Miten löytää seuraa?

Anonyymi

Pitäskö liittyä näihin joihinkin seuranhakuhommiin?

8

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos siltä tuntuu

    • Anonyymi

      Seuranhaku on mennyt hyvin vaikeaksi varsinkin miehille ellei jopa mahdottomaksi. Saahan sitä yrittää, mutta yrittämistä se pääasiassa onkin.

      Netissä on lähinnä kuvalliset seuranhakupalstat ja harvat anonyymit.

      Kuvallisilla palstoilla liikkuu paljon väkeä, mutta pitää olla hyvät kliseiset ja monesti teennäiset kuvat käytössä, jos haluaa saada mitään huomiota. Ulkonäön pitäisi vedota. Suurempi hyöty voi ollakin kuvista, joissa näkyy iso rahapussi ja hyvä asema.
      Ihan tavismies jää helposti ilman mitään huomiota, tavisnainen ei niinkään.

      Anonyymeja palstoja on vähemmän ja käyttäjiä vähemmän. Jos tulet muutaman kanssa toimeen, niin on mahdollista luoda jotain. Jos et, niin jää tämäkin väliin.

      Näiden lisäksi ainoa keino on baarit. Jos pystyt tulemaan livenä juttuun, niin baarit on melko varmasti paras paikka. Huonona puolena ne ovat täynnä juoppoja ja sopeutuminen monelle on vaikeaa. Seuransaanti voi olla niistäkin yhtä vaikeaa.

      Melkein monelle miehelle parempi vinkki on keskittyä muihin asioihin ja jos rahaa onnistuu tehdä, niin sillä saa kaikkea.

    • Anonyymi

      Kokeile ihmeessä.

      Minua ihmetyttää tämä, että onko muka miehiä enemmän kuin naisia, tai onko miehissä enemmän ei niin hyvännäköisiä kuin naisissa. Vai haluavatko naiset paremman näköisiä miehiä kuin he itse? Vai pysyttelevätkö sinkkuina, jos ei löydy tarpeeksi hyvännäköistä miestä?

      Ainakin itse olen hakenut "saman tasoista" kumppania, sillä sekä huonommasta että paremmasta on minulle haittaa.

    • Anonyymi

      Viestini poistettiin vaikka en mainostanut mitään sivustoa.Ylläpitoa ei saa kritisoida.

      • Anonyymi

        Hyvä idea, liity seuranhakuhommiin!
        Voisit katsoa paikkakuntasi eri yhdistyksiä, ja liittyä jäseneksi.


    • Haluaisin tutustua koulutettuun herrasmieheen.

    • Anonyymi

      Jos olet yksinäinen ja kenties et ole opiskelija,työ elämässä?On asukastalot. Ysinäisille ikään sukupuolen katsomatta vaikka olisit opiskelija, työssä. Löytyy ystävä PUNASEN RISTIN YSTÄVÄ PALVELUN KAUTTA YKSINÄISILLE:KUIN KIRKOLLA SAMA ASIA. Yksinäinen ihminen ikään katsomatta voi ilmoitautua itse kulumatta edes kirkoon diakonille haluan ystävkis jolekin yksinäiselle.Sama on Punainen risti. Kai ilmasiksi molemat kursitaa ystäväksi ryhtyjän? Sairaaloissa kursit ilmaiset ystäväksi pitkä aikais potilaille sinne osastoille.Miksi yksinäiset ei tartu edellä mainituihn asioihin sukupuolen ikään katsomatta? Toki voit netti hakea seraa. Luulen ne on vain suhteita,peti kaveri ja ei tuota iloa,vaan pettymystä?

      • Anonyymi

        Itse en ainakaan yksinäni olevana halua sitoutua tuollaisiin kuten SPR, senverran huonoa noista olen kuullut. Myöskään pienellä eläkkeellä olevana minulla ei olisi varaakaan lähteä omalla kustannuksella kulkemaan kun ei ne matkat ilmaisia ole ja kävellen ei pitkälle pysty köpöttelemään.
        Treffipalstoiltakaan ei köyhä ihminen seuraa löydä se on jo nähty, eikä muualtakaan eläkeläisten riennoista jos et itse ole suunapäänä tuomassa itseäsi esille. Korkeintaan satunnaista juttuseuraa silloinkin, mutta ei mitään vakituisempaa. Piiri pieni pyörii ja uusia ei siihen enää mahdu, näin se on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe