Opin jo varhain arvo maailman ja temput joita elämässä tarvitaa.
Olin sellainen viiskymppinen pojan koltiainen, asuin vielä kotona, kun isoäiti vinkkasi verkko sukissaan että tulepas Jorma-Hannele tänne, niin isoäiti opettaa naimaan. Sanoin sille että ei tartte, mä osaan jo! Isoäiti oli että mitä hemmettiä... kuka...? Rehellisenä nuorukaisena vastasin että isoisä.
Olin niihin aikoihin seiska luokalla, obe sanoi että olen kyllä aivan omaa luokkaani ja tasoa. Kysyin että olenko siis omassa kastissa? Obe sanoi että joo just siinä.
Siskoni Pullohaukka-Pirkitta oli suosittu rekkaparkin poikien keskuudessa ja pääsi varhain ekaan omaan kotiin Sörkkään. Olen aina ihaillut hauskoja koti videoita. Nauhoitan omaa masturbointiani videolle ja sitten onanoin kun katselen niitä videoita. Kerran laitoin talkkia sellaisen session jälkeen pyppyyn, niin siellä oli pop kornia. Meinasin tulla hulluksi.
Olen aina ihaillut Kanye Westia. https://aijaa.com/9D7h5k Hällä on se muija Karvachiang, jolla on tosi mehukas kankkunen. Jos saisin tuon Kanyen hatun, niin tulisin melko varmasti hulluksi.
Arvot, tasot ja ladut
1
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin senssu kirjoittaa totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2449513Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.517691Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1986292- 1693586
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2831958- 1041945
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81738- 1001475
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871404Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191397