Helppoa sovitaan paikka saavutaan paikalle suljet silmäsi polvistun eteesi lasken housusi otan kalusi suuhun ja imen kunnes laukeat suuhuni nielen kaiken nostat housusi ja heippa nähdään!Etsin tervettä ikä miestä Kuopiosta!t 46v ukm
Suu sexi kuopio
18
4128
Vastaukset
- Anonyymi
Miten suhtaudut työmiehen pesemättömään pippellin
- Anonyymi
On han kosteus pyyhkeet keksitty mutta kait jokainen kerran päivässä pesulla käy!Mutta kyllä se menee sekin!t 46v ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On han kosteus pyyhkeet keksitty mutta kait jokainen kerran päivässä pesulla käy!Mutta kyllä se menee sekin!t 46v ukm
Olisko paikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko paikkaa
On ja jos haluat niin kehvon parkki kans hyvä ja usein olen siellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ja jos haluat niin kehvon parkki kans hyvä ja usein olen siellä!
Ja nyt niuvanniemen drive In kaistalla
- Anonyymi
Haluan tutustua Suomalainen tyttö
- Anonyymi
Vaikka heti
- Anonyymi
Ok.jep.jep
- Anonyymi
Terve...spede lutkuttaa niuvanniemen drive In kaistalla pus pus nus nus 😘
- Anonyymi
Pikapano
- Anonyymi
Jep vuoden päivät oli vakkari jota imun kerran viikossa!!Muutti isolle kirkolle ja siksi etsisin uutta imettäjää hänen tilalle!!Olen se tämän ketjun avaaja!!
- Anonyymi
Haluaisi että imisit kyrpäni tyhjäksi. Voin tulla autolla minne vaan Kuopiossa.
Ukm65 Kuopio- Anonyymi
Moi!olisiko sinulla nyt aikaa tulla!!?
- Anonyymi
Mitä ootko noin kiimasena siellä jo oottamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ootko noin kiimasena siellä jo oottamassa.
Sää mää ja bää on kiimasena buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho voiko olla totta. Sää mää ja bää on kiimasena. Taisit nähdä unta otahan lääkkeesi loppuu sun turhat haaveet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho nyt käynyt niuvanniemellä moka määkijälle annettu väärät lääkkeet. Hullu vajakki on riehaantunut ihan täysin.
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201