Miten suhtaudun siihen, kun näin vaimoni menevän juhlissa perhetutun miehen ohi ja hivelevän häntä sormilla olkapäästä. Minua se suututtaa. Mitä te ajattelette??
Miten suhtaudun?
13
973
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäskö puhua asiasta vaimon kanssa ja vähän miettiä tuota mustasukkaisuutta?
- Anonyymi
Jätä se
- Anonyymi
Tämän olen huomannut melkein kaikista naisista, ja se hämmentää. Minuakin kavereiden muijat lääppineet. Naiset kehuneet miehensä edessä ja mies siinä vaivaantuneena. Miksi pitää nolata oma mies?
- Anonyymi
Olen myös ollut "ottavana" osapuolena. Ensimmäinen kokemus kun teininä silloinen tyttökaveri lääppi muita humalassa. Itse hämmennyin ja lopetin jutun siihen. Tai oikestaan se vain kuoli, kun hänen seuransa ei enää kiinnostanut.
- Anonyymi
Ei kaikki kosketukset ole lääppimistä. Lääppiminen on ihan jotain muuta.
Olen pannut merkille, että miehissäkin on tapauksia, jotka halaavat kaikki lähistöllä olevat naiset.
Eihän siinäkään ole mitään pahaa vai onko? Paitsi, jos väkisin rutistelee.- Anonyymi
Mutta perhetuttua? vähän outoa minusta.
- Anonyymi
Minä ainakin alkuun kysyisin vaimolta, miksi teki noin
- Anonyymi
Ettei niillä ole suhdetta? Kysy vaimolta niin ei kaivele mieltä.
- Anonyymi
Se että tekee sen juhlissa muiden ihmisten silmien edessä ja nolaa sinut, kertoo vaimostasi karua kieltä. Mutta itse olet ämmäs valinnut. Huono ihmistuntemus kostautuu aina.
- Anonyymi
Mielestäni AP murehtii turhista,
Jos olkapäästä hipelöi niin ei mitään syytä huoleen, jos taasen k*rvänpäästä niin sitten vois olla syytä kysästä - Anonyymi
Ei hyvää päivää miten mustasukkasta porukkaa!
- Anonyymi
Ei tervettä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tervettä ei.
Mikä sitten tekee sairaaksi? Mustasukkaisuus on evoluutiossa kehittynyt tunne, jota esiintyy ihmisillä ja eläimilläkin vaihtelevin määrin. Huonot kokemukset saattavat herkistää tunteen kokemiseen. Tekeekö se sitten jostakin sairaan, jos kokee tätä hyvin voimakasta ja ikävää tunnetta? Kukaan ei sitä haluaisi tuntea, mutta vaikea sitä on poiskaan taikoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306411Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193284Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521420Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201352Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.271275PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1781255- 1371113
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441058- 39936
- 145840