Tässä muutamaan otteeseen kiinnittänyt huomion parissakin Salessa erääseen vanhempaan naishenkilöön. Tulee kuulema tuntia aiemmin istumaan kaupan eteiseen, siis viiden aikaan ja kun ilta- ale alkaa pääsee rouva vauhtiin. Kaikki - 60% tavarat löytyy hänen ostoksista, ja muut jäävät nuolemaan näppejään. Eilen satuin kuulemaan kun myyjä huomautti hänelle asiasta, mielestäni oikein että sanotaan. Rouva kulkee taksilla. Niin ja ostokset maksaa sen 200-300€ välillä. En tiedä onko yksinelävä ja jos niin tuntuu syövän jonkin verran, kokoa sen verran että ruoka näkyy maistuvan.
S-ryhmän ilta-ale
19
1123
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan normaalia ja tällaisesta käytöksestä on uutisoitukin, kuinka jotkut menee paria tuntia aiemmin dykkaamaan laputetut tuotteet kärreihin ja odottavat sinne ilta-aleen saakka, samalla tuotteiden lämmetessä ja käyttöiän lyhetessä entisestään.
Mitään väärää tällaisessa käytöksessä ei ole. Naurettavaa se ainoastaan omasta mielestä on, vaikka mielellään sitä itsekin ostaisi ruokia -60% alennuksella. Kaupalla taas ei ole mitään sanottavaa asiaan, ei sitä ole määritelty kuinka pitkään liikkeessä saa aikaa viettää. Ja tärkeintähän niille on, että saavat tuotteet myytyä eikä tarvitse ilmaiseksi pois heittää.
ps. oletko koskaan kuullut PAKASTIMESTA? Sinne on hyvä laittaa halpaa ruokaa, niin riittää pitkäksi aikaa...- Anonyymi
Pakastimessakin se ruoka säilyy hyvänä vaan rajallisen ajan.
Ei tuollaisessa hamstrauksessa ole kyse muusta kun ahneudesta.
Pitää vaan raahata kaikki mahdollinen kotiin mitä irti saa ja lopuksi joutuu heittämään jätteisiin kun kukaan ei pysty syömään määränsä enempää ja osa tuotteista pilaantuu.
Kuvittelee säästävänsä, mutta lopulta tuleekin kalliimmaksi toimia noin.
Järkevä ostaa vaan sen, mitä itse tai perheensä pystyy syömään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakastimessakin se ruoka säilyy hyvänä vaan rajallisen ajan.
Ei tuollaisessa hamstrauksessa ole kyse muusta kun ahneudesta.
Pitää vaan raahata kaikki mahdollinen kotiin mitä irti saa ja lopuksi joutuu heittämään jätteisiin kun kukaan ei pysty syömään määränsä enempää ja osa tuotteista pilaantuu.
Kuvittelee säästävänsä, mutta lopulta tuleekin kalliimmaksi toimia noin.
Järkevä ostaa vaan sen, mitä itse tai perheensä pystyy syömään.Sori, mutta väärässä olet. Ruoat tulee syötyä pakastimesta aina ja jos tilaa ei siellä ole, ei voi hamsttata lisää vaan syötävä tyhjäkai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, mutta väärässä olet. Ruoat tulee syötyä pakastimesta aina ja jos tilaa ei siellä ole, ei voi hamsttata lisää vaan syötävä tyhjäkai.
Mutta jos ostat joka päivä 2-300€ satsin sitä ruokaa, niin kun tuo mummo, niin ei sellast määrää kukan jaksa syödä päivittäin.
Ei tienekää lisää pidä hamstrata jos tilaa ei ole, mutta tuo mummo ilmeisesti ei siitä välitä ja nyt oli kyse hänen hamstraamisesta, ei sinun joka älyät ettei kukaan voi mahdottomia syödä ja silti vaan hakea lisää.
Eli en ollut väärässä tällä kertaa, koska oli tuon mummon käytöksestä nyt kysymys. - Anonyymi
Naurettavaa? Siis jos ostaa ruokaa -60% halvemmalla on naurettavaa?
Minusta naurettavaa on se, että esimerkiksi vaikka ésimerksiksi ihan tismalleen sama maito maksaa kaupassa K 1€ ja kaupassa S 0,80€ ja meet kauppaan K ja maksat tismalleen samasta tuotteesta enempi.
- Anonyymi
Onhan se rasittavaa että joku hamstraa kaikki tuotteet. Itse kyl menin Prismaan ainakin puoli tuntia ennen alennustuntia keräilee tuotteita. Päivällä on kans hyvä käydä jemmailee valmiiks taakse niitä -30 % tuotteita, et kun palaa sitten illalla ne hakemaan. Joskus myöhästyin ja olin 20:55 niin vielä jotain löyty mut kyl ne suurimmat oli viety jo ihmisten koreihin. Nopeat syö hitaat!
