Marinin uhriutuminen vaan jatkuu ja jatkuu

Anonyymi

Voi hellanlettas sentään.

Taas joku suvakki latoo mielipiteensä, kuinka rumasti Marinia kohdellaan.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/10361b0f-1b28-41de-ac3f-863aa33e5ca8

Ei jotenkin jaksa tätä jatkuvaa uhriutumista. Lienee jokaisen oma valinta, millaisissa rievuissa kadulla kulkee ja tuossa asemassa olevan ihmisen pitäisi kyllä tietää, että mitä enemmän paljastavaa tai pissismäistä seksihakuista pukeutumista harjoittaa, sitä varmemmin päätyy kansikuvaan roskalehtiin. Täysin tietoinen valinta, jokainen palstamillimetri käytetään hyväksi.

Vaikea olisi nähdä, että jos vaikka Sauli Niinnistö, Petteri Orpo tai Antti Kaikkonen kulkis ilman paitaa ihonmyötäisissä Speedoissa kaduilla, etteikö sitä uutisoitaisi ihan samalla tavalla. Heillä ei ole vaan tarvetta tuollaiseen provokaatiseen käyttäytymiseen, Harmaaseen pukuun sonnustautuneena riski joutua seiskan kantaan on kuitenkin minimaalinen, se ei ketään kiinnosta. Kyllähän aikanaan Alexander Stubb sai osakseen samanlaista kohua, kun kulki shortseissa ja puvuntakissa eduskunnassa. Jännä, että tästäkin pyrkyryydestä tuli jotenkin nais-mies tyylinen feministinen keskustelu. Tuskin kohua olisi, jos Marin olisi hoitanut lastaan ihan tavallisissa arkivaatteissa, eikä liian tiukoissa legginsseissä, jotka ovat tarkoitettu alle parikymppisille, tai jos vetäisi leukoja ihan tuulitakissa, eikä rock-henkisessä nahkatakissa.

Feministit eivät tätä ymmärrä....tai ymmärtävät kyllä, eivät ole niin tyhmiä, mutteivat halua ymmärtää tai nähdä asioissa mitään toista puolta.

25

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä "tutkija" Ruoho nimeltään nosti Marin peppukuvat syrjiviksi, tutkija itse on myös tunnettu feministi ajattelua saattaa näin ymmärtää, voihan olla Marin tukipiirejä muutenkin. En tosiaan usko että miespolitikko lähtisi kuvatun kaltaiseen pukeutumiseen kuin aikoinaan Stupp joka esiintyi voimamiehenä sexisympooli sekin, kyllä Marin on esitellyt naiseuttaa ihan avoimesti ja kuvien on julkaistu Vogeta myöten, olisko esm. Sipilä mennyt Forbesin kanteen paita napaanasti auki karvojen tursutessa, tai Matti V häntämatiksi sanottu laittanut tiukat trikoot joissa meihuus pullistelisi puntissa ja prätkärotsia siihen, feministit on sexistejä osa häiriintymiseen saakka, paljastava pukeutuminen julkisessa korkessa vallassa on tietoinen valinta ja tuo voi olla vaikka henkilökohtaisen avustajan stailaajan yms ohjauksella tehtyä. Marin tuskin on itsekkään jättänyt huomiotta naiseuden käyttöä. Feministiliike on kuin natsit määrityksineen.

    • Anonyymi

      On sitä ennenkin poliitikot käyttäneet seksiä hyväksi äänestäjien hurmaajana; Cicciolina Italian parlamentissa esimerkiksi, hänhän matkusteli tissiä näyttämässä myös Suomen parlamentissa.
      Toisaalta, meidän hyperjulkkiksesta tulee mieleen myös toinen kuuluisa poliitikko EnglanninThatcher.

      • Jos terskasi viettelee sinua, leikkaa se pois ja heitä luotasi. Onhan se parempi, että munattomana pääset taivasten valtakuntaan kuin että sinut kulkuset tallella heitetään polttokidutushelvettiin 😁


    • Tämä on naisten esineellistämistä ja typistämistä ruumiintoiminnoiksi ja elimiksi.
      Tätä on jatkunut niin kauan kuin miehet hävittivät heimot, joissa naisia kunnioitettiin.

      Kumpi on syyllinen valokuvaan, se joka kuvasi vai se, jota salakuvattiin?

      • Anonyymi

        Tässä ole syyllisiä. Tarkoituksenhakuista molemmin puolin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ole syyllisiä. Tarkoituksenhakuista molemmin puolin.

        Valokuvaaja on syyllinen. Luuliko hän olevansa pornolehden toimittaja?
        Ei tätä voi mennä oikeuttamaan pukeutumisella. Raiskaajat monesti kyllä niin tekevät, "mitäs pukeutui niin seksikkäästi!".


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Valokuvaaja on syyllinen. Luuliko hän olevansa pornolehden toimittaja?
        Ei tätä voi mennä oikeuttamaan pukeutumisella. Raiskaajat monesti kyllä niin tekevät, "mitäs pukeutui niin seksikkäästi!".

        Valokuvaaja tekee vain duuniaan, josta seiskan lukijat maksaa. Ammatinvalintakysymys, mutta ei nyt kannata lähteä laukalle syyttelemään työtänsä tekevää kuvaajaa, jos joku on syypää niin sitten nämä tirkistelijät, joita Marinin luinen peppu noin paljo jaksaa kiinnostaa. Jos ei kiinnostas, ei noita kuvia mediaan suollettaisi. Se ovatko nämä persuja, pervoja, sateenkaarilaisia vai mitä, niin sitähän meistä kumpikaan ei tiedä.

        Annetaan jokaisen nyt kuitenkin tehdä duuninsa syyttelemättä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valokuvaaja tekee vain duuniaan, josta seiskan lukijat maksaa. Ammatinvalintakysymys, mutta ei nyt kannata lähteä laukalle syyttelemään työtänsä tekevää kuvaajaa, jos joku on syypää niin sitten nämä tirkistelijät, joita Marinin luinen peppu noin paljo jaksaa kiinnostaa. Jos ei kiinnostas, ei noita kuvia mediaan suollettaisi. Se ovatko nämä persuja, pervoja, sateenkaarilaisia vai mitä, niin sitähän meistä kumpikaan ei tiedä.

        Annetaan jokaisen nyt kuitenkin tehdä duuninsa syyttelemättä.

        Tuskin kukaan sanoi kuvaajalle, että käy kuvaamassa Marinin peppu.
        Tuo pervohan oli mennyt panemaan kuvan takamuksesta nettiin ja kirjoittanut "arvatkaa kuka henkilö".


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Tuskin kukaan sanoi kuvaajalle, että käy kuvaamassa Marinin peppu.
        Tuo pervohan oli mennyt panemaan kuvan takamuksesta nettiin ja kirjoittanut "arvatkaa kuka henkilö".

        So?

        Hänen duuninsa. Ja tollot Suomalaiset klikkaa näitä roskauutisia. Siltikin, kuvaaja saa tuosta elantonsa, kuten Marin saa pysymällä lööpeissä. Totuus on että yksikään poliitikko ei olis mitä on, jos ei pärstä näy mediassa. Nämä pellet kaipaavat mediaa ja julkisuutta, tämä on se varjopuoli, kun joskus tulee rapaa. Tosin jokainen palstamm on juuri Marinilllekin vain plussaa...ehkei juuri nyt, mutta pakko on pysyä lööpeissä.

        Aivan turhaa syytellä kuvaaja, jos ite on tahdittomasti toiminut tai pukeutunut. Ei voi tulla ylkätyksenä, että PM asemassaolevaa seurataan herkeämättä, jos tuo ei maistu, uusia kokelaita on kyllä jonoksi asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        So?

        Hänen duuninsa. Ja tollot Suomalaiset klikkaa näitä roskauutisia. Siltikin, kuvaaja saa tuosta elantonsa, kuten Marin saa pysymällä lööpeissä. Totuus on että yksikään poliitikko ei olis mitä on, jos ei pärstä näy mediassa. Nämä pellet kaipaavat mediaa ja julkisuutta, tämä on se varjopuoli, kun joskus tulee rapaa. Tosin jokainen palstamm on juuri Marinilllekin vain plussaa...ehkei juuri nyt, mutta pakko on pysyä lööpeissä.

        Aivan turhaa syytellä kuvaaja, jos ite on tahdittomasti toiminut tai pukeutunut. Ei voi tulla ylkätyksenä, että PM asemassaolevaa seurataan herkeämättä, jos tuo ei maistu, uusia kokelaita on kyllä jonoksi asti.

        Miksei se pervo ottanut kasvokuvaa, vaan typisti Marinin takapuoleksi?


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Miksei se pervo ottanut kasvokuvaa, vaan typisti Marinin takapuoleksi?

        No miksipä niin...

        Miksi ne laittaa mersun tehtaalla Ladan merkin sijaan johtotähden konepellille.

        En ymmärrä ollenkaan, samaa kuraa se olis naama tai perse.


      • Anonyymi

        Mitä pahaa siinä on jos esineellistän muut ihmiset? Kait saa jokainen olla solipsisti jos haluaa. Mikä pakkososiaalinen sitä on oltava?
        Mikä oikeus muilla on vaatia vieraita ihmisiä kunnioittamaan itseään ja muita ihmisiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa siinä on jos esineellistän muut ihmiset? Kait saa jokainen olla solipsisti jos haluaa. Mikä pakkososiaalinen sitä on oltava?
        Mikä oikeus muilla on vaatia vieraita ihmisiä kunnioittamaan itseään ja muita ihmisiä?

        Suomessa vaaditaan, että toisia kunnioitetaan.
        Matkusta vaikka viidakkoon, missä Gaia kunnioittaa sinua yhtä vähän kuin sinä muita.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista oli vaan että media tutkija sai sinun aika kusipäisen juttusi nimityksen suvakki joita oikeastaan olen etsinyt että milloin ihminen on suvakki, silloin kun kestää kusipäisten juttujen tyhjyyttä suuttumatta ....
      Kaikilla on peppu ja so what toisella parempi josta kateutta toisilla tyhjät housut ja siitä saakin sitten kiukustella muille,,,,

    • Anonyymi

      Sanna Marinilta tietoinen ratkaisu. Poliitikoiksi päätyvät kunnianhimoisimmat ihmiset. Heistä jokainen yrittää päteä omimilla osa-alueillaan. Marinin päteminen on trendikkyys, seksikyys, nuoruus, naisellisuus,feminismi... Siinä sivuussa lenteli ympäri maailmaa kuvitellen olevansa muka tärkeäkin tekijä Nato ratkaisuissa.

      • Anonyymi

        Tippuu korkealta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tippuu korkealta...

        Ei tipu minnekään. Hänestä tulee seuraava presidentti Niinistön jälkeen. Suomen kansa on taliaivoista sopulilaumaa. Äänestää presidentinvaaleissa sitä kuka on median suosiossa. Demarina kulkee Tarja Halosen jalanjälkiä. Valitettavasti.


      • Juoksenteletko sinäkin kadulla salakuvaamassa naisten takapuolia?


    • Anonyymi

      Sanna Marin mikä Suomen tuhoamista tavoittelevaa salaliittoa johtaa , Kokoomuksen Orpon ja Lepomäen tuella toimii , sai uuden jäsenen , Kepun Saarikon.

      • Anonyymi

        Typerän kansan silmät avautuu ennen vaalia!


    • Anonyymi

      Marinilta pääministerin työt ovat jääneet taka-alalle. Oman itsensä jatkuva esiintuominen ja muut törttöilyt ovat etusijalla.

    • Anonyymi

      Marinilla on oikeus olla oma itsensä, mutta sopivuudesta pääministeriksi voidaan olla eri mieltä.
      Media näyttää tukevan häntä vielä toistaiseksi ja syykin on selvä; oppositio hyötyy Marinin sekoilusta.

      SDP:n kannattaisi ehkä tehdä johtopäätökset, ellei hän itse ymmärrä sitä tehdä.
      Äänestäjille ei ole sama miten paljon puolueen kannatus laskee hänen ansiostaan.

    • Anonyymi

      Mihkä se laskis, kun kerran hommansa hoitaa ja hallituskin on pysynyt kasassa ja isoissa asioissa eduskuntakin on ollut lähes yksimielinen?

      Höh

      Onhan se kaunis, tyylikäs ja pätevä, mutta ei kai ne isoja vikoja ole ihmisessä?

      • Anonyymi

        Pieniä valuvikoja vaan. Kovin naiselliseksi tuota luukasaa on vaikea tituleerata.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe