Olen byt 20v mennyt samala konseptilla. Ostan uuden auton ajan sillä 5v ja n.1500000km ja vaihdan uuteen. Osamaksu kuittaantuu tuossa ajassa ja sitten uutta autoa alle. Kuulostaa ehkä myös että autoilu on huoletonta kun vain itse ajanutja huoltanut niin ylimääräisiä kuluja ei tuossa pitäisi päästä syntymään? No niin luulisi, totuus on toinen. Ensimmäinen uusi auto oli Renault, kesti jotenkuten sen kaksi vuotta ja sitten alkoi ongelmat. Ikkunan nostimet ei toimineet, jarrulevyt loppu 10000km välein, jumittava käsijarru, jne jne. Kolme vuotta meni varaillessa ja viedessä autoa huoltoon ja takaisin. Sinne meni kaikki ylimääräiset rahat. Samansuuntainen tilanne oli Opelissa. Sen jälkeen ostin toyota avensiksen, ei mitään ylimääräisiä korjauksia 5 vuoteen. No sitten ostin uuden Volkswagen passatin. Kolme vuotta meni hyvin sitten ongelmat alkoivat sinne meni 3000e kolmessa vuodessa korjauksiin. Kolme öljyvyotoa, ohjaustehostimen ja rattilukon rikkoutuminen. Joten päätin ostaa taas uuden Toyotan, nyt alla corolla. Hieno auto, ainoa mikä häiritsee on ajomelu. Ajaisin mielelläni saksalaisella autolla jonka viimeistely ja ajaminen on erinomaista. Kuitenkin tieto siitä että auto kestää viisi vuotta ilman tuhansien ja tuhansien remontteja painaa vaakakupissa minulla enemmän.
En jaksa autojen korjaamoköyntejä enää, siksi ostin Toyotan
Anonyymi
1
53
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten teet niinku mä et ajat 25-vuotta vanhalla autolla ja viet sen aina kaverin firmaan katsastukseen niin sillee siinä ei oo ikinä mitää vikaa. Kyllähä se tykkää metelöidä eikä aina mee suoraan ja semmosta pientä mut ku on katsastus läpi nii ei tarvi noista miettiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989