Kun ajoin kaupungilla valkoisella lyhytperäisellä Bemarilla?!
Kiihdytin 30-40m ja sitten löysäsin kaasua. Tätä tein koko matka kun ajoin. Kuulitteko kuinka turbo vonkui! Jos ette vielä kuulleet niin tulet uudelleen klo. 16 jälkeen kaupungille. Tulkaa kuuntelemaan.
Kuulitteko ja näittekö
11
759
Vastaukset
- Anonyymi
Ok , tulen sinivalkealla autolla. Mitataan samalla nopeuskin.
- Anonyymi
Joku vanhempi mies mulle heilutti kättä kun ajelin bemulla kaupungilla. Ei näkynyt enää, mihin katosi. Olis ehkä halunnu mun kyytiin, ehkä vielä joskus vink vink😘
- Anonyymi
Kelpaisko 36vee? Tule Tahinlammelle pe. iltama pus pus.
- Anonyymi
Jospa tuo turbo vinkui ainoastaan Niuvanniemen suljetulla osastolla?
- Anonyymi
Oli autossa turbo kuski oli urpo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli autossa turbo kuski oli urpo!
Haista, sanonko minkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista, sanonko minkä?
No sano!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sano!
Oletko sinä se tumma pitkä käkkräpää poika jonka mukana pätkä vaalea pätkä poika. Syleksivät ihmisten päälle ja tekevät muutakin ilkeyttä. Varokaa näitä jos vastaan tulee keskustan alueella. Ilmoitus tehty sosiaaliviranomaisille.
- Anonyymi
Mulla on Nissan Skyline. Muut autot on paperia.
- Anonyymi
Lada 1200 s..Ja toimii..
- Anonyymi
Mulla on takalasissa sipissaund tarra!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848