Nyt se olen minäkin tilannut ekat kiekot nikotiininuuskaa. Tein ensin tilauksen pussit.comista sunnuntaina. Sieltä ei ole kuulunut mitään. Nyt on tiistai.Tänään tein toisen tilauksen nikotiinipussit.comista. nähtäväksi jää kumpi tilaus tulee ensin perille.
Mulla on kuulkaa sellainen kutina että jollain verukkeella nämä pussit vielä kielletään Suomessa. Ja syy siihen on nuoriso, joka on löytänyt pussit ja markkinointi joka selvästi kiehtoo nuoria. Purkit on värikkäitä ja osa pusseista maistuu ihan karkilta. Joku syy keksitään siihen ettei noita kohta enää saa tilattua. Tai sitten verotuksen avulla nostetaan hintaa niin paljon ettei ole varaa niitä ostaa.
Päivitän tähän kun tuotteet tulee että millä ajalla saapuvat pohjois-savon ja kumpi firma on nopeampi. Nikotiinipusseja.comilla on ainakin hyviä arvosteluja
Tilasin minäkin nikotiinipusseja
Anonyymi
1
145
Vastaukset
- Anonyymi
Pussit.com tilaus tuli eilen torstaina. Tilauksen tein sunnuntaina. Neljä arkipäivää kesti tulo. Näyttää siltä että nikotiinipussit.comin tilaus tulee tänään. Kumpikin firma yhtä nopeita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984