Olen ollut aina omituinen ihminen. Ei juurikaan kavereita ja tosi paljon yksinoloa. Tunnen vaivaantuneeksi oloni toisten seurassa. Mikään ei kiinnosta. En saa mitään aikaiseksi. Olen syrjäytynyt pahoin. Olen käynyt itselleni ammatin mutta työn löytyminen on ollut vaikeaa. En enää edes yritä. Pyörin asunnossa yksin joka päivä. Koulussa olin yksin ilman yhtään kaveria. En saa minkäänlaista kaverisuhdetta aikaiseksi. Yritin joskus mutta epäonnistuin. Olen siis päättänyt ruveta erakoksi. Ehkä silloin olen onnellinen kun ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä. Olisi parempi muuttaa nii kauas korpeen ettei naapureista olisi mitään vaivaa. Ja olen erittäin ruma ihminen. Mahdoton löytää seurustelukumppania.
Olen erakko enkä muuksi enää tule.
3
351
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisten seura sisältää omat riskinsä, koska suuri osa - ja ehkä jopa 50% - sieluista on eri asteisesti negatiivisia. Eikä se aina helpolla selviä, että minkälaisen sielun kanssa on tekemisissä. Yllättävänkin monet valitsevat nykyään erakkoelämän ja rakentavat talon metsään keskelle ei-mitään. Ei huono ajatus välttämättä ollenkaan näinä lopun aikoina kun ihmisten itsekkäimmät puolet korostuvat.
- Anonyymi
minä asun maaseudulla mutta pystyisin assuun keskellä korpimetsää jos sinne rakennettaisi talo, jossa siellä vois olla kaivovesi, ja voisin mennä jopa niin pitkälle että voisin elää ilman sähköä, pyydystäisin ruokaa metsästä suurimmalta osin. Pystyisin asuun yksin helposti koska oon yksinäinen susi sielultani.
- Anonyymi
Minulle Saimaa on todella läheinen , retkeily on minun elämän muotoni.
Lukiosta kun lähdin inttiin ja opiskelemaan ei kavereita ole ollut.Yksin olen ollut ja viihtynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303918
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51001- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331884Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26871En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39861