Vieläkö on jäljellä?

Anonyymi

Rakennettiin voimalaa joskus 50 v sitten. Poliitikot mainosti, että verorahaa alkaa tulemaan kuin suokuokalla. Vaan tuliko? Vai ryssittiinkö kaikki aitoon loviisalaiseen tapaan?
Rakennustavaraa kulki portista paljon sisälle, mutta kulki sitä uloskin. Jos kaikki työmaalta varastetut rautanaulat äkkiä kerättäisiin pois, niin kokonaisia kaupunginosia luhistuisi...
Oli muutakin liiketoimintaa, Aikanaan löytyi haaraliiketoimipaikkakin. Onkohan vieläkin? Oli kyseisessä tilassa villojen päällä muovikalvo, ettei villat pistele herkkiä paikkoja. Ja vieressä "hylsy"kasa, vieläpä aika iso. Oli siinä kumin käry leijaillut...
Tehtiin hienoja tauluja revisiotöistä useanakin vuonna. Minä sitten yövuorossa kävin kuvaamassa tuon haaraliikepaikan. Itse pedin ja hylsykasan. Sitten vaivihkaa ujutin yhden tai kaksi kuvaa revisiotaulun pleksin alle kaikkien nähtäväksi... Kauan se sai siinä olla ennekuin sensuroitiin pois.
Vieläkö tuo peti ja kasa ovat jäljellä? Ainakin 20 v sitten ne olivat siellä. Kertokaapa, nykyiset operaattorit!

6

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin tiivistetty mikä tässä maailmassa on vikana ja varsinkin tällä Loviisa palstalla. Se on katkeruus ja kauna, unohtamisen ja eteenpäin menemisen vaikeus.

• Anonyymi

Nyt en ymmärrä... Kerrankin hauska ja viihdyttää avaus, ja joku täällä jo kuittaa sen näillä iänikuisilla fraaseillaan.
        Taidat itse olla katkera ja kaunainen

• Anonyymi

Sanoa muuta. Jos unohettais nää kuningatar leikit ja muutettais vanha nimi takaisin.

• Anonyymi

Joo, se oli sitä aikaa kun Pia kulki väliä Loviisa-Sköldvik.

• Anonyymi

No vastatkaa nyt, Fortumin operaattorit! Kai te nyt työhönne kuuluvat työtilat tunnette. Ja tätäkin palstaa luette. Työaikanakin!
      Minä muuten olin aikanani Fortumin ainut henkilö, jolla ei ollut pääsyä Internettiin. Kesäharjoittelijoillekin tuo pääsy annettiin, "että niillä olisi edes jotakin ajankulua".

Kiitoksia vain eräälle kaljupää-rantaruåtsalaiselle ja sen johtamistaidolleen.

• Anonyymi

PELKO sulkee suut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7423
    2. 79
      4954
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4829
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4238
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      3018
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2669
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2561
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2219
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2201
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1830
    Aihe