Moi,
Paljonko ulko ovien maalaus maksaa?
Olen sopinut maalarin kanssa maalaamaan kolme ulko ovi, yksi otsalauta ja laittamaan terassi öljyä 1000 eurolla. (Työ ja maalit).
Luulen että hän maalata koko ovi.
Kun hän aloita töitä, huomasin että hän vain maalata ulkopuoli. Ei sisällä puoli.
Kun kysyin häneltä, hän sanoi että sisäpuoli maalaminen ei kuulu hintaan. Minun pitää maksaa erikseen.
Kun sininen ulko ovi tulee valkoiseksi, se on outoa jos vain ulkopuoli on maalattu valkoiseksi ja sisäpuoli jää siniseksi.
Mitä on teidän kokemus ulko ovien maalauksesta? Paljonko se yleensä maksaa ja onko molemmat puolet oli maalattu?
Kiitos
ulko ovien maalaus hinta
Anonyymi
1
1062
Vastaukset
- Anonyymi
Ovet kannattaa maalata itse. Ensin hionta ja sitten maalikaupasta sopivat maalit. Myyjä kyllä opastaa mikä on sopiva maali, niitä on erilaisia. Parin päivän homma kun itse tekee, ei kannata maksaa 1000 euroa kenellekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760