- Anonyymi
En asu mikkellissä, mutta täällä on aikalailla sama meno. Joku sattaa tulla tuntia ennen ja viedä aivan kaikki ale tuotteet ja muille ei jää yhtään mitään.
Ihmettelen kanssa mihin joku tarvii kärrylisen ruokaa? Ite haen aina vähän kerralla. Eihän nuo säilykkään kovin pitkään. Eikä nuo pihvit ole oikein hyviä enää pakastimesta otettuna.- Anonyymi
Voi nyyhky. Ole aikaisemmin kaupassa ostamassa alennus tuotteita.
- Anonyymi
Kävin pari tuntia sitten (kuitissa lukee 17:24) Stellan S-marketissa, ja jo siellä oli yhdellä mummelilla kärryt puolillaan laputettua tavaraa. Jos ne omaan käyttöön menee, niin ei siinä mitään. Mutta jos ne jälleenmyyntiin menee, niin sitten saisi osuuskauppa puuttua siihen jotenkin. Esim max 5 laputettua per asiakas.
- Anonyymi
Mihin joku tarvii tollaisen kärryllisen ruokaa? Sitä ihmettelen, että mihin tuollainen määrä ruokaa oikein menee. Jollain aina kärry aivan täynnä sitä ale ruokaa. Täälläpäin kun tunnen jo naamasta noita tyyppejä eli noita keräilee aikalailla samat naamat. Tästä siis herää epäilyse, että kaikki ruoka ei mene omaan käyttöön vaan myös jonnekin muualle?? Ihmettelen, että miten voi saada noin suuren määrän viikossa kulumaan ruokaa. Tuskin sitä pakastintakaan tarvii jatkuvasti täytellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin joku tarvii tollaisen kärryllisen ruokaa? Sitä ihmettelen, että mihin tuollainen määrä ruokaa oikein menee. Jollain aina kärry aivan täynnä sitä ale ruokaa. Täälläpäin kun tunnen jo naamasta noita tyyppejä eli noita keräilee aikalailla samat naamat. Tästä siis herää epäilyse, että kaikki ruoka ei mene omaan käyttöön vaan myös jonnekin muualle?? Ihmettelen, että miten voi saada noin suuren määrän viikossa kulumaan ruokaa. Tuskin sitä pakastintakaan tarvii jatkuvasti täytellä.
Niillä on se Sulo Vilen tauti. Kun halvalla sain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka heittäisi kaiken roakiin heti kassan jälkeen, niin kauppa pn saamit vähän rahaa tuptteista, eikä tarvitse ilmaiseksi antaa jäteträ ViaDian romaneille jaettavaksi suvun kesken..
- Anonyymi
Omaisilla on sitten kolme arkkupakastimellista punalappusta jaettavana..
- Anonyymi
Jokainen saa tehdä niinkuin itse tykkää, kaupan ei kuulu eikä pidä puuttua kenenkään tekemiin ruokaostoksiin. Se on aivan se ja sama mihin asiakas ne ruoat tunkee, vaikka suoraan lähimpään roskikseen. Se on tämä vastuutonta tai asiallista, on ihan toinen juttu. Se juttu on vaan sitten asiakkaan kontolla:)
- Anonyymi
Näinpä se on. Niin kauan kun ostelee omilla rahoillaan niin ostaa vaikka kaupan tyhjäksi.
Omapa on sitten häpeä jos ruuat pilaantuu ja joutuu heitämään roskiin.
- Anonyymi
Missä kaupassa ? Taitaa olla tylsä elämä, kun tommosta harrastaa ! Olen joskus ostanu Leipis-pussin ja laittanu siitä leipiä pakastimeen. Minä syötän linnuille leipiä. Syön toki itekkin, mutta muita ruokia en kyttää. Tuo vaikuttaa vähän sairaalta tommonen hamstraaminen !
- Anonyymi
Mistä tiedät että itse syö kaikki, oletko kysynyt.
Voi vaikka jakaa lapsilleen tai tutuilleen.
Ja ei missään kaupassa ole niin paljon punalaputettuja että noin paljon joka päivä niitä jäisi, köyhä liioittele ja reilusti.
Mene sinne jo aamulla seisomaan ja keräämään niitä jos noin kirpasee et jää ilman - Anonyymi
Ja hän on ehkä kiinnittänyt huomiota sinuun.
- Anonyymi
Itse kiertelen kaupoissa iltapäivällä mättämässä kprin täyteen alennustuotteita.
En kyllä osta niitä vaan piilottelen kauppaan, jotta ei ihmisten tarvitse illalla odotella kassan edessä kellon lyövän ilta-alelle.
Sori köyhät, mutta kiusa se on pienikin kiusa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797