Miten suhtaudun siihen, kun näin vaimoni menevän juhlissa perhetutun miehen ohi ja hivelevän häntä sormilla olkapäästä. Minua se suututtaa. Mitä te ajattelette??
Miten suhtaudun?
13
998
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäskö puhua asiasta vaimon kanssa ja vähän miettiä tuota mustasukkaisuutta?
- Anonyymi
Jätä se
- Anonyymi
Tämän olen huomannut melkein kaikista naisista, ja se hämmentää. Minuakin kavereiden muijat lääppineet. Naiset kehuneet miehensä edessä ja mies siinä vaivaantuneena. Miksi pitää nolata oma mies?
- Anonyymi
Olen myös ollut "ottavana" osapuolena. Ensimmäinen kokemus kun teininä silloinen tyttökaveri lääppi muita humalassa. Itse hämmennyin ja lopetin jutun siihen. Tai oikestaan se vain kuoli, kun hänen seuransa ei enää kiinnostanut.
- Anonyymi
Ei kaikki kosketukset ole lääppimistä. Lääppiminen on ihan jotain muuta.
Olen pannut merkille, että miehissäkin on tapauksia, jotka halaavat kaikki lähistöllä olevat naiset.
Eihän siinäkään ole mitään pahaa vai onko? Paitsi, jos väkisin rutistelee.- Anonyymi
Mutta perhetuttua? vähän outoa minusta.
- Anonyymi
Minä ainakin alkuun kysyisin vaimolta, miksi teki noin
- Anonyymi
Ettei niillä ole suhdetta? Kysy vaimolta niin ei kaivele mieltä.
- Anonyymi
Se että tekee sen juhlissa muiden ihmisten silmien edessä ja nolaa sinut, kertoo vaimostasi karua kieltä. Mutta itse olet ämmäs valinnut. Huono ihmistuntemus kostautuu aina.
- Anonyymi
Mielestäni AP murehtii turhista,
Jos olkapäästä hipelöi niin ei mitään syytä huoleen, jos taasen k*rvänpäästä niin sitten vois olla syytä kysästä - Anonyymi
Ei hyvää päivää miten mustasukkasta porukkaa!
- Anonyymi
Ei tervettä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tervettä ei.
Mikä sitten tekee sairaaksi? Mustasukkaisuus on evoluutiossa kehittynyt tunne, jota esiintyy ihmisillä ja eläimilläkin vaihtelevin määrin. Huonot kokemukset saattavat herkistää tunteen kokemiseen. Tekeekö se sitten jostakin sairaan, jos kokee tätä hyvin voimakasta ja ikävää tunnetta? Kukaan ei sitä haluaisi tuntea, mutta vaikea sitä on poiskaan taikoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906