Persusuomalaisten puoluekokous Pride-viikolla!

Anonyymi

Pitihän se arvata, miten perussuomalaiset puoluekokouksensa ajoittavat. Siellä voi puoluekokousedustajat toikkaroida kulkueessa muka eksyksissä, kun eivät muuten kehtaa osalllistua

Prideviikko 27.6.–3.7.2022 Teemana Encounters – Kohtaamisia – Bemötande

PS puoluekokous 29.-30.6 2019

Tätä saattoi odottaa kun puolueen johtoon tuli ilmiselvästi vihreä nainen, autokortiton ja vegaani.

Nyt pitäisi jämäkän puolueväen ottaa Perussuoomalaiset takaisin.

22

106

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Liity rohkeasti kulkueeseen jos kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Soinin aikaan persuissa oli ainoastaan makkaraa syöviä heteromiehiä.

      • Anonyymi

        En. Vaan sitä, että Soinin aikaan puolueessa oli ainoastaan makkaraa syöviä heteromiehiä. Nykyään on sitten värikkäämpää porukkaa. Pidän enemmän näistä värikkäämmistä persuista.


    • Mitä sitten heidän olisi pitänyt tämän transhörhöilyn vuoksi tehdä?
      Kulkea pinkeissä naisten alushousuissa pride-kulkueessa, vai?

      • Anonyymi

        Aika moni perussuomalainen on osallistumassa kulkueeseen. Tynkkynen, Keronen ja monet muut ovat olleet osoittamassa solidaarisuuttaan seksuaalivähemmistöille. Perussuomalaisista on tullut nykyaikainen vapauksia puolustava puolue Halla-ahon aikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni perussuomalainen on osallistumassa kulkueeseen. Tynkkynen, Keronen ja monet muut ovat olleet osoittamassa solidaarisuuttaan seksuaalivähemmistöille. Perussuomalaisista on tullut nykyaikainen vapauksia puolustava puolue Halla-ahon aikana.

        Tynkkynen ajettiin pois kun hän ei tunnustanut, että transidentifioitunut mies on nainen ja toisinpäin.
        Seksuaalivähemmistöt, eli lgb on aivan eri asia kuin tq .


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Tynkkynen ajettiin pois kun hän ei tunnustanut, että transidentifioitunut mies on nainen ja toisinpäin.
        Seksuaalivähemmistöt, eli lgb on aivan eri asia kuin tq .

        Totta kai on eri asia. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että perussuomalaiset kannattavat kaikkien seksuaalivähemistöjen, myös transväen asioiden edistämistä. Ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni perussuomalainen on osallistumassa kulkueeseen. Tynkkynen, Keronen ja monet muut ovat olleet osoittamassa solidaarisuuttaan seksuaalivähemmistöille. Perussuomalaisista on tullut nykyaikainen vapauksia puolustava puolue Halla-ahon aikana.

        Onneksi Soinin jatkaessa homojen kivittämistä ja naisten oikeuksien polkemista puutu kuin että noitia roviolla polttaa maailmankuvan ollessa kuin pimeältä keskiajalta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai on eri asia. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että perussuomalaiset kannattavat kaikkien seksuaalivähemistöjen, myös transväen asioiden edistämistä. Ja hyvä niin.

        Ja se ei poista sitä asiaa, että PS ei usko, että "transnaiset ovat naisia", eivätkä käytä sanoja menstruoija, sikiöhautomo, kohdullinen, verenvuotaja tms ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Ja se ei poista sitä asiaa, että PS ei usko, että "transnaiset ovat naisia", eivätkä käytä sanoja menstruoija, sikiöhautomo, kohdullinen, verenvuotaja tms ja hyvä niin.

        PS:lla ei ole kylläkään tuollaista kantaa. Miksi yrität mustamaalata perussuomalaisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        PS:lla ei ole kylläkään tuollaista kantaa. Miksi yrität mustamaalata perussuomalaisia?

        Ps on konservatiivinen puolue, joka tunnustaa sukupuolia olevan kaksi, joita ei voi vaihtaa. Siksi heillä ei ole tarvetta puhua naisista irrallisina ruumiinosina tai -toimintoina.
        Sehän on pelkkää plussaa.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Ps on konservatiivinen puolue, joka tunnustaa sukupuolia olevan kaksi, joita ei voi vaihtaa. Siksi heillä ei ole tarvetta puhua naisista irrallisina ruumiinosina tai -toimintoina.
        Sehän on pelkkää plussaa.

