Uusia asuntoja. Vanhatkin jo purkukuntoisia.
Tohmajärvelle
3
1367
Vastaukset
- Anonyymi
Niin näyttää olevan aloittaja jo Spurku kuntoinen.??!!
- Anonyymi
Jaa, miksi niitä tyhjillään olevia vuokra-asuntoja ei osoitetan Ukrainan pakolaisille?
- Anonyymi
Miksi edes auttaa Ukrainalaisten mielen ongelmoitumista. Jos pitää tieto paikkansa, ettei nää ihmiset edes suunnittele muuttavan pysyvästi maahamme kuin muut maahanmuutajat. Pahinta Ukrainalaisille olisi muuttaa tänne, jossa ei ole mitään tekemistä ja erikosiesti suunnitteluakaan eri kulttuuriin / elinympäristöön sopeutumiseen - pysyvästi. Tää epävarmuus olisi pahinta mielenongelmoitumisessa.
Edelleen toistan. Ajatellen ongelmien minimoimista - Ukrainalaisten tulisi evakoida väestönsä oman maan sisällä. Alueeille, joissa sodasta ei ole fyysisesti tietoakaan. Onneksi sotaa käydään pienillä alueilla kokonaisuus huomioiden.
Välttyisivät "matkustelun" tuomista ja liittyvistä ongelmista.
Markku Lievonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471