Olen ollut aina omituinen ihminen. Ei juurikaan kavereita ja tosi paljon yksinoloa. Tunnen vaivaantuneeksi oloni toisten seurassa. Mikään ei kiinnosta. En saa mitään aikaiseksi. Olen syrjäytynyt pahoin. Olen käynyt itselleni ammatin mutta työn löytyminen on ollut vaikeaa. En enää edes yritä. Pyörin asunnossa yksin joka päivä. Koulussa olin yksin ilman yhtään kaveria. En saa minkäänlaista kaverisuhdetta aikaiseksi. Yritin joskus mutta epäonnistuin. Olen siis päättänyt ruveta erakoksi. Ehkä silloin olen onnellinen kun ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä. Olisi parempi muuttaa nii kauas korpeen ettei naapureista olisi mitään vaivaa. Ja olen erittäin ruma ihminen. Mahdoton löytää seurustelukumppania.
Olen erakko enkä muuksi enää tule.
3
186
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisten seura sisältää omat riskinsä, koska suuri osa - ja ehkä jopa 50% - sieluista on eri asteisesti negatiivisia. Eikä se aina helpolla selviä, että minkälaisen sielun kanssa on tekemisissä. Yllättävänkin monet valitsevat nykyään erakkoelämän ja rakentavat talon metsään keskelle ei-mitään. Ei huono ajatus välttämättä ollenkaan näinä lopun aikoina kun ihmisten itsekkäimmät puolet korostuvat.
- Anonyymi
minä asun maaseudulla mutta pystyisin assuun keskellä korpimetsää jos sinne rakennettaisi talo, jossa siellä vois olla kaivovesi, ja voisin mennä jopa niin pitkälle että voisin elää ilman sähköä, pyydystäisin ruokaa metsästä suurimmalta osin. Pystyisin asuun yksin helposti koska oon yksinäinen susi sielultani.
- Anonyymi
Minulle Saimaa on todella läheinen , retkeily on minun elämän muotoni.
Lukiosta kun lähdin inttiin ja opiskelemaan ei kavereita ole ollut.Yksin olen ollut ja viihtynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745