        Linkki tällaiseen kantaan kiitos. Käsittääkseni nämä ovat omantunnon asioita, ja suurin osa Perussuomalaiset kannattaa yksilön vapautta. Jokainen saa olla mitä itse haluaa, kunhan ei vahingoita muuta. Tunnen jopa muutamia transsukupuolisia, jotka ovat samalla aktiivisia perussuomalaisia, eikä se ole ainakaan heidän kohdallaan ollut ongelma. Heitä kohdellaan vieläpä kokemansa sukupuolen mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Linkki tällaiseen kantaan kiitos. Käsittääkseni nämä ovat omantunnon asioita, ja suurin osa Perussuomalaiset kannattaa yksilön vapautta. Jokainen saa olla mitä itse haluaa, kunhan ei vahingoita muuta. Tunnen jopa muutamia transsukupuolisia, jotka ovat samalla aktiivisia perussuomalaisia, eikä se ole ainakaan heidän kohdallaan ollut ongelma. Heitä kohdellaan vieläpä kokemansa sukupuolen mukaan.

        Kyllähän ihminen saa tuntea olevansa vaikka taisteluhelikopteri, "kunhan vaan propellinsa itse maksaa".
        Harvempi oikea trans on enää mukana pridessa. He kysyvätkin mitä oikeuksia heiltä enää puuttuu?
        Halla-aho kysyi, että jos sukupuolia on enemmän kuin kaksi, niin miksi sitten niitä muita ei koskaan mainita joissain tasa-arvo keskusteluissa 😁


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Kyllähän ihminen saa tuntea olevansa vaikka taisteluhelikopteri, "kunhan vaan propellinsa itse maksaa".
        Harvempi oikea trans on enää mukana pridessa. He kysyvätkin mitä oikeuksia heiltä enää puuttuu?
        Halla-aho kysyi, että jos sukupuolia on enemmän kuin kaksi, niin miksi sitten niitä muita ei koskaan mainita joissain tasa-arvo keskusteluissa 😁

        Hyvä huomio Halla-aholta. Hän aikoo siis kiinnittää asiaan huomiota, jos perussuomalaiset pääsevät hallitukseen. Trans- ja homofobia lähtivät puolueesta soinilaisten mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huomio Halla-aholta. Hän aikoo siis kiinnittää asiaan huomiota, jos perussuomalaiset pääsevät hallitukseen. Trans- ja homofobia lähtivät puolueesta soinilaisten mukana.

        Päinvastoin. Halla-aho juuri kyseenalaisti sen, että sukupuolia mukamas olisi enemmän kuin kaksi.
        Minkäänlaista "transfobiaa" ei esiinny. Kerro mitä oikeuksia trans:lta muka puuttuu.
        Ikävää jos luulit PS:n olevan genderin asialla.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Päinvastoin. Halla-aho juuri kyseenalaisti sen, että sukupuolia mukamas olisi enemmän kuin kaksi.
        Minkäänlaista "transfobiaa" ei esiinny. Kerro mitä oikeuksia trans:lta muka puuttuu.
        Ikävää jos luulit PS:n olevan genderin asialla.

        Halla-aho tarkoitti varmasti biologisia sukupuolia, ei sukupuolikokemusta. Ainakin oikeus siihen, että heihin suhtaudutaan neutraalisti, kuten muihinkin, ilman "transhörhöilyn" kaltaisten sanojen hokemista. Ja kyllä nyky perussuomalaiset ovat myös "genderin asialla", kuten kaikkien muidenkin suomalaisten, joten lopeta puolueen maineen lokaaminen tai esitä väitteillesi todisteet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho tarkoitti varmasti biologisia sukupuolia, ei sukupuolikokemusta. Ainakin oikeus siihen, että heihin suhtaudutaan neutraalisti, kuten muihinkin, ilman "transhörhöilyn" kaltaisten sanojen hokemista. Ja kyllä nyky perussuomalaiset ovat myös "genderin asialla", kuten kaikkien muidenkin suomalaisten, joten lopeta puolueen maineen lokaaminen tai esitä väitteillesi todisteet.

        Miten voi kokea olevansa jotain, jota ei ole koskaan ollut?
        Tuollaisiin kysymyksiin transaktivistit eivät osaa vastata.

        Sukupuoli ei ole mikään kokemus pään sisällä vaan suuria sukusoluja tuottava yksilö on nainen ja pieniä tuottava on mies. Ei tuo mitään rakettitiedettä ole. 😁

        Ennemminkin voisivat identiteettihörhöt kuvailla kokemustaan aurinkona olemiseksi. Hehän uskovat, että koko maailma pyörii heidän ympärillään! 🤣


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe