioilaisia,esikois,keskikalja ja vanhoillinen suuntaus.
      Halvaeksin esim.amerikkalsia lahkoja: mormoonit,helluntalaiset,vitun intiaanit ja kaikki muut roskat amerikasta.

      On hyvääkin mutta täyttä roskaa kaikissa lahkoissa!
      Ihminen saadaan pelkäämään orjaksi asti,sairaita oppeja,muka ihmisen vapauden riisto on Jumalalasta ja Kristuksesta?
      Peloitellaan iHMINEN HEIKOKSI YKSILÖKSI?
      Puhujujat puhuu paskaa,alistaen..pelolla !
      Ei he roskan puhujat tunne RAKKAUTTA,vaan he naamioi pelon lahkoon ja olemattomaan uskoon ,missä sitten sinisiä pillereitä vedetään kun mieli käy kovilla kierrroksilla.(ollaan hoitolaitoksessa).
      Tätäkö armoa on tarvis saada?
      Tiedän niin lahkojen väärin toiminnasta jopa pedofiliasta,tätäkö on uskon oikeellisuus?
      Minusta se on sairasta pahuutta,saatanasta!
      Te oikeelliset luulette tietävänne tien mutta kukaa teistä ei tiedä,en edes minä.
      Minä uskon Krsitukseen ja Rakkauteen !
      En lahkoja kumarra,en mitään alempaa kuin Kristus !

      • Anonyymi

        Sinulla ei ole Kristuksesta harmaintakaan aavistusta. Kristittyjen pilkkaaja, ylimielinen itseriittoinen narsisti, Sinä et tiedä rakkaudesta todellakaan mitään.

        Onko ihme, että kyselet mikä on synti ja kuka sen määrittelee. Ihan vinkkinä, olet pelkkä syntikasa, vailla katumusta, vailla kääntymystä, ilman Kristuksen sovintoderta. Matkalla kadotukseen.

        Siksi kehoitan, rukoile syntiesi tuntoa ja parannuksen armoa. Jeesus tarjoa syntisille vanhurskauttaan lahjaksi.


    • Anonyymi

      Synti asuu jokaisessa ihmisessä pois ottamatta. Onkin kornia kornimpåi kuulla syntisen suusta kysymys, mikä on synti.

      Tämä kysymys varmistaa sen, että henkilö ei tunne Jumalaa eikä Kristusta.
      Joka tuntee Jumalan, (Jumalan Sana) näkee kauhistuen, kuinka musta ja saastainen hän on, - kokonaan synnin läpitunkema. Tästä karmeasta mustuudesta johtuen, hän huutaa joka päivä ja joka hetki avukseen Herran nimeä.

      Ps. 116:4 Mutta minä avukseni huudan Herran nimeä: o Herra, pelasta minun sieluni!

      Joel 2:32 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka Herran nimeä avuksensa huutaa, se tulee autuaaksi; sillä Zionin vuorella ja Jerusalemissa on vapaus oleva, niinkuin Herra on luvannut, ja jääneiden tykönä, jotka Herra kutsuva on.

      Room. 10:13 Sillä jokainen, joka Herran nimeä avuksensa huutaa, tulee autuaaksi.

    • Anonyymi

      Jeesuksen Kristuksen elävä henki sotii lihaa vastaan jumalanlapsessa. Ei se silti tarkoita että ihminen synnitön olisi, Johannes sanoo myös toisessa paikassa että joka kieltää syntisyytensä pettää itsensä ja Jeesus sanoo itse että hän tuli syntisten takia!

      Ja siinä on se salaisuus, kun tunnustat lihan turmeluksesi niin silloin Jeesus voi tulla asumaan sinuun kun kiellät oman pyhyytesi ja otat vastaa Jeesuksen Kristuksen pyhyyden, ja silloin Jeesuksen henki alkaa sotimaan lihaasi vastaan kuitenkaan tekemättä siitä pyhää, koska Jeesus Kristus on yksin pyhä! Ja siksi elävätuntoinen kristitty joutuu valittaa syntiturmelustaan koska hän tuntee lihansa epäpyhyyden! Ja joskus voi joutua valvomattomuudessa syntiinkin. Mutta lihassa, mutta ei Jeesuksen henki taida syntiä tehdä.

      En mä jaksa hullun kanssa vääntää kun ei hän tunne eikä ole ikinä tuntenut Jeesuksen Kristuksen henkeä ruumiissaan, kun ei hänellä ole kokemusta siitä niin hänellä on vain jumalansana mitä hän tulkitsee omalla järjellään.

      Minun tahtoni oli vain näyttää tie elävän Jeesuksen luokse, mutta jos ei kelpaa ole ilman.

      Ole yksin, mutta minun ei tarvitse olla yksin, koska Jeesus Kristus asuu minussa, ja saan kiittää joka päivä Jeesusta kun tälläisessa syntisessa voi sijaa pitää. Tällaisessa saastaisessa ja epäpyhässä joka ei muuta ansaitse lihan puolesta kun helvetin tulen, mutta kuitenkin on Jeesus armollinen yhtä syntistä kohtaan,
      Niin on totinen ja elävä jumalansana että Jeesus on tullut maan päälle syntisten takia, ei hyvien ja hurskaiden farisealaisten takia, jotka eivät parannusta tarvitse eivätkä lihallista turmelustaan tunnusta, Jeesus oksentaa heidän päällensä eikä asu heissä, he ovat niitä itsessään pyhiä siveitä perkeleitä jotka luottavat omaan voimaansa, jotka kyllä tunnustavat Jeesuksen Kristukseksi mutta kieltävät sen voiman! Koska Jeesus ei asu heissä niin Jeesuksessa ei silloin ole voimaa heissä! Kyllä he uskosta välillä puhuvat, mutta eivät tunne voimaa, vain syntiset Jeesuksen Kristuksen opetuslapset voivat puhua Jeesuksen voimasta, koska Jeesus asuu syntisissä!

      • Anonyymi

        Vielä vähän jatkan vaikka kello on aika paljon ja huomenna on työpäivä, mutta ei työ niin tärkeätä ole kristuksen tunteminen.

        Haluan opettaa vielä yhden asian vaikka se on sama asia niin erilailla ilmaistuna;

        Mitä enemmän tunnustat; minä saastainen, sitä enemmän saat tuntea, kuinka suloinen on Herra Jeesus Kristus!

        Ja hän todella hengessä armollinen ja ihana, ei hän ole tuomion vasara tai lain vasara, hän on suloinen ja armollinen, välillä tekisi mieli hyppää ilmaan lyödä käsiä yhteen ja huutaa suurella ole kiitetty Jeesus Kristus ole kiitetty!

        Ja mitä enemmän kiellät itsesi sitä lähemmäksi ja sitä lähemmäksi pääset Jeesuksen armoa ja on hengessään armollinen syntistä kohtaan!

        Mutta lain alla olevat tunnustavat vain tietyt synnit, siksi he eivät tunne Jeesusta kun ovat lain alla,

        Mutta hän joka tunnustaa koko ruumiissaan syntiturmeluksensa ja että se todella on koko ruumis synnin saastuttama, hän saa todella Jeesuksen armon, koska Jeesus ei asu synnittömissä vaan syntisissä!

        Lain allekin eksynyt voi tunnustaa syntejä mutta se on eroa asia koska hän luottaa lihansa pyhyyteen, tunnustaa näin syntisyytensä; muuten olen pyhä mutta kahteen syntiin lankesin, niin hän viettelee itsensä pois Kristuksen pyhyydestä!

        Mutta Jumalanlapsi tunnustaa syntisyytensä näin: koko ruumistani olen minä saastainen, ja en minä voi pyhäksi tulla, koska ei minun ruumissani ole mitään hyvää,
        Ja niin Jeesus voi tulla jumalanlapseen asumaan koska hän kieltää oman pyhyytensä!
        Ja tässä on salaisuus, yhteen sydämeen ei mahdu kahta pyhyyttä samaan aikaan,
        Joko siellä on oma pyhyys!
        Tai sitten siellä on Jeesuksen Kristuksen pyhyys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä vähän jatkan vaikka kello on aika paljon ja huomenna on työpäivä, mutta ei työ niin tärkeätä ole kristuksen tunteminen.

        Haluan opettaa vielä yhden asian vaikka se on sama asia niin erilailla ilmaistuna;

        Mitä enemmän tunnustat; minä saastainen, sitä enemmän saat tuntea, kuinka suloinen on Herra Jeesus Kristus!

        Ja hän todella hengessä armollinen ja ihana, ei hän ole tuomion vasara tai lain vasara, hän on suloinen ja armollinen, välillä tekisi mieli hyppää ilmaan lyödä käsiä yhteen ja huutaa suurella ole kiitetty Jeesus Kristus ole kiitetty!

        Ja mitä enemmän kiellät itsesi sitä lähemmäksi ja sitä lähemmäksi pääset Jeesuksen armoa ja on hengessään armollinen syntistä kohtaan!

        Mutta lain alla olevat tunnustavat vain tietyt synnit, siksi he eivät tunne Jeesusta kun ovat lain alla,

        Mutta hän joka tunnustaa koko ruumiissaan syntiturmeluksensa ja että se todella on koko ruumis synnin saastuttama, hän saa todella Jeesuksen armon, koska Jeesus ei asu synnittömissä vaan syntisissä!

        Lain allekin eksynyt voi tunnustaa syntejä mutta se on eroa asia koska hän luottaa lihansa pyhyyteen, tunnustaa näin syntisyytensä; muuten olen pyhä mutta kahteen syntiin lankesin, niin hän viettelee itsensä pois Kristuksen pyhyydestä!

        Mutta Jumalanlapsi tunnustaa syntisyytensä näin: koko ruumistani olen minä saastainen, ja en minä voi pyhäksi tulla, koska ei minun ruumissani ole mitään hyvää,
        Ja niin Jeesus voi tulla jumalanlapseen asumaan koska hän kieltää oman pyhyytensä!
        Ja tässä on salaisuus, yhteen sydämeen ei mahdu kahta pyhyyttä samaan aikaan,
        Joko siellä on oma pyhyys!
        Tai sitten siellä on Jeesuksen Kristuksen pyhyys!

        Eikö ole ihanaa kun ei tarvitse itse mitään olla, Jeesus tekee kaiken meidän puolesta, kiitos Jeesus!

        En jaksa väitellä enempää. Ottakaa Jeesus sydämiinne ja ruumiisenne asumaan tai olkaa ilman!

        Paha on osattoman palkka!

        Mutta jumalanlapsilla on hyvä olla kun Jeesuksen henki todistaa heidän henkensä kanssa, että he ovat Jumalanlapsia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole ihanaa kun ei tarvitse itse mitään olla, Jeesus tekee kaiken meidän puolesta, kiitos Jeesus!

        En jaksa väitellä enempää. Ottakaa Jeesus sydämiinne ja ruumiisenne asumaan tai olkaa ilman!

        Paha on osattoman palkka!

        Mutta jumalanlapsilla on hyvä olla kun Jeesuksen henki todistaa heidän henkensä kanssa, että he ovat Jumalanlapsia!

        Vielä jatkan.

        Voin sen sydämestäni sanoa että todella rakastan Jeesusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä jatkan.

        Voin sen sydämestäni sanoa että todella rakastan Jeesusta!

        Jatkan

        Tunnustakaa ei minussa ole mitään hyvää!
        Sanokaa se itselle tunnustakaa olkaa rehellisiä,
        Saatte nähdä Jeesus on todella tullut syntisten takia ja sovittanut syntisten synnit Golgatan ristillä!

        Olkaa rehellisiä itsellenne niin Jeesus ei vain koputa teidän syämienne ovia vaan astuu myös sisään ja pitää majaa siellä ja saatte Jeesuksen kanssa veisata kiitos ja ylityslauluja!


    • Anonyymi

      Koetelkaat nuoret mitä on lihallinen ylpeys, niin saarnaattiin illalla, se oli kauniisti sanottu tämä sama asia, hän ei rohjennut sanoa suoraan, ehkä hän vähän oli arka ja pelokas kun omalla nimellään joutui puhumaan minä saan puhua anonyymisti niin voi sanoa sitten suorempaan nämä asiat.

      Lihallinen ylpeys on juuri sitä omaan lihaan turvaamista ja lihallista kunniaa ja lihallista pyhyyttä ja sellaista itsensä korottamista, sellaisia Jeesus oksentaa suustansa.

      Ei minussa mitään hyvää ole ei kerta kaikkiaan ei minussa mitään hyvää ole! Ei pienen pientä lastuakaan ei mitään hyvää ole minussa, vain Jeesus Kristus ja hänen sovitustyönsä vain hänessä on voima ja hyvyys!

      Katsokaa ristin puulle siellä on elämä ja autuus, ihmisessä itsessään ei ole mitään hyvää!

      Toisaalta voisin kyllä pitää tämän tiedon itsellänikin kun ei ihmisiä näytä kiinnostavan.

      Voisin kyllä olla vähän itsekäskin. Tärkeintähän että itselläni on hyvä olla. Ehkä olenkin hiljaa sitten tästä eteenpäin.

      Herrat farisealaiset saavat rauhassa nukkua synnin unessaan!

      Mutta en voi olla sanomatta. Jos mä näen kaksi tietä, toinen vie paratiisiin toinen helvettiin, ja ne tiet risteävät niin että on mahdollista sieltä huonommalta tieltä vaihtaa siihen paremmalle tielle, ja näen että sillä huonommalla tiellä kävelee joku sokea kohti kuolemaansa, niin enkö ilomielin häntä kehoita kääntymään tuolta kuolemaan vievältä tieltä paremmalle tielle kun nyt on mahdollista kun ne tiet risteävät keskenään niin että on mahdollista vaihtaa siltä tieltä joka helvettiin vie sille tielle joka vie paratiisiin! Vai annanko hänen vain kulkea, mitä se minulle kuuluu? Hänen oma asiansa minne kulkee?

      Onko näin, onko parempi olla kertomatta?

      • Anonyymi

        Itse olen myös etätyössä.


    • Anonyymi

      Harrastat melkoista yksinpuhelua, vaikkakin hyvästä asiasta. Sitä lukiessa ihan hengästyy. Tulee miettineeksi, että mitähän sinulle itsellesi oikeasti kuuluu vaikka vakuutat uskoasi Vapahtajaan. Onko sinulla on Laestadius syndrooma? Käytät hänen tapaansa ilmaista asiat - ikäänkuin olisit inkarnoitunut Laestadius etkä oma itsesi.
      Asiasi on tärkeä, kaikkein tärkein. Rukoilen puolestasi. Toivon sinunkin rukoilevan minun ja kaikkien muidenkin puolesta. Yhdessä teemme taivasmatkaa Kristukseen turvaten.

      • Anonyymi

        Mä rukoilin nyt klo 8.00 mutta mä en tiedä onko mulla rukoilijan armolahjaa, ei sitä kaikilla ole. Eikä Jeesus aina ole kanssani. Joskus hän menee pois, silloin jää vain synnin vaivaama ruumis, ja on totta että silloin on vähän yksinäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rukoilin nyt klo 8.00 mutta mä en tiedä onko mulla rukoilijan armolahjaa, ei sitä kaikilla ole. Eikä Jeesus aina ole kanssani. Joskus hän menee pois, silloin jää vain synnin vaivaama ruumis, ja on totta että silloin on vähän yksinäistä.

        Saatana yrittää pettää lain alle vieläkin, kun yhteen syntiin langettaa, niin sitten hän sanoo, nyt olet langennut, nyt olet yhtä syntiä tehnyt, mutta voi perkeleet ja saatanan henget, en minä ole syntinen vain sen yhden synnin takia, vaan koko ruumiini on synnistä saastainen viimeistä solua ja jäsentä myöten.

        Siksi minun turvani on Jeesuksessa Kristuksessa kun en voi itsestäni mitään muuta löytää kuin syntiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana yrittää pettää lain alle vieläkin, kun yhteen syntiin langettaa, niin sitten hän sanoo, nyt olet langennut, nyt olet yhtä syntiä tehnyt, mutta voi perkeleet ja saatanan henget, en minä ole syntinen vain sen yhden synnin takia, vaan koko ruumiini on synnistä saastainen viimeistä solua ja jäsentä myöten.

        Siksi minun turvani on Jeesuksessa Kristuksessa kun en voi itsestäni mitään muuta löytää kuin syntiä!

        Olet oivaltanut oleellisen kristinuskossa. Se on suuri lahja. 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana yrittää pettää lain alle vieläkin, kun yhteen syntiin langettaa, niin sitten hän sanoo, nyt olet langennut, nyt olet yhtä syntiä tehnyt, mutta voi perkeleet ja saatanan henget, en minä ole syntinen vain sen yhden synnin takia, vaan koko ruumiini on synnistä saastainen viimeistä solua ja jäsentä myöten.

        Siksi minun turvani on Jeesuksessa Kristuksessa kun en voi itsestäni mitään muuta löytää kuin syntiä!

        Voi saatanan ja perkeleiden henget, luuletteko todella että syntiin langettamalla saatte uskovan jättämään uskon, mitä enemmän synnillä kiusaatte, sitä lujemmin kristitty uskoo vapahtajaansa, ei synnitön tarvitse Jeesusta vaan syntinen.

        Enkä edes yritä kieltää syntisyyttäni tällainen saastainen raukka minä olen vain, mutta Jeesus Kristus on minun vapahtajani ja minun vesilähteeni.

        Yritättekö ehkä synnillä paaduttaa?
        Mutta ei synti paaduta vaan synnittömyys, joka ei syntejään tunnusta hän paatuu?
        Niin Jumala paaduttaa synnittömät mutta saatana pitää Jumalanlapsia hereillä kun synnillä niin kiusaa, kun syntinen turvaa vapahtajaansa mutta synnitön turvaa itseensä!

        Niin saatana siis voittaa Jumalanlapsia lähemmäksi Jeesusta kun hän synnillä kiusaa. Mitä enemmän jumalanlapsi tuntee syntisyytensä, sitä enemmän hän huutaa vapahtajaansa avuksi ja sitä lujemmin hän turvaa Herran Jeesuksen Kristuksen päälle!

        Ei siis synti langeta vaan synnittömyys! Joka itseään synnittömänä pitää, hän on langennut jo ennen kuin syntiä tekee! Mutta joka syntinsä tunnustaa turvaa Jeesukseen Kristukseen eikä lankea vaikka syntiä tekisi, koska ei Jeesus taida kuolla, vaan on ylösnoussut ja on taivaassa, niin mekin saamme olla taivaassa kun uskomme syntimme anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä! Jeesuksen nimi todistaa että synnit on anteeksi annettu ja Jeesuksen veri puhdistaa omantunnon puhtaaksi ja vapaaksi!


    • Anonyymi

      Galatalaiskirje: 5:25 Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.

      Efesolaiskirje: 6:17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
      Minkälaiseen elämäntapaan Paavali kehottaa?

      Hengen miekka se on otettu pois, sitä ei saa käyttää. Sanan ja uskonnonvapaus on alistettu ihmis lakien alle. Ihmisten mielipiteet on nostettu kunniaan, varsinkin perverssit, jotka kumpuaa alkukantaisten viettien muinaisuudesta, ne herätetään eloon, jotta massaa voidaan kontrolloida tilastoilla reaaliaikaisesti.

      Tekoäly hallitsee kaaoksen, kaikki toimii luonnon lakien säätämyksien mukaan, myös poispäin Jumalan tahdosta.

      Jos tekoäly toimisi Jumalan tahdon mukaan kaikki olisi ilmasta, koska Jumala rakastaa lapsiaan, kuka nyt lapsiltaan maksua ottaa?

      • Anonyymi

        Ei Hengen miekkaa kukaan voi kukaan pois ottaa. Saatana tietenkin koittaa valheillaan saada kristityn luopumaan Jumalan sanan armolupauksista ja iankaikkisesta elämästä.

        Maailma on tulelle talletettu, sen varaan jos alkaa rakentaa, niin huonosti käy. Maailmaa emme voi muuttaa, se etenee vääjäämättömästi kohti tuhoutumista.

        Kristittyjen asia on pitää kiinni Kristuksesta (Jumalan Sanasta) kaksin käsin. Saatana on ovela valehtelija


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe