Pienellä paikkakunnalla kannattaa aina iloita, kun yrittäjät menestyvät. He luovat työtä paitsi itselleen myös tarjoavat tilaisuuksia ulkopuolisille. Tämä toimeliaisuus lisää koko paikkakunnan hyvinvointia js elinvoimaa.
Pyrotekniikkaa käytetään monesti täydentämään viihde-esityksiä esim. elokuvissa ja lavaesiintymisissä. Kannattaa toki muistaa, että sitä tulityötä käytetään kohottamaan ja lisäämään tunnelmaa. Pääpaino on kuitenkin esityksessä itsessään. Sopivat ja maukkaat pyroefektit täydentävät varsinaista esitystä ja tarjoavat katsojille kokonaisvaltaisen nautittavan elämyksen.
Pyrotekniikka on taitolaji, siinä pitää hallita paitsi näyttävät efektit myös turvallisuus.
Tuli itsessään on kiehtova ilmiö. Se on houkuttanut ihmisiä jo luolamiesten ajoilta katselemaan ihaillen liekkien leiskuntaa ja kipinöiden sinkoamista.
Taitavat artistit osaavat yhdistää ja hioa esityksen ja pyrotekniikan upeaksi kokonaisuudeksi katsojiensa iloksi. Tuli työn mestarit ovat sankareita meidän kaikkien iloksi.
Mäntyharjulle tuli töitä
Anonyymi
2
329
Vastaukset
- Anonyymi
Vois melkein luulla että Harjulla on enempi Lada miehiä kun Ferrari miehiä. Miehekkäitä menopeljä molemmat omalla tavallaan
- Anonyymi
Ompas kateuden puuska saanut ukot pahalle päälle. Miten miehet voi ollakkin noin lapsellisia kun toinen mies menestyy vähän paremmin.
💅Mirja
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211