En jaksa autojen korjaamoköyntejä enää, siksi ostin Toyotan

Anonyymi

Olen byt 20v mennyt samala konseptilla. Ostan uuden auton ajan sillä 5v ja n.1500000km ja vaihdan uuteen. Osamaksu kuittaantuu tuossa ajassa ja sitten uutta autoa alle. Kuulostaa ehkä myös että autoilu on huoletonta kun vain itse ajanutja huoltanut niin ylimääräisiä kuluja ei tuossa pitäisi päästä syntymään? No niin luulisi, totuus on toinen. Ensimmäinen uusi auto oli Renault, kesti jotenkuten sen kaksi vuotta ja sitten alkoi ongelmat. Ikkunan nostimet ei toimineet, jarrulevyt loppu 10000km välein, jumittava käsijarru, jne jne. Kolme vuotta meni varaillessa ja viedessä autoa huoltoon ja takaisin. Sinne meni kaikki ylimääräiset rahat. Samansuuntainen tilanne oli Opelissa. Sen jälkeen ostin toyota avensiksen, ei mitään ylimääräisiä korjauksia 5 vuoteen. No sitten ostin uuden Volkswagen passatin. Kolme vuotta meni hyvin sitten ongelmat alkoivat sinne meni 3000e kolmessa vuodessa korjauksiin. Kolme öljyvyotoa, ohjaustehostimen ja rattilukon rikkoutuminen. Joten päätin ostaa taas uuden Toyotan, nyt alla corolla. Hieno auto, ainoa mikä häiritsee on ajomelu. Ajaisin mielelläni saksalaisella autolla jonka viimeistely ja ajaminen on erinomaista. Kuitenkin tieto siitä että auto kestää viisi vuotta ilman tuhansien ja tuhansien remontteja painaa vaakakupissa minulla enemmän.

1

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai sitten teet niinku mä et ajat 25-vuotta vanhalla autolla ja viet sen aina kaverin firmaan katsastukseen niin sillee siinä ei oo ikinä mitää vikaa. Kyllähä se tykkää metelöidä eikä aina mee suoraan ja semmosta pientä mut ku on katsastus läpi nii ei tarvi noista miettiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1998
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      90
      1415
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1057
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1052
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      49
      849
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      819
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe