APINAROKKO = PERHOROKKO

KokkolanKingsi

Olen tehnyt aloitteen apinarokon nimeämiseksi maassamme perhorokoksi. Ennustin tämän kavalan taudin yleistymisen jo vuosia sitten ja se on helppo tarkistaa arkistoistani. Vaadin että nimeni mainitaan aina uutisissa perhorokkoa käsitellessä ja saan kutsun infotilaisuuksiin kuten tämä Marko Rahkonen tai Mika Salminen, hah hah haaa!!!...

20

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sulla taas korkki auki? Raittiuden kuulemma näkee ihmisestä hyvin pian lopettamisen jälkeen, mutta sun ulkonäkö vain rapistuu. Hommaa paremmat lääkkeet! Eroa ja tee pesäero lapsiisi, he ovat sairastuneet myös ja yhdessäe ette koskaan pääse kuiville..

    • Anonyymi

      Taas täyttä asiaa Kokkolan viisaimmalta mieheltä, uimamaisteri, evp pioneeri, vastaa kymmentä kaupungin työntekijää ja tunnettu ennustaja, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Koettakaa välttää Kokkolaa, ettei tämä tauti leviä...!

    • Anonyymi

      Virkamiehet varastavat ideani ja en saa senttiäkään korvausta tekemistäni suunnitelmista. Krematorio, tornitalot, jäteasema, paloasema, moottorirata, Meripuisto, Suntin sillat, Kirkkolehdon kosteikko, asuntomessualue, Ykspihlajan koulu tässä muutamia minun suunnittelemia kohteita ja nimeäni ei näy missään. Sankareiden nimiä on koulujen seinillä kivitauluilla ja haluan omani niiden joukkoon ja nyt ei naurata.

    • Anonyymi

      Unohdin Potin ja hanhien karkoituksen koirien avulla, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Kyllä Reijo vain on viisas mies mutta mistä nuo kaikki suunnitelmat löytyy?

    • Anonyymi

      Reijon autotallista kansioista siellä ne on arkistoituna. Naapuri oli nähnyt ne mutta Ressu pahoinpiteli hänet ja rakensi kolme metriä korkean aidan talojen välille..'

      • Anonyymi

        Rokko leviää, jos tosirealisti niin päättää,TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI???? TULIHAN SE!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokko leviää, jos tosirealisti niin päättää,TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI???? TULIHAN SE!!!

        Tee asiasta rikosilmoitus pohjanmaan poliislle ne tutkii asian ja syyttää ketä syyttää ok? ja tälle ei naureta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee asiasta rikosilmoitus pohjanmaan poliislle ne tutkii asian ja syyttää ketä syyttää ok? ja tälle ei naureta

        Jaa sekö pysähtyy rikosilmoitukseen se apinarokon leviäminen, oho,on se hassua että kokkolaiset palvoo tällaista henkilöä


    • Anonyymi

      Olen kaupungin tavoitelluin ja viisain mies. Kuka olisi perhossa uskonut tätä syntyessäni 1953 että vielä joskus Kokkonevan suuren pojan nimi on näin laajalti tunnettu. Useat keksintöni ja saavutukseni urheilunsaralla tunnetaan koko maassamme, hah hah haaa!!!...

      Perhorokko voi tarttua eläimistä tai aunuksen käytön seuraksena.

      • Anonyymi

        Oletko saanut jo rokotuksen?


    • Anonyymi

      Lopeta jo ryyppääminen aikuinen mies!!

    • Anonyymi

      Kovasti tätä perholaista evp pioneeria kiinnostaa nämä miesten keskinäiset kanssakäymiset ja niistä hän päivittäin avautuu tällä palstalla.

    • Poliisi saa tutkia nämä kaikki minuun kohdistuneet kirjoitukset ja perästä kuuluu, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Olen käynyt Perhon Essolla ja pissasin seisaaltaan ettei tule kontakteja mihinkään saastuneeseen pintaan. Voi perhorokko levitä jos isä ja äiti on serkuksia?

    • Anonyymi

      No niin tarttuuko tämä rokko sukulaisten välillä? Sukukokous Vetelissä ja yksi sukulainen on asunut joskus jossain perhossa.

    • Anonyymi

      Sain Perhon neuvolassa erinäisiä rokotteita ja Keuruulla varusmiespalveluksessa lisää. Mikään tauti ei voi tarttua terveeseen seitsenkymppiseen teräsvaariin joka vieläkin kykenee tuottamaan tyydytyksen itselleen, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Pelasin Halsuan Toivon pesäpallojoukkueessa mestaruussarjassa 1968 vain viisitoista vuotiaana. Olen jakanut oppejani Ruuskan Pertulle ja näin saadaan taitoni sekä tietämykseni periytettyä uusille pesäpallo tähdille, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Muistan tuon kun Reijo pelasi siepparina Halsualla ja yleisöä oli Käpylässä tuhansia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe